Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: AC Schnitzer už nabízí úpravu i pro elektrické BMW i4

Známý úpravce mnichovských vozů se pustil do elektrického modelu i4, na zvyšování výkonu ale tentokrát nedošlo.
Zpět na článek
25. 8. 2022 23:10
25. 8. 2022 23:10
Fakt smutné....
Nakydat na sebe tolik trapnosti si tak renomovaná firma fakt nezaslouží! :-O :-O :-O :no:
Rozbalit vlákno
9
26. 8. 2022 08:14
Re: Fakt smutné....
Právě. A při takových skvělých kreacích vozu s normálními spalovacími jednotkami pak přijdou s takovou elektrickou ubohostí! :-O :no:
26. 8. 2022 09:56
Re: Fakt smutné....
Petrolhead bez příčiny
26. 8. 2022 10:01
Re: Fakt smutné....
:D :D

Konzervativismus nekterych jedincu nezna mezi.

Btw. odmitani EV a obavy ze ztraty zamestnanosti jsou velmi levicove.
Pravicak se novych technologii neboji a zbytecnych lidi (drive montujicich spalovaci motory) se zbavi...

To byl taky duvod odstraneni Diesse.
Obavy z prilis efektivni (vysoce automatizovane) vyroby (EV) bez potreby lidske prace. :no:

Ano podpora dotacemi je "levicova", ale mnohem levicovejsi je strach odboru o ztratu pracovnich mist a braneni prechodu k EV. Vysledek takovehoto odmitani (paralelne s masivni podporou EV v Cine a USA) muze byt pro EU jediny (arese ani rohypnol toto nikdy nepochopi) - ZAOSTALOST.
A ano jeste nejaky cas by tu ty parni stroje, pardon, spalovaci motory uspesne dobihaly.
O to horsi by pak byl pad mistnich automobilek, "ochranenych" pred aktualnimi technologiemi.

https://time.com/…ectric-vehicles/
How The Climate Bill Could Help The U.S. Lead the Global Electric Vehicle Race
:-O :-O :-O
Moc rad bych si tam misto U.S. dosadil EU...

@ arese, barikelo, windiesel, rohypnol:
Tak uz tu sakra prestante skodit vasim odmitanim EV, sirenim polopravd, lzi a levicackych obav.

PS Rozdil mezi automobilkou a EU (USA nebo Cinou) je, ze automobilka potrebuje kratkodoby zisk. Statum (jejich spolecenstvim) jde o zajisteni budoucnosti.
Co jinyho maji vymyslet nez EV dotace?
Vice pokut pro spalovaky?
26. 8. 2022 13:20
Re: Fakt smutné....
Ptáš se, co jinýho mají vymyslet?

Žádné dotace ani pokuty, stačí vymyslet baterie s poloviční hmotností co by dokázaly zaručit dojezd okolo 700 km i v zimě a minimálně 450 km v dálničním tempu a následné doplnění energie za 5-10 min. na 100% a to v ceně auta za podobné peníze jako ICE. A je to vyřešené bez dotací, pokut, omezování.

Do té doby ať s EV jezdí ti, komu jeho vlastnosti vyhovují a nebo nevadí.
26. 8. 2022 13:26
Re: Fakt smutné....
NIO, září 22
26. 8. 2022 13:28
Re: Fakt smutné....
Hmmmm

To je napad.

Takze EU se ma podle tebe zridit baterkovou laborator?
Hned vedle parlamentu?
26. 8. 2022 14:06
Re: Fakt smutné....
Obě otázky jen čistá demagogie.
26. 8. 2022 14:41
Re: Fakt smutné....
Ok, tak jinak.
Jak si predstavujes, ze ma EU dojit k tomuto: "Žádné dotace ani pokuty, stačí vymyslet baterie"?
Cina je na spicce v bateriich PREDEVSIM diky dotacim. :-O
Jak zaridis, aby k tomu co pises doslo v EU a ne v USA nebo v Cine????

Mas predstavu jak moc se dotuje v Cine a USA?

https://www.bloomberg.com/…quered-the-world
A ze kdyz EU nebude dotovat, bude vlastni firmy (relativne) zNEvyhodnovat?

State planners took to using carrot-and-stick regulation. Battery subsidies were targeted to boost the range of electric vehicles and cull low-quality ones. Every year, regulators got tougher. The market took a hit. But battery firms and their auto-making clients began looking harder for ways to improve their existing LFP batteries, playing with either the material of the battery to boost the energy density of power packs or with the architecture of the battery to make it lighter.

Promin, neprijemne otazky, vid. Uz vim proc se ti nelibi. Protoze je tezke odpovedet. :-)

PS Zdejsi "pravicaci" (s odborarskyma nazorama) by radi, aby EU autoprumysl slapal bez dotaci, zatimco vsude ve svete se dotuje.