Testy
To je BRUTAL spotřeba. Znám dobovou Xsaru VTS https😐/vdmagazine.wordpress.com/…sara-vybava-vts/ 2 litr 122kW (což před 24 lety bylo v hatchbacku docela hodně) a s trochou nadsázky jezdil FURT ZA OSM = ať klidná plynulá jízda 90tkou nebo 220 km/h brzda plyn 😁
No, že před 20ti lety měl 2,0 175 Nm, teď má 210 a spotřebu nižší o 2 litry. Dynamika je zajištěna krátkými kvalty a to na dálnici nechceš.
udělaly motory velký progres. Díky tomu jsou hybridy už použitelné. Kdysi Toyota používala slabou 1,5ku, teď už může i 2 a půl litr.
To je princip "jizdni kolo na sjezdivce nestoji za nic" .
Tohle fakt neni dalnicni kriznik... a s tou spotrebou to proste neni pravda.
Krome toho benzin je jen jeden z nakladu. A casto ani ne nejvetsi.
Tohle fakt neni dalnicni kriznik... a s tou spotrebou to proste neni pravda.
Krome toho benzin je jen jeden z nakladu. A casto ani ne nejvetsi.
Já jsem měl dvoulitr s ještě nižším točivým momentem 170 Nm, ale o to lépe to jelo od nejnižších otáček. Na dálnici to sice více hučelo, ale spotřeba byla i přes vyšší otáčky velmi slušná. Kolem 150 km/h víceméně na úrovni mého současného TSI.
Joo ten motor má tchyně v sedanu ghia..přeji akorát? Spotřeba je o 6-8l větší, než mají soudobé hybridy.
???
A co to ma spolecneho s clankem?
Ten dvoulitr je v tomhle malem aute proste akorat, a tridverova karoserie je z principu vzdycky tuzsi, takze lepe vede kola.
S focusem tehle doby se dodnes vyborn jezdi. Mne se teda nelibi ta clenita palubka, ale to uz je vec vkusu.
A co to ma spolecneho s clankem?
Ten dvoulitr je v tomhle malem aute proste akorat, a tridverova karoserie je z principu vzdycky tuzsi, takze lepe vede kola.
S focusem tehle doby se dodnes vyborn jezdi. Mne se teda nelibi ta clenita palubka, ale to uz je vec vkusu.
Byl i V8 5tilitr hybrid https😐/www.auto.cz/…-luxusport-73514
Optimum je asi současnej 2.0 hybrid = aktuálně v 5. generaci hybridů = má 196 koní (a spotřebu furt nula prd)