Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéf BMW M promluvil o elektrifikované budoucnosti, co můžeme čekat?

Sportovně zaměřenou divizi BMW M čekají velké změny, které jsou spojeny s elektrifikací. Na co se tedy můžeme těšit?
Zpět na článek
17. 8. 2022 07:43
Dôvera
Bijú sa tu názory, jezdím za korunu za kolik ty, úžasné ticho, lokální emise a dojezd není problém. S úplne inou témou. Dôvera, že to niekto premyslel a nasadil zvládnuteľné tempo..

Úplne chápem Mokrouša, Rohypnola a ďalších, že nemajú dôveru v premyslenosť krokov EÚ. Stáva sa z toho taký divný spolok. Rýchle a nepremyslené kroky a ich neustále zprísňovanie, bez analýzy pripravenosti a dopadov.

Krásny príklad ako je schopný líder EU zlikvidovať svoju ekonomiku v rámci ideológie sú posledné jadrové elektrárne v Nemecku. K zachovaniu ich prevádzky vyzval pred x mesiacmi bavorský premiér, nemecký TUV vyhlásil že sú bezpečné a majú dostatok zásoby paliva do augusta 2023. A napriek tomu Scholz nepripúšťal ani diskusiu ani komisiu na preskúmanie či to pôjde, 31.12. Ende. Však máme uhlie a sme bohatí.
Až teraz keď uhlie nevedia dopraviť tak obrátili. Zásobníky plynu majú dnes plné na 77,3%, ale postačia na mesiac, dva (18,9% ročnej spotreby).

Len je problém, že na niektoré veci je neskoro. Básnia tu o elektrických M modeloch a realita je, že všetci v okolitých domoch sa zasypali drevom. Kamarát v modernom dome kúpil novú profi pílu a sporák na drevo (netušil som, že sa to ešte vyrába).

A začínajú sa objavovať prípady, keď distribučka nechce pripojiť fotovoltaiku, lebo na ulici ju už niekto má. Energetici sa plánom na rozšírenie FVE a povinnosti inštalácie na každý nový dom smejú, príp. plačú ako môže niekto taký nekompetentný rozhodovať.

Žiadne masívne investície do vlakov, ich spoľahlivosti, nech nemeškajú 3 hodiny keď idem do Prahy. Budeme mať všetci EV a hotovo.

Nemeckým politkom, ktorých platil ruský Gazprom cez nadáciu na podporu Nord Stream 2 a zavretie jadroviek to môže byť jedno. Tí si EV na rozdiel od 75%-85% EU populácie môžu dovoliť.
Nové elektrické Mko sa im hodí. Len aby úžasné zrýchlenie, športové DNA, tichý chod a primeraný dojazd neboli posledným koncertom na Titanicu.
17. 8. 2022 08:19
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Ty si opravdu myslíš, že všechno to co lidstvo už 100 let spaluje nemá žádný vliv?

PS:"...jihovýchodně lokalizovaných individuí patřících údajně též k Homo sapiens.." to myslíš jako vážně?
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2022 23:14
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
MOKROUSi domníval sem se že MÁŠ nějaký funkční mozkový buňky tvůj souhrn shrnul že NEMÁŠ

tahle úroveň POPÍRÁNÍ závěrů a znalostí lidstva = je úroveň ryccardo a arese apod. = a (moc) níž to nejde
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2022 18:55
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
víš vlastně mě DOST MRZÍ, že ti nejde vysvětlit jak moc si mimo(ň)
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2022 19:25
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
máš to furt PŘESNĚ OBRÁCENĚ = cokoli novýho moderního ekologickýho = to soudruzi NERADI

ty nevíš že PŘESNĚ V TOM soudruzi zaostali? dokonce kvůli tomu celý socblok (ekonomicky) ZKRACHOVAL

ty zas koukám NERAD dát na rozum a znalosti = vlastně STEJNĚ jako ti soudruzi
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2022 19:02
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
No svět(ová vědecká a po nich politická DRTIVÁ VĚTŠINA = CELÁ PLANETA) to řeší teprve od 80. let minulého století předchozího tisíciletí

Arese se "zasekl" (v motorech) ještě o dřív = třeba se tam jednou dostane. NE NEdostane = dělám si P*RDEL :*)
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2022 18:57
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
Viz já 18:55 + jak si vysvětluješ že lidi ode mě a MIGa přes https://www.auto.cz/…-se-nebal-141168 po ty Akademie věd = to vídí(me) JINAK
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2022 18:45
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
Nic proti víře = my mluvíme ale o ZNALOSTech

To ty máš dle všeho VÍRU vs ZNALOSTi :-!

Samozřejmě a BOHUŽEL maj všichni od MIGa po Akademii věd (na 99,99%) pravdu = a tvý POPÍRÁM na to (bohužel) asi nemá vliv
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2022 18:24
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
https://elektrickevozy.cz/…rekord-v-dojezdu myslíš že jednou dospěješ?

Dostaneš jako dárek zadarmo https://www.tesla.com/cs_cz/model3 (ne)chceš? NIKDY si takovou raketu neřídil

tvůj svět CHCI VŠECHNO POSTARU se dál a dál rok za rokem KOMPLIKUJE https://elektrickevozy.cz/…jezdu-za-5-minut
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2022 18:20
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Znám i PANy ŘIDIČe reálné majitele Ferrari apod. = ti tohle neříkají

jsi TAK NAD nimi? nebo TAKOVÝ žvanil?
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2022 19:29
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
NEznáš = ale neštymuje = taky dobrý :-)

tak TAM to dokonce celý začalo = jak před (skoro) 60ti lety snižování emisí tak pak elektromobily ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2022 18:59
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
Viz já 18:57
Avatar - Hammunasakra
16. 8. 2022 18:53
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
viz Mig 18:51 ;-)
16. 8. 2022 21:26
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
A je nějaký obor kde se emise neřeší?

BTW emise aut nejsou nepodstatné.
17. 8. 2022 07:17
Re: Stejně ta blbost neprojde
Doporucuji nekdy vyzkouset EV. ;-)

Vetsina lidi uz pak ten veteran nechce...
Avatar - rohYpnol
16. 8. 2022 20:32
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Tak předně EV je pro Ameriku totálně nepoužitelný koncept. Nejprodávanější jsou tam vozy jako F150, RAM, Silverado, Escalade/Durango atp. Tenhle vůz na baterku neujede ani k nabíječce v sousedním městě. A jestli si někdo myslí že Američan dostane foršrift s befelem že má z RAM 3500 presednout do Tesly 3, tak vůbec nepochopil o čem amerika je a k čemu tam je věc jako auto.
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2022 12:25
Re: Možná
další NEZNALOST Wine = furt dokola Tesla 3 má úplně nejlepší ze všech = v "klasických" ve Skandinávii i v jejich "napodobenině" https://www.autorevue.cz/…de-elektromobilu

TY si to zase POMOTAL = a mluvíš o NĚKTERÝCH elektromobilech = vysvětlil bych ti PROČ je to tam jinak a možná si TAK MIMOň že nevíš že jde o PRINCIP že elektromobil je (i v tomhle) lepší

Ale viz já dnes 9:33 třetí odstavec

Elektromobily mají Z PRINCIPu lepší předpoklady v losím testu (ZASE si to POMOTAL
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2022 09:33
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
no víš TROUBO NEZNALEJ = docela to JE trhač asfaltu = a větší než odpovídající spalovák ropy

Běžný synchronní elektromotory jsou třífázový s 3cí cívek = BMW vyvinulo elelktromotor kde je trojice cívek použitá 2x = to bude ten šestiválec. To je tak když do věcí vo kterejch nic neví kecá Neználek = často ta neznalost vede k tomu co si předved = křečovitýmu výsměchu postavenýmu na neznalostech. Pro nás ostatní k politujme toho chudáka co se zase ztrapnil

většinou taky NEMÁ smysl vysvětlovat a uvádět věci na pravou míru = co u tebe?

