Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda HR-V vs. Toyota C-HR – Hybrid 2x jinak. Který je lepší?

Už i mezi kompaktními SUV si nachází místo elektrifikace. Trendu se chytily zejména japonské značky. Ukázkovým příkladem je dvojice Toyota C-HR a Honda HR-V, každý z modelů však volí odlišný postup.
Zpět na článek
Avatar - Emel
5. 5. 2022 18:02
Re: Spotreba
Tak já ti k tomu taky napíšu svoje, ať to máš komplet... na rodinný auto malý, na městský poskakovadlo drahý...

Stovka za 11s, kufr 300l, cena 800t? Zůstávám hnusným materialistou :-)
Avatar - 3_diamanty
5. 5. 2022 18:35
Re: HR-V
Vyzera vyborne... jednoduche ciste linie... krasny rovny predny nos.... a bocny profil ako luxusna jachta.... absolutna supa.... najkrajsia honda za poslednych aspon 10 rokov
5. 5. 2022 19:01
Dotaz k Premium
Když si zaplatím Premium, zmizí mi to reklamní peklo ve kterém je potřeba hledat obsah a které občas zamezí zobrazení samotného článku? Reklamy z videa taky zmizí? Nebo je to jen o obsahu Světa Motorů online? Díky :)
5. 5. 2022 20:50
Ani jeden.
Vzhledem k tomu, že se v obou případech jedná o odporné hybridy, je tento test v zásadě nezajímavé čtení. :-[] :no:
Avatar - Barry Lyndon
5. 5. 2022 16:10
HR-V
Ta Honda vypadá v reálném světě překvapivě dobře. Jde o i bez bambilionu fejkových pikačovin. :yes:
6. 5. 2022 12:07
Žiadny hybrid nie je dobrý
Nevyplatí sa - spotreba nie je o toľko nižšia, aby ospravedlnila nehorázne sumy, ktoré za takýto pohon automobilky pýtajú.
O ekológii by som tiež pochyboval - dva pohony v jednom aute je proste veľa, takýto produkt trpí ťažkou nadspotrebou materiálu, práce, elektriny a ďalších vstupov.
Jediným plusom je o niečo menej smrádku z výfuku v meste. Ale stojí to za to?
Avatar - N6600
5. 5. 2022 18:56
Hm...
Kdyz koukam nove na web auto.cz, tak mi napada jenom jedna otazka. Je v planu vyhazet celou redakci a nechat jen 2 lidi na nejake mene vyznamne clanky typu novinky a testy komplet prenechat Svetu notoru? Samozrejme spoplatneny, jak jinak.
Avatar - 3_diamanty
5. 5. 2022 18:32
Za mna hrv
Skoda len tej cenovky ... ale inak dokonaly kusok.... navyse voci hnusnemu ch r ... ( a to mam inak toyoty fakt rad ) je to aj velmi pekne auto... pripomina mi taky ten socharsky seversky cisty elegantny volvacky styl... proste dokonalost... jedno nove hrv uz aj obcas vidim... zavist neskutocna ( v dobrom ) .. pecka kusok :yes:
5. 5. 2022 17:06
Spotreba
Predplatne nemam, ale je mi jasny, ze v clanku bude spotreba o litr az dva vyssi, nez s tim bude jezdit kazdy normalni clovek.

A nejspis jeste nejake moudre pojednani o tom, jak moc je diesel dobry na dalnici a koncern ma vice moznosti volby.

Co na tom, ze tyhle dva hybridy jsou nejpokrokovejsi, mechanicky jednoduchy a nejuspornejsi pohony (bez zasuvky) na tyhle planete...

Jeste ze predplatne nemam, abych to necetl. :D
Avatar - JirkaVejrazka
9. 5. 2022 09:22
Re: Spotreba
To bys mel napsat Toyote. Evidentne delaji neco spatne, protoze vetsina jejich hybridnich aut nema ani jednu spojku.
Avatar - Mikesus
7. 5. 2022 07:48
Re: Žiadny hybrid nie je dobrý
To by mne zajímalo o kolik vic materiálu se tedy spotřebuje. To je zase žblebt tohle :-[]
Ted mám dlouhodobě yaris v Praze a jezdi za 2.5-2.8 po Praze. Kolik je to úspora ropy oproti fabii třeba? Zanedbatelná?
Avatar - Mikesus
7. 5. 2022 07:40
Re: Spotreba
Kamiq můžu mít bez spojky? Nebo si naopak připlatím za druhou škubačku navíc?
Avatar - Mikesus
7. 5. 2022 07:39
Re: Spotreba
Toyota nemá CVT, ale planetovku, tedy eCVT. A převodovka to taky není v daném slova smyslu. Správně označení je dělič točivého momentu.
6. 5. 2022 16:39
Re: Žiadny hybrid nie je dobrý
Nevím, o kolik se toho materiálu více spotřebuje na výrobu. Moc ne. Ale během životnosti auta je množství uspořeného paliva obrovský. Zároveň obrovské množství emisí. Takže jak Honda, tak Toyota jednoznačně ekologické jsou.

