Mnichovské tažení velkých SUV pokračuje. Dalším dějstvím po epizodách X5 a X3 se ve Frankfurtu stává X6. V současné době jde ještě o studii, ale o tom, že se brzy dočkáme podobného sériového modelu, snad nikdo nepochybuje.
No styl se mi libi, jsem velkym Bangleuv zastance, ale nejak mi nesedi ta zad, ktera je moc vysoko. Svažující se boční linie, kde zadek je o půl metru výš než předek (např Merc-B Sportscoupé), jsem nikdy neměl rád. Opticky se mi prostě nelíbí ta koncepce zadku níž než by to bylo u kombi či SUV, ale zase daleko výš oproti předku, jako by to bylo u sedanu. Styling i design je fajn, nic nenamitam, jen tak kocepce mohutneho a opticky vysokeho zadku se mi nelibi.
Ale jak jsem rekl, jsem rad, ze se BMW zase odvazalo. :yes:
Přečetl jsem si pár komentářů v této diskuzi a udělalo to na mě dojem, že spoustu lidí má pod pojmem SUV zafixován terénní vůz. Tak to ale není. Podívejte se třeba na americká SUV. Já osobně začínám uvažovat o tom že můj příští vůz bude SUV. Ne kvůli tomu, že bych chtěl začít jezdit do terénu, ale kvůli bezpečnosti(ne vždy se totiž srazíte s osobním autem a k takové nehodě můžete přijít jak slepý k houslím... mluvím z vlastní zkušenosti).
Me by zajimalo v cem je tohle BMW natolik odlisne ze se ti nelibi a ostatni jo...je to stejnej styl a podle me se timhle bmw opet posunulo s designem dopredu... :yes:
Docela příjemný překvapení, ale koncepcí mi to připomíná Actyon, nebo Montero, i když to je jenom závodní speciál. Ale bylo to první auto do terénu s karoserii kupe(tak trochu :-). No rozhodně pěkný koncept na nudný německý design. >:D >:D (jak si někteří stěžují)
Chápu, že ne všem se tohle auto líbí. Ale nepochopím, jak to můžete srovnávat s tím hnusem od Ssangyoungu? Vždyť ten Ssang vypadá zezadu hnusně, ze předu je to děs na kvadrant, akorát ten boční vzhled je jakžtakž dobrý. Kvalitou ale na BMW nemá ani zdaleka. A to že mají podobnou siluetu z boku, tak to má s dalšími auty ( fiat bravo :-) ) tohle je prostě v každém detailu nádhera, nemluvím o funkčnosti. Vše dokonale ladí.
doufám, že tam ty okna bezrámová budou, hodně by to zničilo ten hladký design. Nechápu porč je tak težké udělat okna bez rámů. jestli to je kvůli bezpečnosti?
Pane Bože, co tu pořád tlačíš ten tvůj hnusný Actyon? >:D Jak si vůbec můžeš něco takového dovolit srovnat? Srovnje k tomu Q7, ML ale tohle ne. Ikdyž to má obtáhnutý design tem tvůj Ssang. Tohle je prostě nádhera!!! :yes::yes::yes:
Je to jako asi srovnat Landwinda a Sorento. Aby jsi neřekl, že automaticky Evropa je lepší než Asie. Taky stejná koncepce, stejný vzhled, ale asi si Landwinda nevybereš že? >:D Ssang je úplně jiná kategorie i v porovnání s Kiou a Hyundai, nesahá jim ani po kotníky, natož BMW (maximálně poruchovostí)
zdravím vás ludia,
už na tejto debate je vidno ako bude X6 polarizovať ludí.
určite to bol jeden z hlavných zámerov borcov z Mnichova a musím uznať,že osobne sa mi veľmi páči až na to veko kufru...(to samé ja na 1 coupé ;-\ )ale ten zbytok je fakt pekný-bravo.