Ten přístup BMW pro M modely je fakt chytrej, zatímco třeba koncernoVWý elektromobily navyšujou výkon jen zvýšením proudu. To funguje ALE přináší to současně zvýšení odporu = velký NÁRŮST TEPLA (který docela pracně odvádíš)

eMkový elektromotory BMW tím (po tvým) "šestiválcem" zdvojnásobí proud, ale bez 4násobnýho zvětšení tepla

Furt se směješ?
17. 8. 2022 12:57
Re: Dôvera
A kdo myslíš že může za současné ceny energií?
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2022 12:41
Re: Dôvera
víš to je ale ZASE NEZNALOST = a na ní postavený závěry + doplněno o urážení a ideologický kecy

furt jen viz já včera 23:14 (dřív si to "hrál" líp = teď už prostě jen... viz úvodní řádek
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2022 12:43
Re: Dôvera
viz já 12:41

dostal ses do úrovně ASOLUTNÍ žvanění na základě IDEOLOGIE (což je skoro synonymum pro NEZNALOST

jsi součást davu = co říká TAKHLE TO já všechápající (jak říkám většinou bez /nejen příslušného/ vzdělání a rozhodně BEZ znalostí problematiky = zato s PŘEBUJELOU SEBEjistotou JÁJÁJÁ vím (určitě NEJ)líp = dobrá ukázka příklad viz dnes 8:23/9:33 "elektrický šestiválec"
17. 8. 2022 12:03
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
Prodeje po ukončení dotací padají u všech výrobků - Vždy je tlak stihnout co nejvíce nákupů za výhodnější cenu. Chybou je z krátkodobé odchylky vyvozovat trend.
Můžeš napsat nějaký příklad kdy po ukončení dotací prodeje krátkodobě neklesají?

EV za konkurenceschopné peníze - to je možná ten problém - protože v číně už to evidetně umějí a nebo k tomu nemají daleko (díky státní finanční podpoře a dotačnímu systému).
Problém a důvod legislativy a podpory EV v EU je snaha udržet krok s konkurencí.

PS: proč se ptáš na takové základy?
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2022 11:41
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Poté co si prokázal NEZNALOST v 8:23 v 11:32 pokračování?

Tohle je ZŠ https://www.1zdar.cz/…-52-246-314-.pdf že si to nepochopil tehdy budiž ale (do)dnes?
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2022 13:15
Re: Dôvera
vím že ti vždy vše uteče = viz dotování nafty

ALE BOHUŽEL s tímhle ruSSák (u nás v EUropě) SOUVISÍ = jo taky mě to sere
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2022 13:03
Re: Dôvera
sorry za vmísení se = radši bych se neptal DOST lidí (vážně) navrhuje USTUPME ruSSákovi ať je (mám) zase klid
17. 8. 2022 12:30
Re: Dôvera
Ty taky chytáš na každý titulek bez toho se zamyslet a znát víc podrobností...

BTW je zajímavé, že na jedné straně tu kritizujete podporu EV, ale zároveň kritizujete nepodporu soukromé firmy...
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2022 09:22
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
však POPÍRAČI znalostí lidstva tady klimatologů ZMĚNILI argumentace = z dřívějších TO JE NESMYSL (já tomu přece rozumim líp;) na JSOU klimatické změny ale (často používají i UŽ) PROTI TOMU NEMÁ SMYSL NĚCO DĚLAT :*)

prostě CHCI VŠECHNO POSTARU + JÁ tomu či onomu ROZUMÍM nejLÍP (ne nějaký blbouni vědci ekonomové klimatologové VŽDY JÁjájá jenom JÁ :D :-!
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2022 09:19
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Tahle úroveń POPÍRÁNÍ závěrů a znalostí lidstva = fakt neni poklona a tvá reakce bohužel potvrzuje = tu úroveň ryccardo a arese apod.
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2022 12:27
Re: Dôvera
taky bych občas břečel DE bilové ti dole BEZ znalostí (jak se většinou ukáže) ZCELA BEZ vzdělání = za svou NEznalost možná až tak nemohou, ale za svý dennodenní tvrzení VY OSTATNÍ NAHOŘE NADe MNOU s VYŠŠÍMI ZNALOSTMI = to VY ste blbí (není tmožná že JÁ nějaký souvislosti co vy jo JÁ nechápu :-O


tak ZA TOhle machrování naparování se hádání a urážení (lidí NAD sebou) sakra MŮŽETE :no: :no: :no:
Avatar - rohYpnol
16. 8. 2022 20:55
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
Chápeš něco jako je priorita?
Řešit prioritně emise tam, kde jejich podíl na celkových emisích je naprosto nepodstatné, je totální nesmysl.
Je to jako kdyby horolezec v 8 tisících řešil o půl jedenáctý večer jakou barvu čepice si nasadí na příští půlhodinu.
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2022 15:13
Re: Možná
Budu jí vnímat = JAKO KAŽDÝ

Ten rozdíl je viz já 15:07

JÁ mluvím o PRINCIPu = ty o 1 modelu (a ty zdá se NEVÍŠ proč to tam tak je = tak to z neznalosti NADŘAZUJEŠ nad principy a fyziku

a protože osud MÁ RÁD ČERNÝ HUMOR = tak TY MI vysvětluješ (ty nevíš = ty vysvětluješ :-!
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2022 15:21
Re: Dôvera
viz 12:43 (na co reaguješ) 2. odstavec

asi velká argumentační NOUZE

místo argumentů = viz ten 2. odstavec = dětské plácání (no mám v blízkosti kluka co jde teď do 2. třídy na ZŠ = takhle neblekotá
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2022 15:07
Re: Možná
Ne nepletu (a NESMYSLY typu 911 na prd = to je hezká ukázka BLBÉHO CHÁPÁNÍ textu = je to FURT JEN FYZIKA
Jedno jestli v 9:33 nebo teď = jen fyzika (a její znalost, nebo.. :-)

JEDNOZNAČNĚ nepletu (víš když někdo ROZUMÍ a ZNÁ a VÍ že 2a2=4 = tak ho sebelepším okecáváním že NE = spíš NEokecáš ;-)

ale nepřekvapuje, že nick Ji/Ri = má opačný NÁZOR (než je obecně známá realita)

víš jak to říkal Sherlock Holmes: Nepracuji s názory, jen s fakty :-)

Když máš ty zkušenosti = víš proč se to chovalo JINAK (předpokládám že jinak = já překvapen nebudu protože takový auta znám a VÍM PROČ = ale vypadá to že TY NE
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2022 13:17
Re: Dôvera
Viz já 11:08

víš ono VACULÍKOVO PRAVIDLO = fakt funguje = jsi důkaz :-!
17. 8. 2022 12:56
Re: Dôvera
To co píšeš tomu opravdu věříš? Musím říct, že mě to opravdu zajímá.
Já bych to chtěl pochopit.