P.S.: dejme tomu, že ujede 200 000 km. Spotřeba je dejme tomu nižší třeba o 2 l/100 km. Což je o 4 000 l benzínu méně spáleného. Což je 160 000 Kč v dnešních cenách. Zda bude lépe? Nevím.
Avatar - Emel
5. 5. 2022 21:57
Re: Spotreba
Jenže Kamiq v základu stojí 420t. Pak jsem ochoten rezignovat na dynamiku a brát to jako takové trošku lepší (ve smyslu větší a třeba bezpečnější) auto do města. Já bych si stejně koupil třeba Swifta, ale budiž, jako alternativu to chápu.
Karoq už beru jako jakž takž rodinné auto... s 520l kufru, resp. 580 s VarioFlex... opět, mně je bližší kompaktní kombík, ale jako alternativu to beru - o něco dražší, ale ne až tak dramaticky.
Avatar - Ozzman
6. 5. 2022 06:19
Re: Spotreba
CHR je pro mne auto, které má hodně zajímavých plusů, ale také obrovských mínusů.

Plus je určitě pohon, sametově jemné 1.8HSD je ve městě asi nejlepším pohonem, který Toyota umí, dvoulitr už na mne tolik dojmu v tomto režimu neudělal, ve všech Toyotách, v kterých jsem ho zkoušel, byl přechod el vs spalováku hrubší. Naopak za městem se karta silně obrací pro dvoulitr. CHR i po tom městě má slušný podvozek, asi to přejed i nějaký obrubník, takové fajn auto pro manželku....

ALE

Seděl jste někdo vzadu ? Já bych tam své děcko nedal, nechal jsem se i kousek vozit a takhle klaustrofobické není ani lecjaké Coupé, navíc kufr taky nic moc, dle mne to nemůže absolutně plnit funkci rodinného auta či mamma caru, jako Karoq a s přimhouřením oka Kamiq.

