U jaké varianty loganu by byla největší šance, že by mohla mít za sebou klidný život u dobrých lidí na chalupě u lesa? Sedan? S nejlevnějším motorem? Bez tažného zařízení? Pojďme si pro něj!
nemate ani anung co obnasi trvaly bydleni na samote u lesa mimo civilizaci
kam nevede zadna asfaltka, ale polnacka misty zpevnena sterkem, ktera se musi dat dohromady vzdycky pred zimou a po zime.
musis bejt schopnej projet 20cm snehu abys dostal rano deti do skoly, protoze ti ji protahnou az vecer, protoze prioritu maj dulezitejsi cesty
musis ji bejt schopnej projet kdyz tejden v kuse leje a pritom ji nesmis uplne rozvorat abys ji byl schopnej projet i druhej, treti, patej ... den
a jestli chces, aby deti ocenily vyhodu zivota v klidu na chalupe u lesa, tak jim musis bejt schopnej zajistit aspon zakladni komfort vcetne toho ze je denodenne vozis do skoly a na krouzky a ne ze je nechas brodit se kilometr ve snehu a v blate
to fakt neni o tom, ze na chalupu prijedes v lete a kdyz je hezky, ale kdyz je hnusne, tak ses zalezlej v kralikarne
Kámoš tam bydlí trvale 15 let, léto, zima, prostě celoročně, na samotě, kde není ani elektrika, nevede tam zpevněná cesta a všechno to celý léta jezdí jedničkovýma + trojkovou fabií.
Takže asi tak.
Já tam u něj byl Camarem a Cadillacem CTS a taky sem projel bez problémů.
a hlavně mět na vozidle závěs, já bydlím na chatě u lesa a tak to znám, žádná čtyřkolka není třeba, nutnost je jenom hybrid. A když zaprší? Ze silnice ta voda steče asi do trávy, tráva se poseče, tak není nutný ani zvýšený podvozek.
ta za prve - potrebujes ctyrkolku aby sis v zime nebo kdyz vic zaprsi dojel rano pro teply rohliky
za druhe - potrebujes aspon trochu zvysenej podvozek, jinak budes porad drhnout a cas od casu prorazis vanu
a za treti - potrebujes aspon trochu robustni podvozek, jinak budes ob rok menit cepy a tlumice
na chalupe u lesa je fakt krasny bydleni, ale v prvy rade na to musis mit a byt hodne casove nezavislej
Preto bojujú proti kazítkam a napr. presadzujú trvalú záruku na batérie 🙂 proti lacným bojujú z ekologických dôvodov, lebo najekologickejšie auto je to nevyrobené
Áno, nekvalitné, dnes som si všimol prešuchanú kožu na voliči radiacej páky na Citigu. Bol som v tom, že rokmi sa to môže zodrať pri manuálnej prevodovke, ale nie po 2 rokoch na automate 😁
Áno aj nie, niekedy to môže byť hranica medzi normálnym životom a životom s následkami, pripadne smrťou. Koľko nehôd je v médiách, keď sa zrazia autá a jeden skončí so zraneniami, ešte mu aj dajú fúkať a u druhého budú alkohol zisťovať len pri pitve. Ale prečo nie, nie každý si to môže dovoliť, sám jazdím malým autom, len má trošku viac % v teste. Snáď to ostane len pri teórii.
A co myslíš, že když pojedeš v AUDI TT nebo MX5 nebo třeba takový Yaris, tak jsi v bezpečí? Náhodou Dacia poskytuje solidní míru pasivní bezpečnosti. Nejsou to už ty plechovky co se vyráběly před 15 lety. Rozhodně bych se v tom nebál bourat. Jasně jsou bezpečnější auta, ale kvůli tomu nebudu jezdit v tanku.