Co tedy navrhuješ ke snížení cen energií?
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2022 11:10
Re: Stejně ta blbost neprojde
je PROTOŽE MĚ TO ZAJÍMÁ = kdo (a za co) dal teď DonVitovi :no: ?

za krátkou stručnou jasnou pravdivou odpověď :no:

MÁ ten NĚKDO koule?
MአKOULE anonyme?
17. 8. 2022 13:32
Re: Dôvera
Znáš nějakou technologii která se prosadila přes low-end?

PS: ptám se tě vždy když uvádíš podobné ergumenty a nikdy jsem nedostal z tvé strany odpověď.
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2022 12:17
Re: Dôvera
to MLETÍ HUBOOU od fatálně NEzalejch = bez urážení s ABSOLUTNÍ NEschoností posoudit = to asi nepřestane fascinovat

víš BLBE nepoučitelnej = ty neposuzuješ NEČINNOST = ale (po svým) jen: "TY SRÁČI nám NA PŮJČKU STÁTU (což si ty vole stát žádný prachy nemá) NEPOSLALI PRACHY" :-)

my jsme bohužel po 9ti letech populismu, v několika BILIONOVÉM průseru = takže fakt na laboratorních vahách posuzovat komu pomoct
ale tohle co ví každej ekonom (i Maláčová to bude v reálu vědět;) VYSVĚTLOVAT blbovi tvý úrovně = je BLBĚJŠÍ než nosit dříví do lesa

viz já 11:59 a :08 = furt jen TVÁ FATÁLNÍ ABSOLUTNÍ TOTÁLNÍ NEznalost = a smutně černohumorně vtipný Vaculíkovo pravdilo
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2022 11:59
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
To neznáš = vzdělanejch

Proto seM TI musel vysvětlit = že tvůj nick je https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit že je to dokonce TAK ZLÝ že bez trvalý podpory po celou životnost vozu = nafta v osobním autě nedává smysl

takový OPAK efektivnějších (např.) elektromobilů
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2022 11:08
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
dnes del42sa (8:23) ABSOLUTNÍ NEZNALOST techniky (vysvětlení viz 9:33) ty teď (mikro)EKONOMIE


úplnou náhodou vždy NEZNALOST a na ní postavené "zpochybňování" (něčeho = vono je fuk čeho :*)
17. 8. 2022 11:03
Re: Stejně ta blbost neprojde
Elektromobilem.
Vyhradne.
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2022 11:43
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
a co byla ironie? já FAKT myslel = že to je prostě jasná jednoznačná nezpochybnitelná neokecatelná NEZNALOST

prostě viz já 11:08 druhá věta

a to co následovalo (11:32 a :35) viz já 9:33 třetí odtavec
Avatar - Hammunasakra
17. 8. 2022 12:04
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
a teď bys měl HONEM zajet do ameriky jim to vysvětlit. Protože tam se prodávaj EV víc než tady v EUropě

https://elektrickevozy.cz/…del-3-long-range Tesla i Lucid totální převis poptávky
Avatar - WinDiesel
16. 8. 2022 17:45
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Ještě nikdo nepochopil, že automobilky ve skutečnosti NECHTĚJÍ vyrábět auta, ale chtějí jen zisky, aby to nedalo moc práce?
Nevím kolik BMW, ale VAG míval ve výrobě 95 typů motorů ICE. A nyní oni vidí vše snadné, 2 typy elektromotorů, 4 typy baterií, a je to. Pořádně to nacenit, pobrat EU dotace, pobrat lokální dotace a další dotace do výroby atd. Znemožnit prodej spalováků aby lidi museli kupovat elektroprdy.

Což plán je to hezký, ale je dost pravděpodobné že jim to nevyjede, přeceňují kupní sílu obyvatel. Navíc lidi mají nyní jiné starosti.
Na jiném webu psali, že prodej elektroprdů klesá dokonce i v Norsku. Nejsou dotace, nejsou prodeje. A znevýhodněním spalováků se prodeje elektroprdů opravdu, opravdu nenavýší.
16. 8. 2022 16:41
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Ovšem jen po velmi omezenou dobu, než se vybijí baterky. :-[] :no:
17. 8. 2022 15:59
Re: Dôvera
Tak šťastnou cestu bez stresů a nervů a šťastný návrat domů.

Když budeš na cestě dělat přestávku zkus se rozhlédnout kolem a zamyslet se jestli chceš lidem kolem nadávat, jen že mají jiný názor. Zkus se podívat do kraje a stromů jestli to není něco co má smysl chránit a zkus se zamyslet nad sebou jak moc si ceníš svých myšlenek a názorů a jestli je dokážeš obhájit aspoň sám před sebou.
Avatar - Ji/Ri
17. 8. 2022 12:04
Re: Stejně ta blbost neprojde
koule od multinickového borca zní zajímavě.... :yes:
Avatar - WinDiesel
16. 8. 2022 16:06
M ztrácí smysl s elektrifikací
bude to jen navoněná bída s dobrou akcelerací v přímce
Avatar - rohYpnol
16. 8. 2022 20:35
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
EU se vlastními nařízeními, dotacemi a předpisy sama zničí. Už dnes je to ocas světa který nemá naprosto žádnou konkurenceschopnost.

Bez Ruska nemáme suroviny, bez Číny nemáme výrobky, bez korejcu nemáme elektroniku, bez indů nemáme software. EU je jen byrokratický mor.

Kdyby Evropa zmizela z mapy světa, jediný kdo bude nas*aný bude Kim protože mu nedovezou francouzské víno a české pivo :D
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2022 13:10
Re: Dôvera
Nepleť do toho rusáky, elektroblbe.
Avatar - Jaros71
17. 8. 2022 00:22
Stejně ta blbost neprojde
Automobilky budou muset dělat spalováky dál ...
Jinak budeme jezdit ve veteránech jako na Kubě.. :-)
Avatar - Ji/Ri
17. 8. 2022 11:57
Re: Stejně ta blbost neprojde
Narozdíl od tebe palce nedávám. Nicméně ti odpovím. Ale vlastně, nejsi tu první den, tak viz, já. ;-)
17. 8. 2022 10:41
Re: Dôvera
Edit: Zatiaľ čo sa v EU riešia nové elektro modely, tiché, s dojezdem, fantastické zrychleni, SSB, …, začínajú sa u nás zatvárať kľúčové firmy s ekologickou a modernou výrobou: https://www.novinky.cz/…hliniku-40405971

Hliník bude z Číny ako čoskoro naše autá…
16. 8. 2022 16:23
Opravdu neuvěřitelná snůška...
...korporátních lživých keců. R.I.P. M BMW! :-O :-( :no:
16. 8. 2022 16:16
M v elektrice?
Co ten van Meel hulí? 90-95% kupujících eMek je jedno, jestli je to nafta, benzín nebo elektrika? Odkud si tenhle nesmysl vycucal?
Avatar - Mokrous
17. 8. 2022 15:14
Re: Dôvera
HEle TeTo Kylie, my vŠichnI už vÍMe, ŽE jsi viz já xy.xy.xy xx:yy i VIZ on xy.xy.xy xx:yy i viz taMTEn xy.xy.xy xx:yy.

