Tavares má v tomhle pravdu, lektromobily způsobují zásadní závislost Evropy na Asii a hlavně Číně a jejích surovinách a továrnách + jimi ovládaných afrických a jihoamerických surovinách (kde tyto státy čína ekonomicky zcela kontroluje a jsou na ní závislé).
Bohužel zelení, neostalinstičtí utopisté z EU a USA, bez technického vzdělání a naprosto odtržení od reality všedních dnů - si toto neuvědomují nebo to záměrně ignorují.
vždycky když vidím ten jeho xicht s tím přiblblým usměvem, tak se mi otevírá kudla v kapse. Ten člověk neskutečně poškodil (spolu s Lindou Jackson) Citroen a dost pochybuji o jeho (elektro) vizích a způsobilosti úspěšně vést celý koncern Stellantis. Opravdu se bojím o budoucnost těch automobilových značek, které má pod palcem a které pod jeho vedením míří úplně špatným směrem. A jeho falešná kritika EU a elektomobility mě v tom jedině utvrzuje ....
to samé se říkalo i o Marchionnem, byvalemu šéfovi Fiat/FCA a předchůdci Tavarese..... a čeho dosahl ? Lancia prakticky mrtvá, živořící Alfa Romeo a Fiat, ktery se propadnul z kdysi evropské jedničky v prodejii malých vozidel na samé dno. A o tom co dokazal za hranicemi by ti tady mohl prozměnu Barik vyprávět dlouhosahlé story.....
za to může Rusko,
surovin mimo Ruska je dost, jen je do Evropy dopravit
Helmuti se konečně vzbudili a první terminály na zkapalněný plyn budou postaveny do 10 měsíců
Rusko to se ztrátou bude prodávat do Číny a Indie, ti si Rusko vychutnávají už teď :yes:
Číňany chválí i Elon Musk a o Američanech říká, že jsou líní a nechtějí chodit do práce. Tady je úryvek z jednoho článku v amerických internetových novinách : "V dubnu Musk pochválil a poděkoval čínské komunistické vládě za to, že povolila provoz závodu Tesla v zemi v rámci "uzavřeného systému", v němž zaměstnanci bydlí v areálu továrny a spí na podlaze. Společnost zaměstnancům dodala spací pytle a matrace a umožnila jim, aby se utábořili na volné ploše tovární podlahy." :yes: