Testy

Zpět na článek

Dlouhodobý test Hyundai i30 kombi 1.5 DPI Smart: Asfalt netrhá, ale vlastně stačí

8 komentářů

Adam Grufík
"A zatím nás nikde nenechal ve štychu, což svědčí o jeho spolehlivosti a kvalitě."
Je vidět, že ostatní nastavili laťku proklatě nízko. Až bude mít bez poruchy 250k můžete něco říkat o spolehlivosti. A ano, tuhle motorizaci si lidé kupují pro nájezd 10k ročně, takže více netřeba.
johny555
Zkus kouknout
https://www.youtube.com/watch?…
https://www.youtube.com/watch?…
https://www.youtube.com/watch?…

Pokud si zvyklý na atmosferický motor, tak tě ničím moc nepřekvapí a budeš asi spokojený. Kdo je zvyklý na turbo, tak možná bude remcat.
Avatar - Jenik3
Jenik3
4valec atmo vydrzi nejaky ten patek/rok/desetiletku.
Jiste je, ze to neni trhac asfaltu se sportovnim genem, ale auto na jistotu. Jede dobre a moc nezere.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Mam male turbo... ale atmostera v podobe 4 valca je do buducna paradoxne uz opat velmi lakava alternativa ( lebo dnes vsade uz su to same 3 valce turbo neturbo ) ... aj spotrebou by to mohli byt este ok.... priznavam ze ani nejake jazdene asx s 2.0kou so spotrebou 8L v cene novej i30tky ktora pojde za 5 ma uz pri dnesnych cenach pohonnych hmot fakt nelaka ... sice jazdim malo.... ale stejne.... ta 1,5ka vyzera byt ako postacujuci ideal na taketo este vcelku jedboduche auto ... inak sranda je ze takato paradna atmo i30tka sa da kupit za stale unosnych 16 litrov.... pritom o triedu mendie nove polo s litrovym turbom mi predajca ponukal za 18.... no nic.... stale este som v stadiu vyckavania a hladania a sporenia ... najskor to vidim na leto 2023.... alebo az za 2 roky v r 2024... nic nechcem unahlit.... zvlast este "bota netlaci"
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Na moje buduce auto.... ak ho este stihnem ... uvidime... skoda len ze tento test si neviem precitat.... :-(
Avatar - Anonym
Anonym
ono je to celkom zradne si mysliet ze atmo motory su nesmrtelne. Vedia byt rovnako problematicke ako turbo motory, aj ked je pravda ze atmo nema filter pevnych castic a medzichladice a pod.. Problem je asi ten priamovstrek, napr 1.6gdi (atmo) je celkom problemovy - benzin v oleji, odchadzali olejove cerpadla, potom 1.4mpi (atmo nepriamovstrek) mali problem ze nasavali spat do valcov ulomky z katalyzatorov, potom legendarny motor 2.4 (atmo) - total fail. Koncern mal problem s 1.2htp, 1.6 atmo a pod. Paradoxne 1.0tsi je drziak, takze v dnesnej dobe je tazke urcit co je kvalitne iba na zaklade udajov z katalogov.
Ginger Kyriakos
Dream come true
Tycoon
Příspěvek podléhá schvalování.