Design
...V základním režimu Jízda... centrální dotykový displej infotainmentu je otočen vertikálně...
...Po přepnutí do režimu Relax...Obrazovka na palubní desce se navíc otočí do vertikální polohy...
Z vertikální polohy se tedy otočí do vertikální polohy. To se asi autorovi článku poněkud vymklo.
...Po přepnutí do režimu Relax...Obrazovka na palubní desce se navíc otočí do vertikální polohy...
Z vertikální polohy se tedy otočí do vertikální polohy. To se asi autorovi článku poněkud vymklo.
jj, někdo splácá jakousi malůvku a hned je k domu článek a bouřlivá diskuze
jako by nebylo jednodušší počkat až co z nich nakonec reálně vypadne, stejně to bude úplně jiné
jako by nebylo jednodušší počkat až co z nich nakonec reálně vypadne, stejně to bude úplně jiné
Tak to prostě je. Někomu musí stačit jako rodinné auto (klidně dvacet let stará) Fabia kombi, někdo jedno děcko vozí v Superbu a pro druhé už potřebuje Multivan ;-\
Největší překvapení pro mě jsou ty ovladače klimatizace. To už by člověk fakt nečekal, že to tam strčí zpátky. Že by někdo jednou naslouchal zákazníkům více než firemním účetním, nebo Bruselu? No, ale uvidíme, jestli se to objeví v nějakém sériovém autě, nebo je to jen výstřelek u studie, kde se na korunu nehledí. A jak na to zareaguje Volkswagen?
Tohle není "někdo splácá", žádnej xtomi... tohle je ofiko od automobilky. Samozřejmě od skici ke studii a k produkčnímu autu je daleko...
Na druhou stranu, když se sousedce narodil prcek, tak jsem ji byl docela vděčný, že si koupila Sharana s posuvnými dveřmi a neotlouká okolní auta při usazování prcka do autosedačky. Kdyby ji stačila Caddyna, tak bych měl asi ještě větší radost, ale co už.
To by jste se divili, v jakých malých autech jezdí rodiny.
Pokrok obrovský, naše rodina začínala ve Š120.