Poslat vůz do dalších rukou a dostat za něj co nejvíce peněz bývají často šachy. Jak tuhle náročnou partii nejlépe zvládnout? Nabízíme podrobný návod, jak se stát velmistrem v prodeji auta.
(1)Neprodavat bazaristum, ale najit soukromeho zajemce, se kterym lze mluvit. (2)Byt pri prodeji ferovy, co se tyce stavu vozu. (3)Nespechat s prodejem.
no vidíš a já si zase myslím, že když chceš vytřískat z prodeje auta co nejvíc, je dobrý lhát, mlžit, prodat tomu, kdo to chce atd atd atd. zmiňované rady jsou možná tak dobré pro příručku "jak neztratit charakter při prodeji automobilu".
já myslím, že strčit auto bazarníkovi je dobrý nápad. osobně prodávám auta osobně a je to opravdu pro silné povahy. ale už jsem taky prodával přes bazar a po týdnu, kdy auto nestálo v bazaru se stále neměli k tomu, aby dali vědět, že penize už mají...
Ta první rada je sice teoreticky dobrá, ale prakticky se už často uskutečňuje hůře, ideální je samozřejmě prodej v rámci své sociální sítě, ale pokud prodáváte cizímu z ulice, tak je to často mnohem větší opruz než ten bazar a za ten cenový rozdíl to mnohdy ani nestojí. S férovostí určitě souhlasím, ale při soukromém prodeji se zase dostáváte do nebezpečné pozice vzhledem k půl roční záruce na skryté vady, mnoho kupujících s tím dokáže neskutečně vysírat a vymýšlet si hrozné pohádky a je to pak otravné to řešit.
Třetí bod souhlasím bez výhrady, nebýt po časovým tlakem je základ úspěchu.
Já své vozy v minulosti prodal tam i tam, vždy jsem nejdřív objel pár bazarů a když nabídka byla v rozumné toleranci k mé představě, tak jsem jim to tam nechal, vyřízeno během pár hodin a finíto. Když se naše představy rozcházely příliš, tak jsem si to prodal soukromě, ale s tím, že jsem na tom strávil většinou dost času než jsem si s někým plácnul