Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
gil54
5
Autor může být pyšný. (Mám na mysli užití slova "ojeté".)
kuk
dejná, tak přesný opak je pravdou. He he. :-!
Dej si ten článek ještě jednou a pak ti to dojde o čem autor píše 😉 Jednak popisuje to, co se děje v Australii - přepodávání ještě nedodaných (čili nových, jen přeprodaných aut) a pak o “vyčůraném” chování Tesly… :no: Nic víc, nic míň…
petr petrumr
u nás je to jinak, koncern má nápisy ihned odjedete a tesly jsou též ihned k dodání, protože jim nefunguje ruský odbyt. Jinak k těm lepším elektro je to jiné.
Jj, koncern totiž nikdo nechce. Dealeři se s tím ani netají, že je jsou to nejhůře prodatelná auta, lkdyž jsou “skladem” 😒]
třeba pro ID4 padali v německu hlavy, i majitel si myslel, že se to bude lépe prodávat, největší problém je ten, že to má vysokou spotřebu a jak v norsku testeři čekali až dojede enyaq, tak potom nevěděli co a jak, neboť byl vyštavěn norskou zimou.
kdybys nekecal. Tesla do Ruska oficiálně nedodávala. Nemá tam dealery, servis, ani Superchargery.
A že by byly Tesly ihned k dodání, toho jsem si taky nevšiml.
A že by byly Tesly ihned k dodání, toho jsem si taky nevšiml.
IPace
a rikam si ze Ioniq5 by mohl celkem fungovat, cca tyden jsem si s nim zkousel co umi a jak jezdi, a v pohode i na delsi cestovani napric republikou, za ten tyden jsem ujel temer 2500km a nejdelsi cesta byla temer 1100km a sla za ten den vpohode ujet, z 90% cesty dalnice a slo to absolvovat se 2 nabijenima po ceste po 15 minuctach a jednim nabijenim v Mnichove kdy se auto nabijelo kdys jsem si vyrizoval kontrakt s jinou firmou, takze vesmes stejne jako to jezdim s Taycanem
ale uoha, pri objednavce na roomu jim vyskocilo, ze na 3 auta budem cekat 9-12 mesicu, jo asi o ne je tak malej zajem ze se na ne musi cekat, vybava Style, jednomotorova a ta vetsi baterka
ale uoha, pri objednavce na roomu jim vyskocilo, ze na 3 auta budem cekat 9-12 mesicu, jo asi o ne je tak malej zajem ze se na ne musi cekat, vybava Style, jednomotorova a ta vetsi baterka
No, automobilkám zoufale chybí díly a teď už i suroviny, např. různé vzácné kovy a těch zkratomobily potřebují mnohem víc, než normální auta. Co je na tom tak nepochopitelné? 😄
podobně dlouhé čekačky má i třeba Tesla, která na dodávkách dílů není závislá, protože si většinu věcí dokáže vyrábět sama, případně pružně reagovat na změny HW.
neni to tak cernobile jak si myslis, protoze SantaFecka maj cekacku jen cca 2 mesice, prodejce me proste zdelil, ze Ioniq5 ma az moc objednavek proti vyrobni kapacite (byla i prej nejaka odstavka na 2 tydny ve vyrobe kvuli nejake zmene na podvozku) a je proste vybranej, a ze neni vyjimkou ze u nich brali Ioniq5 lidi co predtim vlastnili mnohem drazsi nemeckou premii typu x3/x5 Q5/Q7 a GLE a podobne
Zrovna dnes jsem se dozvedel ze Mustag Mach-E (ktery je podle me lepsi nez korea a nemecko) pry na letosni rok objednat nejde…
Popravka po novych autech (vcetne EV) prevysuje nabidku. Tak jednoduche to je.
Popravka po novych autech (vcetne EV) prevysuje nabidku. Tak jednoduche to je.