Tak s touto činností mám dlouholeté pracovní zkušenosti. Vidím, že metody k detektování nepatřičných pazvuků ve voze značně pokročily a to je dobře. K příspěvku nahoře bych chtěl dodat, že ani moderním zařízením zatím asi není možné obsáhnout všechny variables ke kterým dochází při montáži na výrobní lince a proto ty pazvuky. Na druhé straně je vidět, že v servise už mají solidní systém, který jim pomáhá tyto pazvuky rektifikovat. Za mých časů to byla vyloženě činnost pro detektivy. Třeba takový Hercule Poirot by se nám tenkrát moc hodil.... :-! Nejsložitější bylo odhalovat pazvuky, které se projevovaly formou nepravidelného tikání a docházelo k nim, když byla karoserie namáhána kroucením. Bylo to většinou způsobeno vadným bodovým svárem nebo i několika sváry. V tom případě pak bylo nutné identifikovat všechny "postižené" VIN a svolat pak vozy do servisu na opravu.