Novinky
Ruffi
0
>😒] :yes:
Přejít do diskuze
Teda ti Nemci z auto-motor& sport uz stratili akukolvek sudnost. Prave som si precital zrovnavaci test VW Golf, Kia C´eed a Hyundai i30. Cakal som, ze vyhra Golf, ale ked prirovnali techniku Hyundai a Kie ku Golfu 3 !!! generacie, tak to uz ma nadvihlo zo stolicky 8-s :no: Podotykam, ze nie som majitel ani priaznivec ziadnej z tychto znaciek, ale ti Nemci mi uz zacinaju byt s tymito sprosto-drzymi vyhlaseniami vazne nesympaticki. :no: :no: :no:
(podívej se cvičně do nějakého slovníku, co znamená "copyright"). - Kopií Remixu Veloster být nemůže, to jen papouškuješ názory odjinud. Remix byl vystavený v LA koncem listopadu 2006, Veloster v Seoulu začátkem dubna 2007. Remix jako slepá "hliněná" studie, Honda se ani nesnažila tvrdit, že by s ní šla do výroby - Veloster jako reálný koncept "v plechu", už s první verzí interiéru. Reálně lze ukazovat na spojitost Velosteru s CRX, to ano. Ovšem přesně o tom je trh - kde někdo nedělá nic a nechá díru, přijde druhý a hledí to volné místo zaplnit. Stojí za to přečíst si komentáře v Caranddriver[odkaz] a ten o Velosteru [odkaz] . "Konečně nové CRX... kéž by bylo od Hondy" vzdychne redaktor a pojmenuje tím fakt, že si Honda nechala ujet vlak. Toyota, Honda a další značky etablované na US trhu prostě mají Hyundai těsně za krkem. Dobře to vědí už několik dlouhých let a je jejich věc, aby si ohlídaly záda. Teď to zkrátka vypadá tak, že Hyundai v tomhle dostihu stačil připravit Veloster do výroby jako první.
jo podoba sa,ale asi iba vdaka tej streche..(?).no je pravda ze originality moc nepobrali vseobecne,ale o tu im predsa nejde.predajnost maju tak co :-!
no "kopírovat" od jiných automobilek je zvykem dnes už všude i v těch lepších asutomobilkách ale přímo v rámci koncernu?
Že je to baví pořád jen kopírovat !!! Toto vozidlo představila honda již loni na autoshow v americkem L.A. pod názvem Honda Remix :-! a Hyundai spoléhá na to, že jim jejich udajnou originalitu sežereme i s navijákem. Fuj - musím si odplivnout !!!
...az nektera automobilka skoci z okna😉)) myslim, ze pak bude od Kopyrejcu konecne pokoj, protoze oni samozrejme skoci taky...nekdy si rikam, jestli by je nevyslo levneji kupovat licence, nez za kazdo cenu opisovat, ale rikam, je to preci jenom jejich vec, ale spoustu zakazniku to musi odrazovat...
Jo, taky mě to napadlo! Název téměř stejný, tvar zádě téměř totožný, mno uvidíme jaký tam bude motor. Jestli od Jawy, taxe picnu!
Kdysi se dávali Velorexy důchodcům (na poukaz,žejo) třeba přijdou s tím, že dělají sociální program pro české důchodce. Podmínka bude jasná koupíš (postupně) 3x Ced Ňýka a pak na důchod dostaneš Velorexa. Hale jak nad tím přemýšlím, to není vůbec špatný!
Prodám audynu, koupim ced ňyka...a ten novej velorex nevypadá špatně! Jenom mě trápí jízdní vlastnosti, bo ten starý velorex blbě couval. A na sněhu to už vůbec nešlo. Ale ty kucí korejský to určitě vymakaj! Daj do zádu kameru abude. Mno, a dopředu displej s navigací a tydlifónem. Už se začínám těšit!
Kdysi se dávali Velorexy důchodcům (na poukaz,žejo) třeba přijdou s tím, že dělají sociální program pro české důchodce. Podmínka bude jasná koupíš (postupně) 3x Ced Ňýka a pak na důchod dostaneš Velorexa. Hale jak nad tím přemýšlím, to není vůbec špatný!
Prodám audynu, koupim ced ňyka...a ten novej velorex nevypadá špatně! Jenom mě trápí jízdní vlastnosti, bo ten starý velorex blbě couval. A na sněhu to už vůbec nešlo. Ale ty kucí korejský to určitě vymakaj! Daj do zádu kameru abude. Mno, a dopředu displej s navigací a tydlifónem. Už se začínám těšit!
Vyvoj ide dopredu aj v dizajne. Je to jasne aj pri porovnani zmienovaneho Hellionu a Velosteru. Aby sme neboli prekvapeni a nakoniec "korejske" dizajnove prvky nepreberali po case Nemci a ini... >😒]
..co ze tu nikdo nepise, ze vsechno uz je vymyslene, ze uz neni co vymyslet?....z tech sikmovokejch si vem Skodovko priklad😊)))))
Skvělý argument >😁 - Obecně je ale dobře, když koncept vyvolává prudké reakce. S každým drsným "ne" stoupají šance na stejně žhavé "ano". Nejhorší jsou koncepty, nad kterými se zdvořile kývá a říká "docela dobré" - z těch pak nakonec vyjde vlažná polívka ze závodky. 😄
Časově to ani není reálné, obě auta byla poprvé prezentována téměř současně. Navíc Manskeho Joyster byl v té době teprve jen kašírovaný koncept, narychlo připravený, aby veřejnost viděla nějakou změnu po nástupu nového šéfdesígnéra a zahladily se tak trochu hořké stopy po podivném rychlém odchodu T.Ingenlatha. V té době byl Veloster prezentovaný v Koreji už v jasně pokročilejší fázi přípravy. Není divu, že Veloster teď do Frankfurtu přichází v předprodukční verzi a bude nejspíš oznámen termín uvedení na trh, o Joysteru jsem nic takového nezaslechl. Podobnosti mezi modely dnes mnohem častěji než z nějaké loupeže (kromě čínských specialit) pocházejí z toho, že 99% top designérů v absolvuje některou ze 2-3 světově uznávaných škol - řečeno lidově, kreslit je učila stejná paní učitelka. 😄