Do redakční garáže podruhé dorazil Renault Arkana ve vrcholné výbavě RS Line a s vrcholnou motorizací 160 EDC. Přesto se mu ještě jednou krátce pověnujeme.
...obyčejné auto, které má motor a jede, před károu s falešnými výfuky, zaslepenými mřížkami a nádechy, zbytečnými pokusy o difuzory, přítlačná křídla a spojlery olepené všude možně těmi štítky RS Lline, S Line, M a je to jen M Paket, která mají místo motoru nějakou zdechlinu a než se rozjedou na stovku, trvá to půl dne.
Svět ale chce být klamán a lidi, vlastně takoví hochštapleři, si to kupují a od výrobců požadují, protože na poctivé auto už peníze neztlučou.
Mně to připadá směšné. Už jenom chybí napsat na dveře krevní skupinu.
U BMW spálili M, tak si koupili Alpinu a bude jen otázka času než jí zprofanují také. Mercedes sežral AMG a od té doby je AMG všechno i Géčko. Zbývá už jen udělat Sprinter AMG. Jen čekám na poslední krok - AMG Line jako optický paket.
Rs line je len vizualny sportovy paket... nieco ako gt line u kie... nemylne si to ale s rs ( renault ) alebo gt ( kia ) ... a len vizualny paket ti vykon neprida .. na dnesnu dobu ale aj tak fajn zrychlenie pre taketo bachrate auto.... arkana vo vseobecnosti je velmi zaujimava a vcelku aj prakticka stylovka... :yes:
A jak jsi na tohle prosím přišel ? Tedy když (jen pro příklad) Suzuki má v nabídce pro konkrétní model JEDINÝ motor, ale můžeš ho mít jak s manuálem, tak s automatem - tak má v nabídce dvě motorizace ? Co čtyřkolka ? Ta taky rozšiřuje nabídku motorizací ?
No samozřejmě! Však taky všechny automobilky (importéři) každou takovouto verzi počítají jako další motorizaci, stejně jako čtyřkolky! Prostě počet motorů nerovná se počet motorizací! Připadá mi, jakoby jsi právě spadl z višně. Jak dlouho se zajímáš o auta? :-)
No je kratší s kratším rozvorem, přesto má uvnitř o dost více místa i podélně. Čímž se snažím poukázat na nepraktičnost SUV coupé a rozporovat plusový bod "vnitřní prostor"
:-[] Kdysi dávno tady proběhla debata stran hmotnosti aut a jak ji snížit, obzvlášť ve vztahu k neustále přiškrcovaným atmosférickým benzinovým motorům. Na přetřes přicházely i drastické návrhy, že začít by se mělo od řidiče a jeho BMI :D ale nakonec byla za obětního beránka svorně vybrána rezerva a hever. ;-)
Musím přiznat, že speciálně toho v závorce se vážně těžko zbavuju. Takže cyklus obměny aut zřejmě protáhnu. Snižují se objemy, snižují se počty válců...možná je řešením osekat počet kol. Tak na půlku, třeba. ;-)
Tak hlavne treba porovnávať porovnateľné, logicky tzv. "SUV coupé" nabude mať toľko priestoru jak krabica od topánok s podobnými vonkajšími rozmermi. V porovnaní s inými autami s rovnakým typom karosérie môže byť vnútorný priestor Arkany lepší a teda byť zaradený medzi pklusy auta.