Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Majitelé Tesly, pozor na prsty! Automobilka svolává více než milion vozů kvůli dovírání oken

Americký Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA) upozorňuje na bezpečnostní problém americké automobilky, která musí svolat na opravu 1,1 milionu svých vozů. 
Zpět na článek
29. 9. 2022 21:00
Re: To vážně nechceš
Hele jak se teď citis?

Celou dobu tu obdivujes a hajis Rusko a teď ti hrozí, ze jeho vinou z tebe bude skvarek.

Docela te využili….
29. 9. 2022 20:59
Re: To vážně nechceš
Jdi nekam, odpornej russaku.
29. 9. 2022 12:55
Re: To vážně nechceš
Rusko k tomu nikdo netlaci.
29. 9. 2022 21:11
Re: To vážně nechceš
Zajímavé. Rusko té obelhavalo, ze jde jen o cvičení. Ty si věřil a naletel a dal ho hajis…

Rusko válku začlo . Nelze nazývat obránce válečným stvacem.


PS: chápu proč veris lžím o EV. Je to stejně jako věřit pochybným překladům baby jagy😀
29. 9. 2022 15:32
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Můžeš napsat víc o neekologicnosti výroby a těžbě surovin pro baterie?
Nejlíp i se zdrojem informace.

PS: prosím ne autoforum😁
29. 9. 2022 20:57
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Na netu najdu i to ze Elvis žije…

Proč nenapíšeš v čem je ten problém těžby ?
29. 9. 2022 22:05
Re: To vážně nechceš
Ted jsi alespon pobavil. :D
Ano, to ze rusko neodejde po dobrym uz jsi pochopil i ty.
Takze jinak nez po zlym to nejde.

Vim, ze je zbytecny ti to psat, ale nazyvat podporu branici se strane valecnym stvanim je... zvlastni. Nezda se ti?

Sorry, mne prijde spis jako valecny stvani mobilizovat civilisty za ucelem prepadeni sousedni slabsi zeme, ktere byly odebrany jaderne zbrane pod zarukou uzemni celistvosti.

Ty nevidis valecne stvani v agresi na sousedovi.
Ty vidis valecne stvani v tom, kdyz se soused brani.

WTF
29. 9. 2022 23:15
Re: To vážně nechceš
Lip by na me nezareagoval ani Peskov ani Zacharovova.

Tahni do ruska!
29. 9. 2022 21:15
Re: To vážně nechceš
To má logiku.. proto jsou všude dotace n FV, zateplení atd😀
29. 9. 2022 21:13
Re: To vážně nechceš
Ano, Rusko není Putin. ale proč říkáš to samé co Putin?
29. 9. 2022 21:03
Re: To vážně nechceš
Zkus začít matematikou…

Politologii, historii a geografii nech až budeš ovládat základ…
Avatar - .StenLi.
29. 9. 2022 15:16
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Dookola to iste. Nezmyselnly argument a elementarna nevzdelanost.

Ake pohlavie maju preplnane 3 valce od Skody po BMW a aku zabavu poskytuju so svojimi emisne obmedzenymi, v nizkych otackach pracujucich otrasne znejucimi motormi ktore sa nachadzaju v drvivej vacsine dnesnych spalovakov a jazdia drivu vacsinu uplne nezabavne v kolonach v meste 50tkou? Ziadne a ziadnu.

Nie hlavny problem je tvoja nevedomost, pretoze ucinnost litiovych baterii je 99% a viac :) Mal si ty vobec na skole fyziku? :) Dalej nemas absolutne sajnu ako setrne sa tazia kovy , voci toxickej tazbe ropy, jej chemickemu spracovaniu a ekologickym katastrofam sposobenym jej unikom, je tazba litia odparovanim zo solanky rovnako ekologicka ako tazba soli z mora.
Nevzdelanci ako ty musia konecne pochopit aky je rozdiel medzi donekoneca recyklovanou bateriou a nenavratne spalenym palivom. Niekedy pre vas bola absolune nepredstavitelna utopia ze bude po svete za par rokov jazdit 17 milionov elektromobilov bez toho aby nastali akekolvek katastroficke scenare ktore si vymyslelo autoforum :) Vam proste chybaju fakticke vedomosti. Keby cela UK presla hned dnes koplet na BEV, tak spotreba v karajine sa zvysi o 10% co je zanedbatelny bezny rocny vykyv :) Takze to co treba je vzdelavat faktami nevzdelanych uctievacov fosilu, tej skutocnej slepej ulicky, nie preto ze by ste mali akykolvek vplyv na neodvratny odklon dopravy a energetiky od fosilu, ale vasa nevzdelanost a naivita pozierania propagandy je nebezpecna aj v inych odvetviach. :no:
28. 9. 2022 16:15
Re: To vážně nechceš
Jasny chapu. :yes:

Ja jsem ten vypocet chtel jen trochu zrealnit. :-)

Jsem rad, kdyz se tu da vecne diskutovat.

