Autofun
K mání je téměř nejetý Renault Mégane Coupé první generace. Může to být budoucí klasika?
15 komentářů
traveldrive
6
Chcelo by to menej piť, prípadne používať vlastné okuliare, nie manželkine. 😉
Přejít do diskuze
Tenhle Megan si dle mne ještě tak 10-15 let počká na to, aby z něj byl youngtimer a mohl se prodávat za takové šlehy, nicméně na svou dobu to bylo mimořádně hezké auto, mne se tedy vždy líbilo, pamatuji si ho jako dítě a moc rád bych se v takovém nezničeném kousku projel :yes:
Ano, toto dosud je a ve své době byl velmi líbivý kus auta. Kolem roku 1995 jsem jako mladé ucho dělal ve firmě, kde majitel měl Espace a klíčoví zaměstnanci Megany. Hodně jsem jim tehdy záviděl.
Ak myslíš Š 110R tak to bolo moje prvé auto, a rád by som hol mal znovu doma, ale pri týchto prestrelených cenách?? No to teda nie.
V mé garáži není momentálně místo ani pro mé auto 😁 A opravdu nejsem typ, který by měl 15 tisíc EUR bokem na obyčejnýho Megana 😁 Navíc jednoho obyčejnýho Megana už mám 😁
Tak môžeš si ho kúpiť teraz a neriskovať, že za tie roky, kým sa stane youngtimerom, bude ležať niekde vo vlhkom depozitári...😉 Na cene určite nestratí ani v tvojej garáži.
Pomocníku pasáčka ovcí, chceš mi tvrdit, že to auto nemělo úzkou nápravu z historického Renaultu 9/11. To auto zezadu vypadá jak tramvajka.
Kamarát si teraz len tak na leto kúpil R19 Cabrio. Nestál veľa a v peknom stave ho dal doviezť z Nemecka. Tomu ešte rozumiem, ale tu pýtajú 6x viac za auto, z ktorého som aj dnes stretol 3 kusy. Jasné, komu ide o ten super stav, tak nech sa páči, ale mnoho áut z rovnakého obdobia ešte roky nebude nijak výrazne naberať na hodnote. Jednak je to dané značkou, ale najmä faktom, že sa vtedy autá vyrábali v obrovských počtoch. O desať rokov neskôr sa už väčšine mohlo o nich len snívať. Bola to zlatá éra automobilového priemyslu v Európe, ktorá teraz degraduje zberateľskú hodnotu.
Hej, dnes sú už ceny uletené, nevedia, čo za to pýtať. R8 podobne. Na dôchodok si budem musieť vyhliadnuť niečo iné.