A ešte jednavec pánové Chris Bangle už nejakú dobu nieje šefdesignerom značky BMW (tým je veľmi talentovaný holanďan pán van Hooydonk-takže sa máme na čo tešiť),ale je zodpovedný za design celej BMW group,takže bavce kreslí van Hooydonka nie Bangle.
pekný deň
ano crossover:yes: X6 je univerzal, ktery je vzdy mezi nejlepsimi v discipline...doted to pro mne bylo ML, ale X6 je novy vladce asfaltu i sotoliny :yes::yes:
Po shlédnutí špionážních fotografií zakamuflované x6 jsem měl pochybnosti jak o vzhledu, tak o smyslu (vzhledem k existenci x5) tohoto auta. Ale je to super... Bravo Bangle :yes:
:-) Souhlas. Díval jsem se na to video s Banglem, kde vysvětluje, kdo a proč by si měl X6 koupit, teď jsou konečně i obrázky, a pomalu ta jeho slova začínají dávat smysl. Kdo jel současnou X5 ví, že řeči o jízdních vlastnostech mastodontního SUV jsou nesmysl, to auto vycvičí v zatáčkách 90% toho, co na silnici potká, což jinými slovy znamená, že jeho jízdní vlastnosti jsou dostatečné i pro dynamickou jízdu, a nic jiného soudný člověk na veřejných silnicích ani neprovozuje. Je jaksi logické, že X5 nebo X6 si na okruh nikdo brát nebude. Takže zpět k X6, mírně zvýšený podvozek znamená zachování omezených terénních možností X5ky, tedy možnost vjet bez úrazu podvozku někam na louku nebo polní cestu, nižší silueta snižující těžiště plus přepracovaný x-drive směrem k lepším vlastnostem na silnici znamená, že tu opravdu vidíme jednu z prvních vlaštovek, která skutečně dokáže naplnit význam slova crossover. Silniční brko s možností rychlostní vložky v lese, navíc s image premiovky, to je X6, trefa od BMW. ;-):yes: Pozn. těm, co se jim tu zdá, že Bangle vyměkl, chlapci to je jen známka faktu, že si vaše oko zvyklo, tak jak Bangle předpokládal. ;-)
Srovnavat to se SsangYong je blbost, SsangYong je vejškrab. Radši to srovnávejte se Spykerem D12 :-) Škoda jen, že v seriovce to nebude mít okna bez rámů. Já bych tomu ještě udělal skyroof, nacpal do toho V10 z M5 a už bych běžel to koupit.
no ja do actyonu nekopu ;-) ale srovnavat ho s X6 by mne vazne nenapadlo i kdyz chapu, ze nekdo si z ruznych duvodu koupi ten actyon, ale nesrovnavejme nesrovnatelne ;-)
Už aktuální X5 beru jako jeden z nejhorších vizuálních počinů posledního roku mezi automobily. Bangle vyčpěl. Jeho kreace mají krátkou životnost a především mu začíná citelně chybět originalita. Člověk čím dál více pokukuje po E38, E39, či E46 před faceliftem, neboli po posledních krásných BMW. Tyto vozy dnes vypadají radikálně lépe, než jejich nástupci. BMW má zvuk, v mainstreamu píše i technologii, ale design už ne. X6 je hnus :-!
Fantasticke vozitko :yes::yes: A proc ho koupit? Aby, az bude osmnactiletej blb ve vytuneny oktavce svyho jeste blbejsiho taty (ze mu to pujcil ;-) ) predjizdet kamion a zrovinka naproti vam, tak aby byla sance to prezit relativne ve zdravi. A vyssi hmotnost, teziste a dalsi bla, bla, bla? Klidne si jezdete kazdej den do prace v lotusu...treba me podjedete >:-[]:-);-):yes:
A nezmění na tom nic ani fakt, že jsem zažranej BMW maniak. Nejhorší práce podledních let. Chrise mám rád, ale toto...to je odporné. Můj názor - tohle by nemělo nikdy spatřit světlo světa. Nadruhou stranu - vzpoměňme si na MB CLS...nová třída v prodeji, a jaký to byl - je trhák. Samozřejmě, ten design u MB je uplně o něčem jiném, je nádherný. Kdežto tohle? Vypadá to jak nějaký nedodělek z Číny. A ještě mu dají čumák z X5...hrozné. Chrisi, tohle se ti nepovedlo...a koneckonců ani Z4 :no:
Actyon ma jizdni vlastnosti (řízení, brzdy, motory)o 2 kategorie horší a jeho velrybí design mohou optimisti nazvat jako originalní, se sportovním a elegantním BMW nesnese srovnaní. Další kapitolou je spolehlivost.
Stoji mozna třetinu cenu X6, ale jeho hodnota je třetinová. Mylím že přirovnání oktávka-logan je zcela na místě.