NeMá CENU se s teBOU hádat, jsi na JIném leVElu a tVoje šiFry nejsou pro kaŽdého.

NechtĚl by jSi to psát rovnopu v ascii?????

Ať to máME my jeDNOdušŠí jeDNOdušší...
Avatar - rohYpnol
17. 8. 2022 13:25
Re: Dôvera
Ano celkem rozumně jsi to shrnul.

Koneckonců že v elektromobilitě nikomu nejde o ekologii je zcela zřejmé. Nevím co je ekologického na 2t monstrech se zrychlenim na pomezí sportovního a supersportovního vozu... Navíc EV může mít spotřebu 15 nebo 30 kWh ale každému je to úplně jedno. Furt se tváříme jak je to EV ekologické.. Ne, není.

Přitom by úplně stačilo udělat Oktávku v konbiku s jedním elektromotorem, zrychlenim kolem 9s na 100 a dojezdem kolem 400 kmh. Bez autopilotů. S volantem. Bez displaye přes půl palubky. Bez panoramy, masážních ventilovaných sedadel a dalších milion nesmyslných vyfukundací s cenou kolem 650 až 700tis. ...

Nebo budu ještě skromnější - úplně by stačilo vyrábět pro začátek Citigo iV s cenou 0,5M ... I slepý musí vidět, že o ekologii fakt nikdy nešlo.
Avatar - Mokrous
17. 8. 2022 12:42
Re: Dôvera
Jé promiň, já se spletl. Za energetickou krizi EU může kombajnista Jarda, pekař Lojza a pokladní z Lidlu Máňa. Máš pravdu. Ti nahoře jsou jen dobrodinci. Od špi.ček EU, přes lobisty, šéfů nadnárodních korporací i burziánů, bankéřů a vedení fondů. Ti všichni jen myslí na naše dobro a budoucnost a ono se to tak nějak samo pos.ralo.
16. 8. 2022 16:41
Re: M v elektrice?
Jen ubohé lži zoufalého muže, který nechce přijít o dobře placenou práci. :-( :no:
16. 8. 2022 18:53
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Hmm, takže politici mění "pravidla hry" a výrobci se "přizpůsobují". A kde jsou prosím zákazníci? Ono totiž bez nich (resp. jejich peněz) se automobilky jaksi neobejdou! :-[] :-[] :-[]
18. 8. 2022 13:21
Re: Dôvera
Ford T byl snad první automobil?
Zde šlo o zavedení sériové montáže (teda přesně to co se teď děje u EV, spouštění velkoseriove výroby která snižuje cenu).
Avatar - Mokrous
17. 8. 2022 17:13
Re: Dôvera
Myslíš tu přírodu, kterou tak miluju? To jediné, co není padlé na hlavu?
Tu se snažím chránit v rámci možností.
Ale neumím to stylem: "Zabij bobra, zachráníš strom!" Nebo stylem: "Otrav hraboše, otrávíš i Káně." Nebo stylem: Vysadíme monokulturu a když ji napadne kůrovec, tak ho necháme rozmnožit, dokud nezničí všechno."
Nebo stylem: Vyrobím miliardu baterií do EV a cestou zdevastuju krajinu a podzemní vody kam oko dohlédne a vyprodukuju tolik CO2, že si to nikdo ani neumí představit.
Nebo stylem: Vyrobím soláry a při jejich výrobě budu používat plyny s 1000x silnějším skleníkovým efektem, než jsou ty, o kterých se mluví atd...

Já umím jen přemýšlet nad zbytečností se rozmnožovat, nad zbytečným vyvražďováním celých živočišných druhů a ekosystémů, nad zbytečností lítat 5x do roka do každý ***, nad zbytečností si každej den kupovat pítchovinu z Číny, nad tím, jak třídit a recyklovat, nad tím, jak lidem umožnit chovat se reálně ekologicky a ne jim nařídit EKO a dostat z nich 10x horší emise. Atd. do nekonečna. Zdar.
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2022 12:04
Re: Dôvera
U nás mají stejný problém sklárny s elektrickými hutěmi.
Nečinnost vlád je do očí bijící.
V Německu teď vymysleli plynovou daň na hlavu, bude platit každý občan. Helmuti mají peněz jako šlupek (je ale důležitější subvencovat elektroprdy než lidi nebo firmy), podpláceni činí špatná rozhodnutí a zaplatí to tupý německý ovčan.
Avatar - Mokrous
17. 8. 2022 12:38
Re: Dôvera
Ve tvý hlavě musí frčet neskutečný myšlenkový průjmy...

Kdo mluví o podpoře a nepodpoře?

V EU se automotive nepodporuje, ale trestá, to za prvé. Podporuje se jen pár nadšenců do EV, dočasně.
Já jsem zásadně proti jakýmkoli dotacím kompletně. Už to slovo je zvrácenost.

Jde mi o to, že ta banda kriplů nechala situaci dojít tak daleko, že začne padat jedna firma za druhou, protože nebude konkurenceschopná. To tady říkáme od začátku, že to dopadne jako VŘSR, ale soudruzi nevidí, neslyší. Kupředu levá, ať to stojí co to stojí. Klidně celou Evropu.
Avatar - Mokrous
16. 8. 2022 20:36
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Za další 3 sekundy jsem se dozvěděl, že to není v platnosti, pak cosi o návrzích, pak zase, že to teda bude platit za rok, pak zase teda až 2026... Inu zajímavý článek v duchu EV fans. Tam se na nějaké logické souvislosti příliš nehledí.
Každopádně zatím se tam pořád prodávají ty V6 a V8 jako housky na krámě.
Pokud to fakt začne platit, tak jim to nepřeju, stejně jako toho pána, co sotva udrží moč, v čele.