No a teď otázka - pro koho to je ? Jo, jezdí jich dost, ale já bych do jehi městského revíru vzal radši Yaris, nebo Swift, jako píše Emel, nebo Clio... prostě klasický subkompakt :)
Avatar - xxc
5. 5. 2022 21:39
Re: Re: a kto vyhral?
Ale keď je to pravda a vyhrala stará chr, tak Honda má čo robiť. Chr som kedysi chcel, možno by som ju aj kúpil, keby mi ju požičali a presvedčila ma.
Avatar - xxc
5. 5. 2022 19:07
a kto vyhral?
Ktory hybrid je lepsi? Je par videi, kde ta honda ide brutalne, na rovnej ceste vytaca motor s dost hlasnym a nie velmi dobrym prejavom. Zvykol si niekto na to? :-)
Avatar - petr petrumr
5. 5. 2022 20:48
Re: a kto vyhral?
vyhrála C-HR, má dobré jízdní vlastnosti, lepší náběh klimy a jízdně ve městě nemá konkurenta, rekuperuje až do zastavení a má lepší tempomat, kde po městě točíš jen volantem. Bezpečnostní safety senze je vlastně poslední bod rozhodnutí pro toyotu.
5. 5. 2022 19:34
Re: Spotreba
Jv12zif: v mobilní appce jsou vidět ony blokované komentáře a nepřijdou mi urážlivé, byť jedno obsahuje nedopsané sprosté slovo. Ne že bych s tím komentářem zrovna souhlasil, ale nepřijde mi korektní to mazat. Nebo je v tom něco víc?
5. 5. 2022 21:03
Re: Spotreba
Je to konkurent Kamiqu nebo Karoqu.
Tak nevim, evidentne je to oblibena velikost auta...
Zkus se oprostit od svych potreb (rodinny korab se zrychlenim za 8s...). ;-)
Jde o to, ze tohle je to nejuspornejsi na trhu. :yes:
S nejkomfortnejsim - nejplynulejsim automatem.
Kdo se pohybuje casteji ve meste, tak volbou neceho jinyho (bez zasuvky samozrejme) dela velkou chybu. :-)
5. 5. 2022 21:10
Re: Ani jeden.
Jj, hnusny auta s prilis nizkou spotrebou... :D
Pro pomalejsi - to byla ironie.
12. 5. 2022 11:21
Re: Spotreba
Bavili jsme se o systémech vyvíjených Toyotou. Což je HSD a derivát LSD. Mnohdy se to ani nerozlišuje.
Btw., pak by se mělo rozlišovat i THS, THS II, THS III...
Avatar - Mikesus
12. 5. 2022 06:30
Re: Spotreba
Tak ještě jednou, který hybrid Toyoty, a ne lexusu, měl spojku, dle tvého tvrzení "každý spalovak potřebuje k rozjezdu spojku".
11. 5. 2022 09:13
Re: Spotreba
O eCVT jsem uz prece psal, ze tam spojka neni. Ale jde o to, ze hybridy Toyoty mely spojky. Byt mnozi tvrdi, ze ne.
Avatar - Mikesus
11. 5. 2022 08:03
Re: Spotreba
Hybrid v lexusu je upravenej. Řekni v které toyote s eCVT je spojka a nepleť si to s nějakou pojistkou nebo tlumičem kmitů. Protoze ani jedna z tech věcí není potřeba, aby se spalovak rozjel s eCVT. Nemel nesmysly, prostě jsi napsal blbost od začátku, protize nemáš ( I když třeba teď už jo ) povědomí o tom, jak eCVT funguje.
Avatar - Mikesus
11. 5. 2022 08:00
Re: Spotreba
Ano lexus používal a někde ještě používá. Ale bavíme se o toyotě. Ptali jsme se na HSD, ne na LHD
11. 5. 2022 06:49
Re: Žiadny hybrid nie je dobrý
aa hlavne Spotreba nie je jediny naklad ktory treba platit. Podstatne su Celkove naklady za nejaky cas. A to sa hybbrid od Toy VYPLATI
10. 5. 2022 22:46
Re: Spotreba
Jistě. A proto se třeba občas u Lexus GS 450h spálila spojka...

Nebo proto se prodává čistič spojky pro Lexusy GS...
10. 5. 2022 22:45
Re: Spotreba
Spojka nemusí nutně znamenat, že se něco přerušuje. To si pamatuji od svých školních let.
10. 5. 2022 22:43
Re: Spotreba
Ale jistě.
In 2006 and 2007, a further development of the HSD drivetrain, under the Lexus Hybrid Drive name, was applied on the Lexus GS 450h / LS 600h sedans. This system uses two clutches (or brakes) to switch the second motor's gear ratio to the wheels between a ratio of 3.9 and 1.9, for low and high speed driving regimes respectively. This decreases the power flowing from MG1 to MG2 (or vice versa) during higher speeds. The electrical path is only about 70% efficient, thus decreasing its power flow while increasing the overall performance of the transmission. The second planetary gearset is extended with a second carrier and sun gear to a ravigneaux-type gear with four shafts, two of which can be held still alternatively by a brake/clutch. The GS 450h and LS 600h systems utilized rear-wheel drive and all-wheel drive drivetrains, respectively, and were designed to be more powerful than non-hybrid versions of the same model lines,[2][3] while providing comparable engine class efficiency.[28]
Avatar - petr petrumr
10. 5. 2022 19:59
Re: Spotreba
jak si myslíš, že to jsou spojky, tak to je řez elektomotorama.
Avatar - Mikesus
10. 5. 2022 19:54
Re: Spotreba
Ne, žádná spojka tam nebyla. Vše co jsi poslal není spojka, i když to někdo v titulku napsal.
Je to i v tom tvém odkazů napsané: automatic gearbox flywheel
Avatar - Mikesus
10. 5. 2022 19:53
Re: Spotreba
Četl jsi to vůbec?
Part name: automatic gearbox flywheel
jen někdo tomu v titulku napsal clutch.
Avatar - petr petrumr
10. 5. 2022 19:52
Re: Spotreba
to není spojka, nemá to lamelu, nic se tam nepřerušuje, je to jen tlumič torzních kmitů.
10. 5. 2022 18:41
Re: Spotreba
2 spojky. Kolem 2007. Je to v texru popsano. A kdesi kdysi jsem narazil na fotky.
Avatar - JirkaVejrazka
10. 5. 2022 18:24
Re: Spotreba
Nepouzivala. Princip HSD se nezmenil od prvniho Priusu, ani v nem zadna spojka nebyla.
10. 5. 2022 17:52
Re: Spotreba
Toyota dokonce v hybridech používala dvě spojky - viz Hybrid Synergy Drive (HSD) nebo také Toyota Hybrid System II.
Byly v Toyotách, v Lexusech.

