Podle neoficiálních zpráv se SEAT přidá k výrobcům automobilů do velmi lehkého terénu a první vlaštovku - Alteu Freetrack - doplní modely s většími terénními ambicemi a vytříbenějším charakterem.
...tym,ze vramci koncernu VW sa odjakziva snazi formovat ako "sportova".Mame Alteu Freetrack-to staci.Naco este dalsie akoze "SUV",ktore sa do terenu ani nepozrie.Ja viem...koncernova politika je tvrda a co ma VW to musi mat aj SEAT.Ale kto si preboha kupi do terenu(pardon na spevnene cesty >:D) Seat..
sa necudujem ze tak to vyzera zo seatom ked kazdy clovek co pride chce nieco ine...a potom nema prehlad ani fanusik nie to este bezny okoloiduci na ulici
Klasicky marketingovy trik dnesnych dni, zobrat lacne male auto, oblepit par plastmi a zacat predavat o 200 000 drahsie akoze SUV, pre hlupakov co sa nechaju namotat akoze jazdia v dzipe. V tom su WV group specialisti. A hlupakov sa urcite najde dost, lebo tako klamliva skrupinka bude stale o dalsich 200 000 lacnejsia ako solidne SUV alebo realny offroad.
Tento výtvor považuji za špatný vtip :-O8-s Seat se potřebuje opravdu probrat ze spánku, ale jestli bude nabízet podobné kreace, tak se probouzí Rohypnolem :no:
Proste mas rad uhladene konzervativne nekonfliktne tvary, ktore napriklad ja povazujem za nudne. Chce to trochu zivota, napriklad dlhu dobu takmer zabudnute hranate vyrezy blatnikov (alebo ze by pre zmenu zacali radsej montovat hranate kolesa? >:D ).
Predne celo je napadite (na rozdiel od dizajnu niektorych VW, ktory tak vychvalujes), ma svoj styl a svoju fazonu, co sa ale o zbytku auta velmi povedat neda.Tazko ale mozno tvrdit, ze je to nejaka nepodarena kopia Tiguanu. je to studia, to za prve aj za posledne. Ak to raz dotiahne do seriovky (dufam, ze predsa len v trochu upravenej podobe), tak zrejme bude zdielat koncernovu techniku. Ale ruku na srdce, cakal by niekto nieco ine? Ved ju pouzivaju vsetky znacky koncernu, preco by Seat mal byt vynimkou?
Vyjimecne souhlasim s Klaudiem. Vyraz "Neforemna hrca na kolach" asi opravdu nejvice vystihuje to, co citim i ja. Originalni design VW je proti tomuhle nasilnemu "zkrasleni" jako pohlazeni. Jedine, co se mi na origos Tiguanu nelibi je ten kontrast hranatych blatniku na kulatych kolech. Je signifikatni, ze tuhle nejkontraverznejsi cast designu VW designeri Seatu prevzali a doplnili jeste kontraverznejsim zadkem. Ono mezi nami ani ten predek neni nic moc, VW je mnohem hezci, ale jeste se to da zkousnout.
Škaredá, neforemná hrča na kolesách, so zaujímavým predkom, a so zadkom pripomínajúcim tridsiatku Volvo. Každopádne je to ale nový vietor, ktorý môže oživiť jednotvárne portfólio značky a vytiahnuť ju tak na lepšiu úroveň. Aj keď nie som fanúšikom tohto druhu áut, aj keď sa mi jeho dizajn nepáči (s výnimkou predného čela, tam je vidno pekný nápad), aj tak dávam Seatu za tento počin :yes: . Už je naozaj najvyšší čas. :-)