SUV je ve všem nejhorší auto = včetně výhledu. Testů je na to dost = že ti co neznají fakta si vymysleli usmysleli přesný opak = že ne nejhůř ale nejlíp (i) vidět
jinak MOJE zkušenost k tématu co lidi vede tvrdit nesmysly (obecně) fakt FUNGUJE VACULÍKO PRAVIDLO ve všem. Když víš znáš rozumíš = můžeme mít drobný rozdíly ale není o čem. KDYŽ NEvíš = tak si (asi) vymýšlíš a tam FAKT PLATÍ to Vaculíkovo pravidlo (co si všiml u aut) že VĚTŠINOVĚ říkáš PŘESNÝ OPAK. Kdyby sis házel korunou realitu trefíš častěji
Téma výhled aut je ověřen taky slušným počtem testů = a SUV jsou i v tomhle NEJHORŠÍ (ne nejlepší)
Je to extrém, ale nejvíc to poznám, kdyz presednu do yarise. Najednou mám pocit, že vidím všude, a to stávající generace je s výhledem na tom hůř než minulá.
U mne jsou to oboje sice extrémní situace, ale na těch se to nejlépe ukazuje. Zadní kameru bych dal povinne do všech aut, 360 do těch větších.
Vůbec netuším co ty lidi vede k tomu tvrdit takový nesmysl o výhledu. Dnes už přes auta nevidíš, protoze každé 2.je prizvednute a kolem auta nevidíš vůbec. U mne je dopředu 5.3m a do boku 4.3m. Prehlidnout ostrůvek při parkování bez kamer není vůbec žádný problém. Když stojim na parkovišti, kouknu přes okno spolujezdce, vidím až 3.parkovaci místo, tedy jestli tam je u mne místo nebo ostrůvek, je to bez šance.
Zastavím na čáře u semaforu, nevidím ani prostor pro cyklisty, ani přechod za ním. Kdyz zastavím za autem tak jak se má, tedy abych viděl zadní kola, ostatní na mne troubí, prtozoe by se tam vešlo ještě jedno auto.
To byla první věc, na kterou jsem narazil hned při usednuti do SUV. Kolem auta není nic vidět, a to nemusí nutně být full-size. Kdo tohle tvrdí, že je lépe vidět, kecá. Jen si obhajuje svoje vynaložené peníze. Mám srovnání s různě velkými auty a vždy když presednu do něčeho menšího, hned mám výhled. Z SUV je vidět do dálky ( tedy z tech větších, z tech menších jako je karoq, chr atd. stejně dnes není vidět nic víc než z normálního auta ), ale kolem auta prostě není vidět do žádné strany. Pak jsou automobilky, které nedají ani zadní parkovaci kameru, natož kolem celého auta, tim tomu nasadí korunu úplně.
U dnešních moderních aut se i za sloupek leckterého sedanu či kupé schová maminka s kočárkem, to není záležitost pouze SUV, i když ty v tom samozřejmě vedou.
Je fajn, že to aspoň nějaký majitel SUV uzná.
Musím říct, že každou další a další generací aut se výhled jen zhoršuje.
I já z "blbýho" Passata Var. taky skoro nic nevidím. Vůbec nelituju příplatku za 360° kamery a parkovací senzory včetně asistenta, kterej mi aspoň změří, kam se vejdu, když je to na knop. Podle výhledu a zrcátek mám vždy pocit, že už jsem nejmíň metr nabouranej do druhýho auta, jak šikmo přede mnou, tak i za mnou a přitom tam mám další metr místo. Na posměšky mistrů světa v řízení kašlu. Časem sice trochu člověk získá odhad, ale stejně bych bez toho parkoval mnohem hůř a dýl. A s Kodiaqem to bylo ještě horší.
Jo, A sloupky jsou taky kapitola sama o sobě. Na to taky koukám u každého auta a často i drahá prémiová auta mají tlusté sloupky a v oblasti u zrcátka z toho ještě udělají obří černý trojúhelník, že by se tam schovala i stará dobrá V3S.