https://en.wikipedia.org/…id_Synergy_Drive
Avatar - JirkaVejrazka
10. 5. 2022 12:45
Re: Spotreba
Ono se to sice jmenuje "clutch kit", ale neni to spojka - neda se to rozpojit, je to permanentni spojeni umoznujici castecny prokluz v nestandardnich situacich.
10. 5. 2022 12:34
Re: Spotreba
I v podstatě obyč spojku používal Prius do 2015.
Tady na ebay lze koupis kus.

https://www.ebay.com/…itm/115012646940?…


Na ebay se pohybuji dlouho, kupuji tam kde co, i na auto.
Avatar - Mikesus
9. 5. 2022 19:43
Re: Spotreba
Takze taková pojistka proti zpětnému pohybu.
Avatar - JirkaVejrazka
9. 5. 2022 13:19
Re: Spotreba
Nejake video je tady (myslim, ze ta soucastka neni primo z Priusu, tam to mozna vypada trochu jinak): https://www.youtube.com/watch?…

Je to vlastne automaticka "spojka", ktera brani klikovce benzinaku, aby se zacala tocit "v protismeru", pokud se MG1 pripoji k pohonu auta. To umi jen Prius PHV, klasicky Prius MG1 pro pohon pouzit neumi. Je to citit zhruba okolo 85 km/h pri zrychlovani, auto najednou znovu "viz zabere".

Tj. MG2 a MG1 zaberou stejnym smerem a spalovak se "zasekne na miste", aby se mely o co oprit.