Jo a ještě malá drobnost. U nás už dávno platí 95g/km což je cca 4,1l/100 pro benzíny a 3,6l/100 pro dehty. Takže i pokud jim to začne platit, budou na tom o dost líp. Já bych se s rezervou vešel bez pokut i s 200 koňovým dvoulitrem o hmotnosti přes 1,7 tuny. Ale chápu, že 2.3 tunový SUV s V8 už asi pokutu dostane.
Avatar - Mokrous
16. 8. 2022 20:28
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Doufám, že brzo přijde nějakej soudruh a kompletně ti rozjebe soukromý podnikání a zakáže ti dělat to co chceš a nařídí dělat to co nechceš ve jménu pokroku.
16. 8. 2022 18:35
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
To jako že zákaz výroby nehybridních sportovních aut zabrání globálnímu oteplování, jo? A tomu fakt věříš? :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
16. 8. 2022 18:55
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
A ty chápeš, že likvidací evropského automobilového trhu a průmyslu zeměkouli neochladíme ani o tisícinu stupně, zato totálně zlikvidujeme naši ekonomiku a tudíš i obyvatelstvo? :-)
Avatar - del42sa
17. 8. 2022 11:35
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
ty jsi neuvěřitelně hloupá osoba, která ani nechápe ironii :D :yes:
Avatar - del42sa
17. 8. 2022 11:32
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
ano směju se té tvojí edukační kampani co tady vedeš :D :D o tom jak elektro spasí svět a začíná to připomínat svatou válku :-!
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2022 13:09
Re: Možná
Hlavně si naklikej hodně plusů, blbe.
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2022 12:01
Re: Dôvera
Safra dobrý, dude !!! :yes: :yes: :yes:
17. 8. 2022 09:06
Re: Dôvera
Voni určitě dostali předem hlášku vod Putina co chystá :yes:
Avatar - rohYpnol
16. 8. 2022 20:43
Re: Eletrický Mko
Ty jsi chudák. Je mi tě fakt líto. Víš jak to vypadá v reálným světě?? Majitele starších EV nemají kde sehnat baterie a auto jde do šrotu. Nebo to něj rovnou radši dají 10 kg dynamitu, protože to je jediná ekonomicly smysluplná věc co s tím EV můžeš udělat :D :D

https://youtu.be/DG9Izqp6WWU
Avatar - Mokrous
16. 8. 2022 20:38
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Tvl, co může být lepšího na tahání 2 tun dřeva z hor přes poušť na ranč, než TM3?
16. 8. 2022 18:50
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
Dobrá. Takže ty víš, že zákaz nehybridních spalovacích aut ochladí globální klima? (V době, kdy např. Čína uvádí do provozu 2 nové velké uhelné elektrárny každý měsíc?) :-[]
Avatar - Mokrous
16. 8. 2022 23:05
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Ano, změna klimatu se děje a my nevíme do jaké míry je to dáno přírodou samotnou a do jaké míry člověkem. A člověk se bohužel chová jako nenažrané hovado a nikdy nemá dost a neřeší. Nekouká nalevo, napravo ani dopředu. Jen teď se nažrat. A zejtra ještě víc. A k tomu přidejme nekontrolovatelnou porodnost u těch jihovýchodně lokalizovaných individuí patřících údajně též k Homo sapiens. A ti chtějí logicky to samé. A Země není nafukovací. Takže ne, 20 miliard lidí v EV Země taky nedá.

A ano, je dobré snažit se vyvíjet ekologičtější řešení. Ovšem ne za cenu likvidace celé společnosti, násilně a s ještě horšími emisními dopady nejméně na příštích 20 let.

A soudruhy jsem zažil a v něčem je to lepší, v něčem stejné a v mnohem bohužel horší a to nejhorší nás teprve čeká. Ta Hydra teprve roste. A čas ukáže, kdo zvítězí. Zda se probudí zdravý rozum, nebo vyhraje Hydra a nebo obojí pošle do propadliště dějin Ahmed a je ho pár miliard kámošů, z nichž jen 99,9% se náhodou taky jmenují Ahmed.
Avatar - Mokrous
16. 8. 2022 22:23
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Ano, máš pravdu, jako celek jde západní civilizace do totální ...dele.
A ty tvoje detaily jsou asi takové, že naše běžící realita je 3,6-4,1l/100km. A jejich plán je 5,88. Zatímco náš plán za 3 roky je kolik? 3-3,5L/100 a za dalších 5 let? No? 1,35-1,6l/100.
Jak říkáš, detail...

Výsledek i tak bude, že celebritky v LA si nakoupí EV a rančeři zůstanou u opravování 30 let starejch vrán, namísto nových čistších motorů a v zoufalosti si někteří koupí 2.0-3.0L naftu s menší pokutou.
A evropští ekopitchusové až skončí demonstraci proti ICE, skočí na nejbližší letadlo, dát si latéčko v Barceloně a nebo v Londýnu.

Už se těším na grafy reálných emisí v Evropě, potažmo celosvětově během následujících 10-20 let, jestli se dožiju a dřív mě z těch zlepšováků neštrejchne.
16. 8. 2022 20:28
Re: Eletrický Mko
Hlavně, že ty ses předvedl :-[]
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2022 12:05
Re: Možná
Elektrifikovaná auta mají vážné problémy v losím testu.
Avatar - Mokrous
16. 8. 2022 20:45
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Smutný, ale tak nějak to je.
Avatar - Ji/Ri
17. 8. 2022 12:03
Možná
... možná Mko nahradí Alpina a tím ji vyšvihnou do vyšší cenové? ... možná. Zatím ale ani u bmw nemají zvládnutý podvozek pro baterky. A sportovní auto není jen o přímce. Tím nevylučuju, že elektro to nemusí umět, ale zatím u bmw tomu na chuť nepřišli.
Za mě elektro není problém u běžných aut.
1. reálný dojezd aspoň 600
2. plné nabití "na každém rohu" do 10ti minut i s vystoupením a nastoupením zpět
3. podvozek, co tu váhu umí pobrat
4. rychlost do 250 a ne do 160 a pak chcípne.
Jízda s elektrem je fajn. Beru ji jako jeden z pohonů, i přes krev v očích zdejších výbojek.

Ale ke sporťáku patří i zvuk. Nicméně beru, že je skupina majitelů řidíčáku, kterým tohle nic neříká, ale v tom případě se nessrte do nás, koho to bere.
Avatar - rohYpnol
17. 8. 2022 13:14
Re: Dôvera
Přesně. Stejně jako Fiala. Vláda tvoří samé dobro a jen lidi a podnikatelé jsou tak neschopní, že si s tím neumí poradit. Správný člověk přece nebrečí a má 3 zaměstnání na plný úvazek. Den má přece 24 hodin ne?!?
16. 8. 2022 21:49
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
:-[] :yes:
17. 8. 2022 17:52
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Já žasnu, kolik lidí tady žere tu klima-alarmistickou propagandu i s navijákem. Prej "vědci varovali" a vono jim to vychází. Počasí na pár dní netrefí, ale jak tu bude za 5/10/20/30 let, vědí. Jo tak on někdo napsal, že bude sucho a letos je sucho, tak je jasný, kdo za to může - auta na benzín a na naftu. Určitě jich taky spousta napsala, že budou povodně, ale netrefili se a protože se netrefili, tak se o tom nemluví. Svatá prostoto. :) Beru si popcorn a jdu to "sledovat".
Avatar - rohYpnol
17. 8. 2022 17:18
Re: Dôvera
Ani ti odpovídat nehodlám protože jsi na mém HL, neexistuješ pro mě. Nehodlám ztrácet čas s nýmandem na intelektuální úrovni jepice jako jsi ty.

