Vstup nové, třetí generace BMW X1 na český trh se kvapem blíží. Než začnete vůz potkávat na silnicích, přinášíme vám bohatou galerii nových fotek a videa jako přídavek.
...vlastně jen zmenšená kopie současné X5, ale proč ne? To auto prostě vypadá dobře, což zejména v kontextu jinak dost šíleného vývoje současného designu BMW můžeme jen uvítat. Slušná je na dnešní šílenou ekoteroristickou dobu i nabídka spalovacích motorů. Větší problém mám s interiérem, resp. pracoviště řidiče, které je pro mě už přílišná futuristická divočina... :-(
mne sa pacia j interier novej 3er, ale skoda, ze zrusili fyzicka tlacitka ovladania klimatizacie. schvalne som si pocital, ako casto ich pouzivam. nie je to sice nejak zasadne, ale budu chybat.
toto prevdenie m340ix s frozen lakom vyzera absolutne topovo :
nova X1 a facelift 3er su v oboch pripadoch skvela robota ... uz som ani nedufal. dokonca sa spekuluje, ze facelift 4er by mohol ist cestou maleho grilu / predku od 3er. a ak faceliftuju X5 v tomto duchu a spravia novu X3 v style zvacsenej X1 ... BMW bude mat po dlhej dobe najkrajsiu modelovu radu z D3. nova 5er zatial tiez vyzera vyborne. navyse BMW bude mat stale minimalne 6valce ...
Presne to isté platí pre 3er. Zvonku krajšia, doladenejšia, zvnútra jasný downgrade ovládania a ergonómie. ;-\ Žiaľ BMW mieni prerobiť komplet celú modelovú paletu na dotykáče, buď v rámci nových generácií, alebo už pri facelifte.
Zase vyhrievanie sedadiel tlačítkom nie je žiadne terno, mňa to vždy rozhodí. Nehovorím, že v menu to bude lepšie, ale ani v staršom modeli pred faceliftom to nebolo ono.
Ma skúšaš ? Veď tá ešte oficiálne nevyšla.Či ? Ale ak si myslel radu 2 tak áno aj 3,5,8,x2,x3,aj x5 alebo 2 AT sa mi fakt páčia a to som prakticky celý život priaznivec MB.Momentálne BMW robí krajšie autá ako MB.
X1 mám rád a táto nová naživo nesklamala. Sedel som v nej, materiály, úžitkovosť veľmi fajn.
Odkladacia opierka max. na (tenšiu) peňaženku a ten priestor pod stredovým panelom neviem ako by som využil. Je to len malé mínus, ktorý je zrejme otázkou zvyku.
Infotainment je pre mňa otázkou, v aute nebol kľúč + slabá batéria, tak som neotestoval.
iDrive otočný ovládač mi chýba, ukáže až reálna skúsenosť nakoľko to ovplyvní ergonómiu. Za mňa škoda, že tam nie je.
V BMW mám Drive poslední generace a v Jagu dotykovku. V bramboře je vše jednodušší a bezpečnější. Díky čmárání na plochu kolečka jsem schopen zadat adresu do navi i za jízdy bez problémů.