Baví mě tyhle diskuze typu: "Ježiš to je hnusný, to bych si nekoupil" a "Bože, to je nádhera, musim to mít!" Kolik z vás na to má prachy když dopoledne maj čas číst články na netu >:D Já to přiznávam na rovinu pánové, já na něj nemam :-)
To jsem udělal. Vzal jsem dvě auta zcela shodné koncepce a velmi podobného designu. Jen jedno je BMW a druhé korejský vůz. A jen jsem si ověřil, že co je BMW, je dokonalé, ať to vypadá jakkoli, i kdyby stejně jako korejec.
tuším že todle bude zase auto které si jedna polovina lidí okamžitě zamiluje, ta druhá zavrhne. Pak se auto začne vyrábět, jezdit po cestách a členové druhé skupiny začnou váhat, že ono to zase tak škaredé není... bude jich ubývat a nakonec se potvrdí že BMW o5 trefilo střed a X6ka se bude vesele prodávat víc a víc... Spoko... nemám nic proti, u BMW to umí... Mně se líbí už teď!
Není to to, na co jsme u BMW zvyklí, ale uvidíme.Kdyz prisla Z4 na trh tak mela spoustu odpůrců díky vzhledu ale ted se prodávají jak na páse! Chce to zkrátka nějaký čas si zase na jiné tvary které se vymykají tradici zvyknout!!!
neviem si pomoct, ale na tych kolesach mi to pripomina tak trochu monster truck... >:D ale kazdopadne je to super, moc sa mi to paci, vyzera to az bojovo. bezkrkaci pome, idealne auto je na svete !! >:-[]
no infi bych v tom neviděl .. spíš již někde zmíněný ssangyong actyon .. kterej je přece děsně ošklivej páš nemá znáček bmw ... nebo ještě trochu pontiak aztek .... ač mám suv celkem v oblibě tak tohle mě nějak moc nebere.... možná je to tím že to je nový směr ... kažpodávně nepochybuju že to bude mít úspěch ...
Pozeram na to male okno a este mensie (a cudne vyzerajuce) spatne zrkadla. To bude chciet parkovacie senzory a cuvaciu kameru v zaklade, inak to bude tazke. Auticko pekne, uvidime na zakladnu verziu, ake bude mat kola.
Připadne mi, že se BMW opět vrací ke svým tradičním tvarům. Buď Banglea někdo klepl přes prsty a řekl mu "tak takhle ne", nebo začíná zapadat do firemního stylu. Ano, jedná se o novou kategorii vozu, ale tvary světel a hlavních linií jsou blízké těm modelům, které ještě nedělal Bangle. Jinak zajímavé auto. :yes:
No musím uznat že to nevypadá špatně :-) Až na ty gigantické kola. Jen by mě zajímalo jak se s tím vzhledem k umístění okna bude couvat a co bude vlastně vidět ve zpětném zrcátku :-)
Vsak poradne predrsnely silnicni ofrout je sen kazdeho z nas, no ne? :-) Bmw uz asi fakt vyrobi cokoli, za co dostane zaplaceno, uz cekam dieselove M modely, image znacky at vezme cert.
Už je těch "prasopsů" nějak moc. Jasně, lepší rozhled. Ano, vyšší bezpečnost. Samozřejmě, praktičnost (obecně). Ale hmotnosti, jízdní vlastnosti..... Chápu, že automobilky se snaží zaplnit sebemenší mezeru na trhu a vytvořit zisk, ale jestli už to u BMW trochu nepřeháněj. Za sebe říkám Ne, děkuji. P.S. Za chvíli, když bude někdo chtít jít proti proudu, tak pořídí klasický sedan.
vyzera to klasicky bavoracky skvele avsak ma napadlo preco vsetci tlacia tereniaky k tomu aby boli sportovejsie a sportovejsie, asi to bude dosledok toho ze stavba karoserie tereniaka sa paci mnoho mnoho ludom tak preco ho nemat nadupane ako svinu....aj tak hm
Tak tohle je prvni BMW po nekolika dlouhych letech, ktere se mi opravdu nelibi. Nicmene jsem za nej rad, koncepce je to zajimava a BMW opet projevilo velkou odvahu.
Prestoze tuto kategorii aut moc nemusim, tak po strance vnejsiho vzhledu se tomu da vytknout maloco. Pokud se BMW bude ubirat nadale timto smerem, tak :yes:
Pánové, tohle auto se mi velmi líbi >:D Konečně začínají také automobilky přicházet s inovacemi a nedrží se jen starých a zažitých kolejí :yes: Jen kolik může být místa vzadu nad hlavou? To je zatím na diskusi....