Doplnil bych, že dělník v Americe. Dělník ve východní Evropě si nekoupil auto (co bylo ještě lowcostovější než ten skoro třílitrový Ford T) ani za 30 platů. V tomto byly Amerika a Evropa (nedejbože východní) vždy dva různé světy...
od začátku až do konce. Navíc jsem si se zájmem přečetl o modelu T. Překvapilo mě, jak uživatelsky náročný stroj to z pohledu dnešní doby byl. Za těch 100 let udělal vývoj automobilů obrovský skok. Ty dnešní mají s těmi před 100 lety společná jen 4 kola a volant. V době vrcholu produkce si dělník v jeho fabrice mohl koupit model T za 2 měsíční platy. Šílené, když si to představíme v dnešní době. To je zase ta daň za ten pokrok. Škoda, že si nejde dnes vybrat - stačí mi auto za 2 platy a nebo chci to za 20 platů. Díky za článek.