BTW. Proto se Ford prosadil modelem T, který si mohl dovolit každý dělník že.... Bože jak ty jsi hloupý. Nic. Honem zpět na HL ať s tebou neztracím čas!!!!!!!
Avatar - Mokrous
17. 8. 2022 12:22
Re: Dôvera
To by jeden fakt brečel. Z.mer.dode.b.ilové, ti nahoře, co za to mohou, na to fakt není jiný výraz.
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2022 11:59
Re: Stejně ta blbost neprojde
Abyses nepřekafoval. :-[] :-[] :-[] :-[] elektrohujere
Avatar - rohYpnol
16. 8. 2022 21:51
Re: Eletrický Mko
Jabko pomalu s každou novou generaci iPhone změní konektory a staré příslušenství můžeš hodit do koše. Chápeš?
Avatar - Mokrous
17. 8. 2022 18:32
Re: Dôvera
To jsou ti stejní vědci, co tvrdili, že ve špenátu je železo? Nebo ti co tvrdili, že v roce 2000 bude konec civilizace? Nebo ti, kteří tvrdili, že cholesterol z vajec ti ucpe cévy a že tuky nám škodí, ale cukrem se můžeme přežírat? A ta "epidemie" diabetu je tu jen čirou náhodou...Nebo ti co vynalezli neškodné DDT? Nebo ti, co změnili stáří vesmíru asi 50x za dobu, co jsem na živu?
Avatar - rohYpnol
17. 8. 2022 15:02
Re: Možná
Protože ten spalovací už nekoupíš!!!
Avatar - rohYpnol
17. 8. 2022 10:39
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
A ono se už někomu podařilo vyrobit EV za konkurenceschopné penize?!? Tak proč na to jsou dotace?!? A proč když zruší dotace tak okamžitě padají prodeje EV?!? Co?
Avatar - rohYpnol
16. 8. 2022 20:51
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
A víš že CO2 není pro klima žádný zásadní problém?!?
Avatar - Mokrous
16. 8. 2022 19:26
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Neznám detailně jejich legislativu a pokuty automobilkám. Ty ano? rád si počtu. Nějak mi to neštymuje s neustálým uváděním motorů V6 a V8 s objemy 3 až 7 litrů a spotřebami 3x tolik na 100 na trh.
16. 8. 2022 18:28
Re: Eletrický Mko
Tvl a ona ji má na baterky? Ziram :-[]
16. 8. 2022 18:57
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
Ani to v globálu ekologii žádnou citelnou úlevu nepřinese - při míře až neuvěřitelné čistoty výfukových plynů současných moderních aut. :-) Zato masová výroba zkratowozů bude pro přírodu učiněná katastrofa, zejména v zemích 3. světa. :-O :-( :no:
Avatar - Mokrous
17. 8. 2022 05:16
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Když neumíš číst, tak asi nemá smysl dál vést debatu.

"...do jaké míry..." nerovná se "...nesouvisí..."
Avatar - Mokrous
17. 8. 2022 01:08
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Dík. Od tebe to beru jako poklonu. :D
Avatar - WinDiesel
16. 8. 2022 17:48
Re: Eletrický Mko
On ještě nikdo nevzal v potaz tuto skutečnost. Spalovák může stát v garáži a po 30 letech bude fungovat, a může se z něj stát pěkný veterán.
Elektroprd stojí v garáži, znamená že baterie slábnou klidně úplně i bez ježdění.
Elektroprd půjde vždy do šrotu, veterán se z něj nestane, protože za 40 let už pro něj nebudou k dispozici baterie, jejich výroba bude ukončena po 10 letech a ve skladu se 40 let držet nedají ...

Ovšem potřebujeme nejméně jedno desetiletí, aby si to kupci elektroprdů uvědomili.
Ale fajn, o to vyšší hodnotu budou mít spalovací veteráni. :-) :yes:
Avatar - Mokrous
17. 8. 2022 15:51
Re: Dôvera
Hele, se zaslepenými jedinci, kteří pro stromy nevidí les, já nemám čas ani náladu diskutovat.
Za chvíli jedu na otočku propálit 2 nádrže dehtu a vypustit 333kg CO2.
Jednu jsem si už nabil a druhou nabiju za 3 minuty uprostřed cesty.
Na těch 2.500km mi to nabíjení bude stačit až až.

Zatímco budu pryč, můžete chytat fialové signály, sledovat jak grafy cen surovin a energií lámou další a další rekordy, protože se nejspíš ty suroviny samy rozhodly, že ze dne na den mají 10x, 20x vyšší hodnotu. Sledujte další vypínání jádra a nářky nad tím, jak ten plyn a uhlí do těch ultračistých elektráren zdražují. Shánějte svetry na zimu, tleskejte rejdařům, že už 3. rok mají ceny o 1000% vyšší atd. atd. atd. A nezapomeňte, za všechno může Babitch a Vladimir Vladimirovitch. Jo a pošlete něco do Afriky, ať jich je příští rok aspoň o 50.000.000 víc. Můžete na to vydělat třeba nákupem NFT vadného pixelu za 3.000.000USD a pak ho dalšímu magorovi prodat za 5.000.000USD. Toto jsou ty skutečné hodnoty dnešní společnosti. To je to, co nás posouvá skutečně vpřed.... Tvl. a končím, nebo si vpálím kulku do hlavy. Musím zas na chvíli z tohohle čorákova vypadnout na kopce a čumět osamělý do dálky.
Avatar - Ji/Ri
17. 8. 2022 14:36
Re: Možná
Nicméně, když už jsi u těch mimoňů, tak se pleteš s tím principem. Tady taháš jednoznačně za kratší konec. .... už z principu. Zkus si to i jinak než na papíře, budeš překvapen. Stejně třeba bys byl překvapen jízdou s koncepcí motor vzadu 911, tebou označovaném jako na prd, a hele, oni staví nejlepší rychlá auta planety. Zkus se na ten svět dívat optikou zkušeností než lízáním a toho, co ti kdo žbleptne. O zkušenosti rád povykládám.
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2022 11:51
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
A ty jsi z jakého spolku? Blbejch nebo navedenejch?
Avatar - Ji/Ri
17. 8. 2022 11:56
Re: Eletrický Mko
Klasika... vytáhneš elektromotorku na svůj argument s pračkou :D :D :D :D :D :D :yes:
Avatar - Mokrous
16. 8. 2022 19:13
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Jo, to je přesně to, co všichni potřebujeme a po čem všichni touží. Zavzpomínat si na staré dobré časy. Hezky držet hubu a krok a poslouchat každou prasečinu, kterou soudruzi vymyslí. A časem nám rozdají i ty pistolky a levá, levá, levá, pochodem vchod na toho, na koho soudruzi ukážou prstem. To už tady taky bylo.
A nakonec vždycky kvůli pár kriplům umře pár miliónu lidí. Stačí se přizpůsobit, když nic jiného nezbývá, že?
Škoda, že se lidstvo nedokázalo nikdy poučit a nenapadlo ho, že je potřeba zbavit se pár hovad na vrcholku pyramidy a pak může zbytek žít v klidu.
Nesnáším kouření, ale stejně tak nesnáším zákony, které berou soukromé vlastnictví a dělají z něj veřejnou instituci.
Avatar - honzaHK
16. 8. 2022 21:27
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Chlapi, buďte alespoň konzistentní anebo trochu in, nahoře vám wiňák píše novinku - EU za to nemůže, je to vina samotných automobilek, který si chtěj namastit kapsu. Stávající koncept se soudruhama a nařizováním a omezováním se vám rozpadl, tak znova a lépe, nově to jsou totiž kapitalisti z automobilek.
Avatar - honzaHK
16. 8. 2022 21:17
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Počkej počkej, takže za to nakonec mohou samotné automobilky, nikoliv EU...to je teda veletoč.