EDIT: Viz nejake info tady: https://global.toyota/en/powertrain/ths/
Avatar - Mikesus
9. 5. 2022 13:06
Re: Spotreba
A co to má dělat a kde to je umístěné? To mi vůbec nic neříká. A na jakém principu?
Avatar - JirkaVejrazka
9. 5. 2022 12:13
Re: Spotreba
Pokud pouzijes slovo "spojka" v nejsirsim moznem vyznamu, tak treba ten muj. Ja bych to nazval spis "omezovac smeru pohybu" (fakt blbe se to vysvetluje, nebo neznam ty spravne terminy z automotive". Anglicky popis je "one-way clutch".
Avatar - Mikesus
9. 5. 2022 12:09
Re: Spotreba
Nebo které hybridy od Toyoty měli spojku...?
To spíš tady chce někdo za každou cenu dokázat svůj původní nesmysl.
Najdou se lidi, i u obchoďáků Toyoty, co budou tvrdit, že hybrid ma klasické CVT, tedy variátor, na pár takových jsem narazil. Protoze to je přeci napsané v prospektu, že tam je (e)CVT
Avatar - JirkaVejrazka
9. 5. 2022 12:01
Re: Spotreba
Ktere znas hybridy od Toyoty, co nemaji e-CVT?
9. 5. 2022 11:25
Re: Spotreba
Jo, už jsem to zvažoval :-).
Nevím, zda většina, ale ty s e-CVT opravdu ne.
9. 5. 2022 11:23
Re: Spotreba
Toyota s e-CVT nemá spojky, je to tak. Ale některé dřívější modely měly.
Nicméně v porovnání s Hondou mají o 1 celek vyžadující údržbu navíc.
9. 5. 2022 11:22
Re: Spotreba
Opravdu Toyoty s e-CVT nemají spojku.
Nicméně e-CVT vyžaduje jistou údržbu, jinak nastávají problémy. Pokud je prováděna údržba a výměna oleje, problém by neměl být.
Avatar - petr petrumr
8. 5. 2022 09:41
Re: Spotreba
hybridní toyota nemá spojku ani spojky.
Avatar - Mikesus
8. 5. 2022 07:02
Re: a kto vyhral?
To jsi trefil u Toyoty prakticky přesně. Rekuperace přestává při tacho 6 km/h.
8. 5. 2022 06:25
Re: a kto vyhral?
Rekuperujou oba.
Jen Honda treba (nevim) do 15 km/h a Toyota dejme tomu do 5km/h?
Avatar - Mikesus
7. 5. 2022 22:06
Re: Spotreba
ještě jednou bych připomněl, aby sis dostudoval techniku, když o ni chceš psát a srovnávat. Můžeš mi prosím ukazát spojku u hybridu od Toyoty? jen reaguji na tvé reakce, že jsi nastudoval schéma HSD a žádný spalovák se bez spojky nerozjede.
7. 5. 2022 21:10
Re: Spotreba
Dival jsem.se samozrejme na achema e-CVT a je slozitejsi.
Jasne, ze pevny prevod je take prevodovka.
7. 5. 2022 20:49
Re: Spotreba
Samozrejme, ze ma spojky. Bez spojek se auto se spalovacim motorem neobejde.
Avatar - petr petrumr
7. 5. 2022 19:02
Re: Spotreba
U škodovky si připlatíš i za barvu co byla v dříve v základu a každá škodovka má spojku, tak si můžeš jenom připlatit za jejich výměnu, jenom si vybereš počet kusů.
Avatar - petr petrumr
7. 5. 2022 18:58
Re: Spotreba
honda má spojky. Je to nový systém, nevyskoušený nebo ty si myslíš, že ten motor se odpojuje jak?
Avatar - Mikesus
7. 5. 2022 16:35
Re: Spotreba
myslíš ty 3 ozubená kola, že jsou složitější? Složitější to je na SW, na HW je to úplně stejné. Navíc si tvrdil, že stálý převod není převodovka a že toyota převodovku má. Pak hodíš nesmysl s CVT a najednou se bavíš o tom, co je složitější? Trošku si tu techniku nastuduj, ať tu ze sebe neděláš šaška.
7. 5. 2022 12:22
Re: Spotreba
Rozhodně složitější než 2 pevné převody Hondy (jeden od motoru, druhý od elektromotoru).
Avatar - Mikesus
7. 5. 2022 12:13
Re: Spotreba
To jsi nevedel, že musíš priplacet i za 3.rameno na volantu? :-[]
Avatar - Ozzman
7. 5. 2022 08:20
Re: Spotreba
Oni je to zase zpet ? Ze si u Skodovky musis priplatit i za volant ?
Avatar - Mikesus
7. 5. 2022 07:50
Re: Spotreba
Nové clio je dle mého ve městě pohodlnější než chr.
Avatar - Mikesus
7. 5. 2022 07:35
Re: Spotreba
S hybridem, kterej necuká v kolonách, nekarbonuje, nemá spojku, která se ve městě extra opotřebovává a ma nejnizsi emise ze spalovaku, stojí 420?
Avatar - Mikesus
7. 5. 2022 07:33
Re: Spotreba
Ale tohle není o tom, ze ho někdo maže. Ale kvůli spamu, tak nově registrovaným musí příspěvky schválit redaktoři. Po nějaké době to přestane pro daného člověka a objeví se to hned.
Avatar - Ozzman
6. 5. 2022 22:16
Re: Spotreba
Dovolím si nesouhlasit, Clio má opravdu povedený podvozek a ani v Praze jsem se necítil nějak uskákaně, to auto se hodně povedlo. Swiště nemohu hodnotit, jelikož toho nového jsem jezdil jen ve verzi sport a to je skvělá kapesní raketa na okresky, ale na kostkách by asi přední příčky neobsadila, nicméně to vše ostatní je tam skvělý
6. 5. 2022 16:54
Re: Spotreba
Vicestupnovou prevodovku nema ani Toyota ani Honda.

