Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Frankfurt živě: BMW X6 zatím jako studie - první oficiální fotografie

Ondřej Láník Ondřej Láník 11. 9. 2007
9
77
Zobrazit náhledy (9)
BMW X6 BMW X6 BMW X6 BMW X6
Mnichovské tažení velkých SUV pokračuje. Dalším dějstvím po epizodách X5 a X3 se ve Frankfurtu stává X6. V současné době jde ještě o studii, ale o tom, že se brzy dočkáme podobného sériového modelu, snad nikdo nepochybuje.

Koncept BMW X6 Sports Activity Coupe je sportovním autem pro volný čas, který se vyznačuje populární robustní stavbou a sebevědomým vzezřením. Novinkou v prémiové části trhu je spojení lehce terénních schopností dolních částí vozidla se sportovním designem horní poloviny karoserie. Podobnou koncepci přivedl na trh Ssangyong se svým modelem Actyon.

Boční profil vozu připomíná kupé. Klasická záď SUV tady není. Místo ní se střecha už od B-sloupku začíná plynule svažovat a pokračuje zadním sklem.

K obrovské karoserii pak už stačí přidat mimořádně velká kola (21"), která dotváří celkový dravý dojem. Bez přímého srovnání s existujícími modely je obtížné odhadnout skutečné rozměry. I přesto, že automobil bude delší než současné BMW X5, zůstane nabídka prostoru uvnitř zřejmě pod jeho úrovní.

Z hlediska techniky je X6 nové především díky rozšíření systému pohonu všech kol xDrive o Dynamic Performance Control. Aktivní rozdělení točivého momentu se nyní neděje pouze mezi přední a zadní nápravu, ale také mezi levé a pravé zadní kolo . Na rozdíl od podobných systémů Mitsubishi, Subaru a Hondy je v případě BMW pro redistribuci hnacích sil zapojeno více mechaniky a méně elektroniky.

Vnější rozměry: délka 4,88 m, šířka 1,98 m, výška 1,7 m, rozvor 2,93 m.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

nová třída SSUV
| 11. 9. 2007
to nevim, ale našel sem fotku, kde vedle stojí X6 a má klasický rámy kolem skel

[odkaz]

a tady je X6 Hybrid jak z ní někdo leze, tam je vidět že to rámy kolem oken má ale skla jsou přes

[odkaz]
Bezpecne nejlepsi volba
| 11. 9. 2007
ano crossover:yes: X6 je univerzal, ktery je vzdy mezi nejlepsimi v discipline...doted to pro mne bylo ML, ale X6 je novy vladce asfaltu i sotoliny :yes: :yes:
Avatar - Blue Sun
Krása
| 11. 9. 2007
Právěže srovnáváme srovnatelné - koncepčně. To, že postavením jsou ty značky někde jinde, je v tuhle chvíli vedlejší.
Avatar - Dinar
Bezpecne nejlepsi volba
| 11. 9. 2007
:-) Souhlas. Díval jsem se na to video s Banglem, kde vysvětluje, kdo a proč by si měl X6 koupit, teď jsou konečně i obrázky, a pomalu ta jeho slova začínají dávat smysl. Kdo jel současnou X5 ví, že řeči o jízdních vlastnostech mastodontního SUV jsou nesmysl, to auto vycvičí v zatáčkách 90% toho, co na silnici potká, což jinými slovy znamená, že jeho jízdní vlastnosti jsou dostatečné i pro dynamickou jízdu, a nic jiného soudný člověk na veřejných silnicích ani neprovozuje. Je jaksi logické, že X5 nebo X6 si na okruh nikdo brát nebude. Takže zpět k X6, mírně zvýšený podvozek znamená zachování omezených terénních možností X5ky, tedy možnost vjet bez úrazu podvozku někam na louku nebo polní cestu, nižší silueta snižující těžiště plus přepracovaný x-drive směrem k lepším vlastnostem na silnici znamená, že tu opravdu vidíme jednu z prvních vlaštovek, která skutečně dokáže naplnit význam slova crossover. Silniční brko s možností rychlostní vložky v lese, navíc s image premiovky, to je X6, trefa od BMW. ;-) :yes: Pozn. těm, co se jim tu zdá, že Bangle vyměkl, chlapci to je jen známka faktu, že si vaše oko zvyklo, tak jak Bangle předpokládal. ;-)
nová třída SSUV
| 11. 9. 2007
Srovnavat to se SsangYong je blbost, SsangYong je vejškrab. Radši to srovnávejte se Spykerem D12 :-) Škoda jen, že v seriovce to nebude mít okna bez rámů. Já bych tomu ještě udělal skyroof, nacpal do toho V10 z M5 a už bych běžel to koupit.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku