Obtěžují vás funkce stop-start nebo hlídání jízdy v pruzích? Internet je plný návodů na jejich trvalé odpojení. Ovšem vypněte je pořádně, jinak si přiděláte ještě víc starostí.
Práve preto je to nebezpečné. Ľudia sa začínajú na asistentov spoliehať príliš a nevenujú sa riadeniu. Celý tento systém je na hlavu. Dnes dáme volant do ruky hocikomu a kvôli tomu musia všetci trpieť tieto "blbuvzdorné" kreténske systémy.
Ten kdo přejede do protisměru je povětšinou de*bil, co předjíždí jak vemeno a protože jeho ego silné převyšuje jeho schopnosti je tragédie na světě. No a jiné druhy deb*ility nevyřeší ani asistent.
Problém je v tom kdo všechno má řidičák. Praktické zkoušky by měly být podstatně jiné (teorii se naučí i orangutan) , mělo by být po dejme tomu roce od získání řidičáku přezkoušení z jízd a klidně každých pětet u všech.
a co pomozu smerovky, ked zaspi za volantom, hra sa s mobilom, nastavuje nieco v infotainmente, alebo len kvoli drakonickym obmedzeniam rychlosti sa prestane venovat premavke a vyjde zo svojho pruhu? urcite aj smerovky treba riesit, ono to aj samo trosku riesi, lebo asistent nedovoli len tak menit pruhy bez smerovky :-)
Ale zase kolko sa denne stane nehod, ked auto prejde do ineho pruhu a zrazi sa. Keby aspon polovica mala aktivne to, co uz v aute maju, mohli byt cesty bezpecnejsie. A ze je to kazdeho vec, to nie je celkom tak, ani ja, ako najlepsi sofer si neprajem, aby auta prechadzali do protismeru a zrazali ma. Alebo to ma kazdy aktivne a tych nehod by bolo denne ovela viac, ktovie. Mame nejake statistiky, ci to pomaha, ked uz ma EU pristup k udajom v ciernych skrinkach?
Od toho tam sedí řidič, aby se to nestalo. Navíc to funguje krajně nespolehlivě. Nechci aby mě něco tahalo za volant a já se pral s autem v každý druhý zatáčce. Je to nepohodlný a nebezpečný.