Opravuji tedy na auta bez nutnosti manualniho razeni a bez spojky/ spojkoveho pedalu.
Tento pojem lze pouzit univerzalne a u Kamiqu/Karoqu je treba si za toto priplatit.
Avatar - petr petrumr
6. 5. 2022 16:34
Re: Žiadny hybrid nie je dobrý
no když srovnáš hybridní yaris s nehybridní fábií a spočítáš výbavu, že yaris má v základu automatickou klimu na elektriku, safety senze, že stím můžeš jezdit kolem komína, můžeš couvat do garáže atd, tak je jasná volba hybrid.
6. 5. 2022 16:34
Re: Spotreba
Nevím, zda jsem pochopil správně příspěvek, ale Honda automat nemá.
6. 5. 2022 15:22
Re: Žiadny hybrid nie je dobrý
Zlatá slova! :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ozzman
6. 5. 2022 06:26
Re: a kto vyhral?
Mne se asi víc líbí CHR... možná proto, že jich jezdí tolik, takhle jsem si zvykl na Oktávku s 4ma světlama :D
Avatar - Emel
5. 5. 2022 22:30
Re: a kto vyhral?
Honda je mnohem hezčí, to jo... respektive je normálnější. CHR je takový ufo, vzadu bych v tom jezdit nechtěl... ale kupodivu ty tvary docela pasujou dohromady, svoje (divný) kouzlo to auto má.
Jak je v Japonsku zvykem, nejhezčí je Mazda :-)
Avatar - Mikesus
5. 5. 2022 21:44
Re: Dotaz k Premium
Reklama zůstane. Neblazni :-[]
Avatar - petr petrumr
5. 5. 2022 21:35
Re: a kto vyhral?
kdyby to nerekuperovalo, tak by to nejezdilo po městě za 3 a neměls by štávu na klimu a na jízdu, tady nejde o šetření, tady jde o ekologii a pohodlí, Nerozporuji, že honda je hezká, taková hezoučká pro někoho, ale tou cukatou jízdou pro ás není a počty prodaných kusů sou více než, že je hezčí, ano je to tvůj názor.
6. 5. 2022 16:58
Re: Spotreba
Jenže Toyota má CVT převodovku. Honda nemá ani to. Jen pevný převod. Žádnou změnu převodu. Jeden pevný převod z elektromotoru, jeden ze spalovacího motoru. Takže u Hondy se nemění převody, ale to, co je připojeno a pohání kola. Což je docela zásadní rozdíl a zjednodušení oproti Toyotě. Prostě o jeden celek méně.
6. 5. 2022 13:58
Re: Spotreba
Já to vidím podobně, jenom jsem chtěl říct, že cílovka Kamiq/Karoq je někdo kdo právě řeší jak se sedí vzadu a kolik se vejde do kufru. Cílovka CHR je někdo kdo se v něm chce cítit dobře za volantem, nechce zapadnou v šedi Škodovek a ideálně ocení hybrid. A neřeší kolik se vejde do kufru. Proto bych se do tohoto srovnání vůbec nepouštěl. Swift, Clio ani nic z této kategorie ti nedá komfort a právě ani ten prostor a podvozkové schopnosti CHR. Za volantem jsi v CHR v plnohodnotném kompaktu s nadprůměrným podvozkem. Za mě snad všechna malá auta jsou podvozkově i prostorově za volantem v podstatě lowcost.
Avatar - Emel
6. 5. 2022 09:01
Re: Spotreba
Mluvím primárně o HRV, ale asi to platí i na CHR.
Kamiqa s Karoqem vytáhl Vito... s tím, že to je asi oblíbená velikost auta. Což z mého pohledu jsou, ale... hlavně jsou to dvě velikosti auta - malý auto Kamiq s cenovkou kolem půl míče a rodinný auto Karoq, kterýmu jsem dejme tomu ochoten tolerovat cenovku 700+. A HR-V je kombinace... malý auto (v tom smyslu, že s kufrem 300l je to pro rodinu k ničemu) s cenovkou 700+.
Ale na druhou stranu - pokud někdo chce auto do města, chce automat, chce něco vyššího a nevadí mu dát 700+, tak pro mě za mě...
5. 5. 2022 20:21
Re: Dotaz k Premium
200Kc mesicne za mesicni on-line obsah Sveta motoru?
5. 5. 2022 21:12
Re: a kto vyhral?
Rekuperace do zastaveni usetri kolik?
Vazne rekuperuje, nebo to jen ukazuje na disleji?

Honda je mnohem hezci. Muj nazor.
5. 5. 2022 22:46
Re: Spotreba
Karoq je delší než CHR pouze o 2 cm. Je sice prostornější, ale oproti CHR má zaostalý podvozek. Když se podívám zběžně na ceník Kamiqu, tak je potřeba porovnávat asi s 1.0 TSI DSG Style a ten stojí 550k. Ale srovnávat s Kamiqem reálně nelze. Jakože ve smyslu kdo chce laciný crossover s maximem využitého prostoru tak Kamiq poslouží lépe za míň peněz, ale CHR je mnohem vyspělejší auto cílené na ty co chtějí víc a prostor není priorita. Plus určitá přidaná hodnota v hybridu, který ve městě funguje skvěle.
Avatar - petr petrumr
5. 5. 2022 21:38
Re: Ani jeden.
jak u tebe funguje star-stop tak koutek usta máš na křivo?