Testy
Alfonz666
4
Rs a z 0-100 přes 9s?
Přejít do diskuze
...obyčejné auto, které má motor a jede, před károu s falešnými výfuky, zaslepenými mřížkami a nádechy, zbytečnými pokusy o difuzory, přítlačná křídla a spojlery olepené všude možně těmi štítky RS Lline, S Line, M a je to jen M Paket, která mají místo motoru nějakou zdechlinu a než se rozjedou na stovku, trvá to půl dne.
Svět ale chce být klamán a lidi, vlastně takoví hochštapleři, si to kupují a od výrobců požadují, protože na poctivé auto už peníze neztlučou.
Mně to připadá směšné. Už jenom chybí napsat na dveře krevní skupinu.
U BMW spálili M, tak si koupili Alpinu a bude jen otázka času než jí zprofanují také. Mercedes sežral AMG a od té doby je AMG všechno i Géčko. Zbývá už jen udělat Sprinter AMG. Jen čekám na poslední krok - AMG Line jako optický paket.
Svět ale chce být klamán a lidi, vlastně takoví hochštapleři, si to kupují a od výrobců požadují, protože na poctivé auto už peníze neztlučou.
Mně to připadá směšné. Už jenom chybí napsat na dveře krevní skupinu.
U BMW spálili M, tak si koupili Alpinu a bude jen otázka času než jí zprofanují také. Mercedes sežral AMG a od té doby je AMG všechno i Géčko. Zbývá už jen udělat Sprinter AMG. Jen čekám na poslední krok - AMG Line jako optický paket.
Rs line je len vizualny sportovy paket... nieco ako gt line u kie... nemylne si to ale s rs ( renault ) alebo gt ( kia ) ... a len vizualny paket ti vykon neprida .. na dnesnu dobu ale aj tak fajn zrychlenie pre taketo bachrate auto.... arkana vo vseobecnosti je velmi zaujimava a vcelku aj prakticka stylovka... :yes:
A jak jsi na tohle prosím přišel ? Tedy když (jen pro příklad) Suzuki má v nabídce pro konkrétní model JEDINÝ motor, ale můžeš ho mít jak s manuálem, tak s automatem - tak má v nabídce dvě motorizace ? Co čtyřkolka ? Ta taky rozšiřuje nabídku motorizací ?
Tohle se moc nepovedlo. Arkana je o 6 cm delší, ale vnitřním prostorem ji třeba Tucson válcuje ve všech směrech rozdílem třídy.
No samozřejmě! Však taky všechny automobilky (importéři) každou takovouto verzi počítají jako další motorizaci, stejně jako čtyřkolky! Prostě počet motorů nerovná se počet motorizací! Připadá mi, jakoby jsi právě spadl z višně. Jak dlouho se zajímáš o auta? 😄
No je kratší s kratším rozvorem, přesto má uvnitř o dost více místa i podélně. Čímž se snažím poukázat na nepraktičnost SUV coupé a rozporovat plusový bod "vnitřní prostor"
Se designově moc povedla. Naživo vypadá skvěle. Ovládání je klasické tlačítkové a kolečkové, štve mě jen ten trčící tablet, to je eklhaft.
😒] Kdysi dávno tady proběhla debata stran hmotnosti aut a jak ji snížit, obzvlášť ve vztahu k neustále přiškrcovaným atmosférickým benzinovým motorům. Na přetřes přicházely i drastické návrhy, že začít by se mělo od řidiče a jeho BMI 😁 ale nakonec byla za obětního beránka svorně vybrána rezerva a hever. 😉
Musím přiznat, že speciálně toho v závorce se vážně těžko zbavuju. Takže cyklus obměny aut zřejmě protáhnu. Snižují se objemy, snižují se počty válců...možná je řešením osekat počet kol. Tak na půlku, třeba. 😉
A tak tohle celkem pojede, 160k a vMax 200+... holt se na to nesmí koukat optikou auta za 900 (a mít v hlavě ceny pár let zpátky 😉 )
Mně se teda tohle SUVKupé taky do vkusu netrefuje, obyč SUVko typu 3008 je mi bližší...
Mně se teda tohle SUVKupé taky do vkusu netrefuje, obyč SUVko typu 3008 je mi bližší...
Vypadá dobře ze všech stran kromě zezadu, kde je to jak nakopnutá koza (trochu to zachraňuje RS paket).
+ prazdna nadrz a zadne sedacky 😄 To BMI je krute, ale pravdive 😁 Myslim, ze v pretekoch motocyklov je to zasadny parameter u jazdca.
Jojo, přesně... furt si říkám, že cca. 800 stála Insi se 4x4 260k... ale jednak to byla cena po slevě, dvak cena před 4-5 rokama.
Tak hlavne treba porovnávať porovnateľné, logicky tzv. "SUV coupé" nabude mať toľko priestoru jak krabica od topánok s podobnými vonkajšími rozmermi. V porovnaní s inými autami s rovnakým typom karosérie môže byť vnútorný priestor Arkany lepší a teda byť zaradený medzi pklusy auta.