Novinky
...zabíjí debilní elektrifikací, nemusí se ani namáhat - to jsou naprosto vyhozené peníze! :no:
Ale co, oni jen oklonují pažouty a uvidí se zda to se značkou Lancia prodají.
Člověk nikdy neví, Opely se taky prodávají jako klony pažoutů. A sdílené náklady jsou tak nízké, že se dají vydělat peníze i při menších prodejích.
Člověk nikdy neví, Opely se taky prodávají jako klony pažoutů. A sdílené náklady jsou tak nízké, že se dají vydělat peníze i při menších prodejích.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
P208, P308, P508.
tó né, budou to SúVé.
Podle mě by největší smysl dávalo zrušit DS brand jako takový, ty vozy přebrandovat na Lancie a doplnit zbrusu novým Ypsilonem 😉 Tak jako kdysi Marchionne přejmenoval Chryslery na Lancie. Stellantis by si pak nemusel lámat hlavu s tím jak pozicovat jednotlivé značky vůči sobě a vymýšlet nové modely speciálně pro značku Lancia.
Když bylo PSA jen PSA, tak žádnou prémiovou značku neměli a proto vznikla DS. Teď když je z nich koncern Stellantis a neví si pomalu rady ani s Alfou/Maserati či Fiatem a přitom mají v portfoliu opravdu skutečnou automobilovou legendu jménem Lancia s víc jak 100letou historíí, tak DS už jako taková nedává smysl.
Tohle by byla nejjednodušší cesta, bylo by to bez čekání do vydání roku 2026 než přijdou nové Lancie na trh a vyřešilo by to spousta problémů. Z Citroenu by se zase stala značka rovnocenná Peugeotu, tak jak tomu bývalo dříve, bez umělých omezování a nějakého nižššího či "low-cost" image který vymyslela ta kráva L. Jackson. Shrnuto vyřešeno - easy peasy.
Ale znamenalo by to zároveň přiznání si, že DS nebyl uspěšný projekt a to asi nebudou chtít páni manažeři udělat 😁
Když bylo PSA jen PSA, tak žádnou prémiovou značku neměli a proto vznikla DS. Teď když je z nich koncern Stellantis a neví si pomalu rady ani s Alfou/Maserati či Fiatem a přitom mají v portfoliu opravdu skutečnou automobilovou legendu jménem Lancia s víc jak 100letou historíí, tak DS už jako taková nedává smysl.
Tohle by byla nejjednodušší cesta, bylo by to bez čekání do vydání roku 2026 než přijdou nové Lancie na trh a vyřešilo by to spousta problémů. Z Citroenu by se zase stala značka rovnocenná Peugeotu, tak jak tomu bývalo dříve, bez umělých omezování a nějakého nižššího či "low-cost" image který vymyslela ta kráva L. Jackson. Shrnuto vyřešeno - easy peasy.
Ale znamenalo by to zároveň přiznání si, že DS nebyl uspěšný projekt a to asi nebudou chtít páni manažeři udělat 😁
3DMAN
Příspěvek podléhá schvalování.
Na druhou stranu, Férko asi špatný interiér mít nebude, ne? Taky italské interiér.