Je legrační, jak se v první větě jakoby šokovaně ptáš, že to snad ještě někdo neví?!? Když to wiňák woe tvrdí už tak dva dny jako woe!!?

To je komedie, na koho to hodíš příště, wole?
16. 8. 2022 19:34
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
google tři sekundy a voilá
https://elektrickevozy.cz/…-limity-spotreby

edit: přijde mi to jako když tlustej chlap dostane infarkt. doktor na něho: musíte zhubnout a můžete tady být ještě spoustu let. normální člověk si řekne: mhm, párty skončila. blboun si řekne: stejně se s tím nedá nic dělat. a Arese? ten se bude s doktorem hádat, že nemá pravdu, že obezita s tím vůbec nesouvisí :-) :-) :-)
18. 8. 2022 11:08
Re: Možná
Dekuju, ze jsi pochopil reakci na konkrétního člověka a jeho připomínky :yes:
Avatar - Ji/Ri
17. 8. 2022 18:44
Re: Možná
Jednoduše. Protože se nechci každý den otravovat s tankováním nebo nabíjenim? ;-)
17. 8. 2022 23:43
Re: Možná
Typické uvažování elektrofanatika, který do naprostého zblbnutí srovnává nesrovnatelné - mobily a auta. Bože, co je tohle za lidi... :-O Hele, ještě jsi neuvedl pro vaši sektu "nezbytné" srovnání automobilek, kterým kvůli při příliš pomalé elektrifikaci jejich portfolia hrozí zánik, s Nokií, která prý "stejnou chybu" udělala při pomalém zavádění dotykových chytrých telefonů! :-[] :-[] :-[]
Avatar - rohYpnol
17. 8. 2022 13:31
Re: Možná
Ne. Tu váhu ti budu jednoznačně rozporovat.
Jedná věc je, že podvozek lze nadimenzovat aby tu váhu pobral. Ale tou podstatnější pak je, že budeš mít výraznější opotřebení pneu, jakákoliv oprava a běžný servis na podvozku bude výrazně dražší. A fyziku stejně neoklameš...
Avatar - rohYpnol
16. 8. 2022 21:01
Re: Eletrický Mko
Ořezával si ho tak dlouho až si ho ořezal...
16. 8. 2022 20:54
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
Tento argument pro zkratowozy by byl částečně relevantní, až bude ve světě odstavena drtivá většina uhelných elektráren. Ale to už bude většina spalovacích aut jezdit na syntetická paliva, takže zkratowozy mají tak jako tak smolíka! :-)
16. 8. 2022 18:26
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
automobilky chtějí zisky. když jim změníš pravidla hry, přizpůsobí se.
btw
https://www.arenaev.com/…ber-news-533.php
už v září
16. 8. 2022 21:01
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
logika věci je taková, že tvrdíš že soudruh a EU přikazuje a já ti jenom ukazuju, že to řeší i jinde. takže to asi nebude jenom EU a soudruzi. ale chápu, že snadnější je rozporovat detaily, než vidět celek.
17. 8. 2022 14:50
Re: Eletrický Mko
Ty nemáš doma spotřebič, který jede i ze sítě, i na baterie?
18. 8. 2022 10:17
Re: Možná
Jj. pre niekoho je to takmer rovnaké. Ale pre drvivú väčšinu ľudí nie.
Príklad bežného človeka, býva napr. na Uzbeckej v Prahe, 11. poschodie:

- Chce mobil, vyberie si či za 1 000 Kč, alebo 30 000 Kč, a kúpi. Všetky možnosti do 1 priemernej výplaty. Přijedu domu, jdu spát a dám si telefon na nabíječku (možno v opačnom poradí ;-))

- Chce auto, zavolá tete do Švajčiarska, kúpi si Renault za 1,24 mil. Kč (40 priemerných výplat, koberčeky zdarma). Do 1,5 roka ho dostane. Príde domov, parkovať nie je kde. A nabíjať jedine s 67 m predlžovačkou, v tom najlepšom prípade.
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2022 11:56
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
Nudíš a proto máš jen mínusy.
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2022 11:55
Re: M v elektrice?
tys daaky pomýlený chalan, máš v tom chaos
17. 8. 2022 23:28
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
:-) :yes:
Avatar - Ji/Ri
17. 8. 2022 18:42
Re: Možná
Promin, "obecně známá realita" a takové ty zaklínadla těch, co nemají argument... to nemáš zapotřebí.
Nevím a rád se nechám poučit. Proč?
Avatar - Ji/Ri
17. 8. 2022 18:41
Re: Možná
Bavíme se tu o emkových a rychlých autech. ponech stranou přibližovadla. A tady pořád taháš za kratší konec.
Avatar - del42sa
17. 8. 2022 08:23
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
BMW M prý chystá šestiválcový elektromotor :D to bude trhač asfaltu :yes: budoucnost je moc mocinky cool a super truper eko zelená. Sama Greta tomu požehnala ;-)
Avatar - Mokrous
16. 8. 2022 22:33
Re: Eletrický Mko
Těsně vedle :D :D :D :D :D

iPhone zrovna už neskutečný roky jede furt jen Lightning a všichni ho plísní, jakto, že už dávno nejede na USB-C jako všichni ostatní ťamani.

Naopak příslušenství do koše házet nesmíš, páč ti do balení žádný nedá :D :D :D
Avatar - Ji/Ri
17. 8. 2022 14:32
Re: Možná
Běž zkusit třeba tu i4m50 .... jsem zvědav jak to budeš vnímat. Berme to v kontextu auta pro rychlý zábavný přesun ovšem. Ne, že se budeš ploužit kilem a míň. A i tam to je bída s nerovnostmi na vozovce.
Avatar - Ji/Ri
17. 8. 2022 14:30
Re: Eletrický Mko
V pohode. Ja to pochopil hned, jen me rozesmal ten příměr.
Avatar - Ji/Ri
17. 8. 2022 12:09
Re: Možná
To jsem nějak nesledoval, beru jen vlastní osobní zkušenost s jízdou...
Avatar - xxc
16. 8. 2022 23:01
Re: Eletrický Mko
Yes, batteries were removed and we cleaned the area after the explosion! and to be clear I don't have anything against EVs or Tesla, I drive Model S myself and own quite a much TSLA stock. This is was just so stupid project that I thought it's perfect for my channel.
Thanks to everybody that helped in the project!

