Ani značka Mercedes dotykovými obrazovkami nešetří. Důkazem budiž vlajkový elektromobil EQS, zejména pak příplatková verze přístrojovky MBUX Hyperscreen.
Vypadá to moc hezky, jako ze Star Trek. Akorát že v tom StarTreku kapitán seděl v křesle a dával pokyny lidem, kteří zas pro změnu nedělali nic jiného, než se soustředili na obrazovku před sebou. U té nabíječky by mě to asi bavilo, ale za jízdy spíš štvalo.
Minimálně na hlasitost rádia to kolečko prostě chci. Tu klimatizaci bych asi ovládat hlasem mohl, ale už jen při tom videu mě vyloženě štvala odezva na hlasové povely. Příkaz, dvě sekundy nic, než odpoví, že čeká další příkaz, příkaz, tři sekundy nic, než začne dělat. Chápu technologické limity, ale na mě to působí, jako když někdo tazatelem pohrdá a schválně si dává na čas s odpovědí.
.... dnes jsem jezdil Stelviem, to má dokonale přehlednou analogovou přístrojovku a tlačítkovou klimu. Dotykáč uprostřed palubovky jsem k ničemu nepotřeboval tak jsem ho vypnul abych měl v interiéru uklizeno. Paráda ;-)
tady ty věčně upatlané displaye všude jsou zlo.... (které asi preferuje většina zákazníků když se to všude objevuje :-) ). Stokrát raději se budu kochat přístrojovkou potaženou nějakou kvalitní kůží nebo alcantarou než luštit z displayů nesmysly které k ničemu nepotřebuji... Nebo jak imbecil hrát hry při nabíjení....
Za 200k bych očekával, že ten displej nebude mít tak strašně dlouhou odezvu na cokoli. Ve videích pohyb prstu následuje obraz s velkým zpožděním, zoomování je trhané.
Rád si zaplatím na super nekompromisní kvalitu, ale tohle to není. Auto potřebuje 120hz displej a tím pádem daleko rychlejší (grafický) procesor.