Obtěžují vás funkce stop-start nebo hlídání jízdy v pruzích? Internet je plný návodů na jejich trvalé odpojení. Ovšem vypněte je pořádně, jinak si přiděláte ještě víc starostí.
Ale zase kolko sa denne stane nehod, ked auto prejde do ineho pruhu a zrazi sa. Keby aspon polovica mala aktivne to, co uz v aute maju, mohli byt cesty bezpecnejsie. A ze je to kazdeho vec, to nie je celkom tak, ani ja, ako najlepsi sofer si neprajem, aby auta prechadzali do protismeru a zrazali ma. Alebo to ma kazdy aktivne a tych nehod by bolo denne ovela viac, ktovie. Mame nejake statistiky, ci to pomaha, ked uz ma EU pristup k udajom v ciernych skrinkach?
a co pomozu smerovky, ked zaspi za volantom, hra sa s mobilom, nastavuje nieco v infotainmente, alebo len kvoli drakonickym obmedzeniam rychlosti sa prestane venovat premavke a vyjde zo svojho pruhu? urcite aj smerovky treba riesit, ono to aj samo trosku riesi, lebo asistent nedovoli len tak menit pruhy bez smerovky :-)
Práve preto je to nebezpečné. Ľudia sa začínajú na asistentov spoliehať príliš a nevenujú sa riadeniu. Celý tento systém je na hlavu. Dnes dáme volant do ruky hocikomu a kvôli tomu musia všetci trpieť tieto "blbuvzdorné" kreténske systémy.
Ten kdo přejede do protisměru je povětšinou de*bil, co předjíždí jak vemeno a protože jeho ego silné převyšuje jeho schopnosti je tragédie na světě. No a jiné druhy deb*ility nevyřeší ani asistent.
Problém je v tom kdo všechno má řidičák. Praktické zkoušky by měly být podstatně jiné (teorii se naučí i orangutan) , mělo by být po dejme tomu roce od získání řidičáku přezkoušení z jízd a klidně každých pětet u všech.
Od toho tam sedí řidič, aby se to nestalo. Navíc to funguje krajně nespolehlivě. Nechci aby mě něco tahalo za volant a já se pral s autem v každý druhý zatáčce. Je to nepohodlný a nebezpečný.