Baterky asi ekonomicky vyuzil, splnil si zivotny sen vyhodit auto do vzduchu a jazdi na Tesle dalej :-)
16. 8. 2022 19:17
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
dobře, soudruzi, zlá EU, ta za všechno může, ale kdo nutí třeba USA přistupovat k emisním limitům? tam jsou taky soudruzi?
16. 8. 2022 19:02
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
mám pro tebe špatnou zprávu, zákazníkům např. zakázali kouřit v hospodách a přizpůsobili se. nic moc jim nezbylo.
16. 8. 2022 21:04
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
ty si opravdu myslíš, že se podaří vyrobit syntetické palivo za takové náklady, aby se to dalo komerčně prodávat? v době, kdy elektřina vychází dejme tomu třikrát níž a benzín nestojí téměř nic, jak to asi bude fungovat, až bude stát litr syntetického paliva 8 EURo? mimochodem, předpokládá se, že odstraněním nějakého CO2 z ovzduší vyrobíš stejné množství, tzn. nula od nuly pojde, ale zlepšení se nedostaví...
16. 8. 2022 18:50
Re: Eletrický Mko
ty nebudeš nejostřejší tužka v penálu co ;-)
16. 8. 2022 18:08
Re: Eletrický Mko
vole bude úplně nová elektrika přece, nekompatibilní s těma starýma elektromobilama ;-)
16. 8. 2022 18:07
Re: Eletrický Mko
to je zajímavé, tchýně má pračku starou cca 25 let a funguje i na ten nový proud, co teď pouští ze zásuvky :-) :-) :-)
Avatar - xxc
16. 8. 2022 18:05
Re: Eletrický Mko
Ano, s mocovinou a naftou v nadrzi fakt dlho vydrzi auto v garazi. Baterky nejake budu stale, pripadne sa daju nove a auto bude ako nove. Skor bude chybat softverova podpora, uz teraz maju problem auta, ktore podporuju len 3G a su to spalovacie.
17. 8. 2022 08:07
Re: Stejně ta blbost neprojde
Čím aktuálně jezdíš?
16. 8. 2022 23:02
S58
M3/4, x3/4 maji S58, trochu jine vrtani a biturbo oproti B58 (bezna 40i)
18. 8. 2022 07:00
Re: Možná
Prijedu domu, jdu spát, dam si telefon na nabíječku.
Prijedu domu, dam auto do garáže, připojím na wallbox. Nechápu, co je na tom obtezujiciho.
Ja jsem elektrofanatik a ty pseudopetrolhead :-)
17. 8. 2022 18:15
Re: Dôvera
sorry, ale fakt si myslíš, že to nikdo nespočítal? fakt si myslíš, že ti vědci jsou tak tupí a navrhují řešení, které jsou horší, než stávající stav?
17. 8. 2022 13:08
Re: Eletrický Mko
Tak ještě víc polopate. Elektřina je porad stejná. Baterie do Priusu jsou porad stejne, časem budou mít třeba větší kapacitu. Není důvod, proč by elektromobil nemohl sloužit 20 let. Už to lip nesvedu, sorry.
18. 8. 2022 13:07
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
A jak to souvisí se spalováním benzínu a nafty v motorech našich aut?
17. 8. 2022 18:46
Re: Možná
A jak to děláš s mobilem? :-)
Ty nejedes každý den 300-400 km? Elektromobil je nejlepší pro každodenní užívání, a to většina lidí najede do 50 km, s výjimkou taxikářů…
17. 8. 2022 18:44
Re: Dôvera
Všechno se to dá dohledat. Ke všemu jsou vědecké studie.
Že jsi nevyhodil notebook a mobil, když ti tolik vadí těžba lithia ;-)
17. 8. 2022 14:53
Re: Možná
Dost me udivuje, proč někdo, kdo dle svého vystupování nemá problem s vlastnictvím několika vozů, řeší dojezd? Elektromobil na běžný den, spalovací na dlouhé cesty, ne?
Avatar - del42sa
18. 8. 2022 07:15
Re: Stejně ta blbost neprojde
ta sedla :D :yes:
17. 8. 2022 23:27
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
:yes: Perfektně vystiženo! :-)
Avatar - rohYpnol
17. 8. 2022 17:06
Re: Dôvera
Bohužel mi nezbývá než opět napsat, že se děje přesně to, co jsem předpovidal.
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2022 11:53
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Na tebe pyčo. :-[] :-[] :-[]
17. 8. 2022 05:04
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Před par lety vědci varovali, že budou větší sucha, míň sněhu, ekologické katastrofy, všechno jim vychází. To je náhoda? V UK měli 40ky poprvé v historii. Teď na seznamu článek o nedostatku pitné vody Francie a Itálie, jaký nezažili nikdy. Nevíme, jestli to souvisí s člověkem? To už říká snad jenom Václav Klaus. Party skončila.
16. 8. 2022 22:41
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Mokrousi, ty jsi tady z toho spolku
- z těch chytrejsich
- z těch starších
Takže jen stručně: změna klimatu se děje?
O tom věku mluvím proto, že jsi soudruhy asi zažil a tudíž bys tím termínem mohl přestat šermovat, podobnost je nulová.
17. 8. 2022 07:21
Re: M ztrácí smysl s elektrifikací
Alibistické pindy. Máš pravdu nemá.
16. 8. 2022 22:00
Re: Eletrický Mko
Hahaha zla EU
https://www.evropa2.cz/…ny-typy-telefonu
Do 20 let starého Priusu koupím baterky
Na svoji 15 let starou motorku už polovinu veci nesezenu
Mam te na ingnore, drobná výjimka
Avatar - xxc
16. 8. 2022 20:37
Re: M v elektrice?
Mne to jedno nie je, ja som dnes potreboval rychly presun po meste a musel som ist spalovacim autom, kym sa motor nahrial, tak pol cesty som trpel. Mat tak elektricke M, mohla byt cesta prijemnejsia, rychlejsia a bez utrpenia. A ze to ma mensi dojazd? Nepotreboval som. Ale zase na okruh s kamaratmi asi by bol benzin lepsi, len nemame okruh v okoli :-)
16. 8. 2022 19:00
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
já rád čtu, tak mi prosím najdi odkaz o tom, že zákaz fosilních paliv nebude mít žádný vliv na globální oteplování a celé se to dělá zbytečně. něco mi říká, že to vymyslel někdo chytřejší než tudíšArese:)
16. 8. 2022 18:52
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
chápeš, že v každém odvětví lidské činnosti se najde někdo, kdo bude tvrdit, že právě ta jeho činnost nic nezmění?
16. 8. 2022 18:51
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
pán nepíše nic o zákazu výroby sportovních aut. bere to en bloc, úplný konec spalováních fosilních paliv ;-)
16. 8. 2022 19:01
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
ani při sebelepší čistotě výfukových plynů z nich neodstraníš CO2, které je pro klima špatný.
16. 8. 2022 21:07
Re: Eletrický Mko
tak to zkusím polopatě.
KTM vyrábí elektrický motocykl. Už má třetí verzi baterek, ale původní motocykl a elektromotor je pořád stejný. navyšují jejich kapacitu. do motocyklu, který je na trhu už sedm let? dochází, aspoň trochu?
16. 8. 2022 18:10
Re: Opravdu neuvěřitelná snůška...
přečti, zajímavé /a nepříliš veselé/ čtení
https://zpravy.aktualne.cz/…d680cc47ab5f122/