Ne jako treba s rohorem, ktery si mysli, ze je se svym inzenyrskym titulem jediny a nejvzdelanejsi na cely planete. Ve skutecnosti rohor dela ostudu vzdelanym lidem.
Rozumny (vzdelany nebo ne) clovek nema potrebu se povysovat nad ostatni.
28. 9. 2022 08:19
Re: To vážně nechceš
No, velmi nerad te opravuju...

Ale kdyz budes tahat z baterky vykon 7C (coz trvale nejde), tak BYS misto 95kWh nevytahnul zrejme ani polovinu. ;-)

95kWh z 95ikWh-baterky dostanes pri idealnich podminkach. A sice predevsim za normalni teploty a s normalnim C-ratem. Treba C/2....
7C je extrem, nehlede na to, ze by ta baterka za par minut shorela. :-)

https://evreporter.com/…of-li-ion-cells/
The lower the C-rate of discharge, the more energy can be delivered from the battery. ;-)
I proto je lepsi jezdit s EV po dalnici pomalu. Nejen ze ti s kvadratem rychlosti stoupa odpor vzduchu, ale taky dostanes pri vyssim vykonu (o trochu) min energie ze svy baterky.

PS Pro jistotu informace pro pomalejsi. Baterka Tesly samozrejme neshori, jen dojde k omezeni vykonu.
29. 9. 2022 20:41
Re: To vážně nechceš
Sorry, ale musim ti pripomenout, kdo je dnes nejvetsim siritelem dezinformaci/lzi?

A jestlipak vis, jaka firma ma na svete nejvetsi (pripadne druhou nejvetsi) hodnotu?
https://companiesmarketcap.com/
Saudi Aramco!

Kdyz das dohromady zajmy ruska a nejhodnotnejsi firmy sveta vznikne z toho... treba dementni clanek na AF.
https://www.autoforum.cz/…utecne-nedobije/

Vim, ze chci po tobe moc, ale myslis si, ze elektromobilita rusku nebo Saudi Aramco prospeje???
Nebo delaji vsechno proto, aby elektromobilu bylo co nejmin?
https://en.m.wikipedia.org/…ange_controversy
From the late 1970s and through the 1980s, Exxon funded internal and university collaborations, broadly in line with the developing public scientific approach. From the 1980s to mid 2000s, the company was a leader in climate change denial, opposing regulations to curtail global warming.

Co bych delal ja, kdybych byl vlastnikem Exxonu? Psal presne to, co tu pises ty. 8-s

PS To nejsou zadny spiklenecky teorie, deje se to od sedmdesatych let. Stejne jako v tabakovem prumyslu. Staci si o tom neco zjistit. Dukazu je dost. Kdo ma trochu vzdelani a vlastni rozum, dokaze se v techto informacich zorientovat. Treba o Exxonu. Zkus to. ;-) Ale vzhledem k tvemu AF zaniceni myslim, ze to nedas. :D
29. 9. 2022 18:40
Re: To vážně nechceš
Proc proboha na jednu stranu pises rozumne o rusku, ale na druhou stranu siris ruskou propagandu?

Tvuj prispevek o EV je jak z (ruskyho) zurnalu. :no:

"Elektroprdi by už měli konečně pochopit, že právě kvůli tomuto (a potřebě vybudovat s gigantickými náklady novou infrastrukturu a zásadně posílit elektrickou síť) je totální přechod na elektrozkraty naprosto utopická a šílená vize, která Evropu jedině ožebračí a zavede do naprosto slepé ulice. Proto je třeba proti tomu ze všech sil bojovat.. "

Timto presne jen skodis nasim evropskym automobilkam a papouskujes to, co chce rusko.

https://cleantechnica.com/…opaganda-target/
If you were to search for a typical article about Tesla in the media outlet RT (formerly called Russia Today, and Russia’s most prominent international information/propaganda outlet), it is likely that you would come away with the impression that Tesla is a company led by an incompetent CEO producing pathetic, highly dangerous, and unpopular cars.

Toto kdyz si prelozis, tak je 1:1 s AF. ;-)

PS Dal jsem ti za tyto posleni dva komenty :yes:
Avatar - .StenLi.
29. 9. 2022 14:23
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Hendly to napisal uplne presne. Ja ta chapem ze mas rad spalovaky, to aj ja, ale je ine slepo pozierat nezmysly, ktore nesedia s realitou. Mam rad pekne znejuce sportove motory, aj ked su super neefektivne, poruchove a emisne, ale zneju krasne, tam elektromotory nemaju sancu, ale celosvetovy vozovy park je z drvivej vacsiny osadeny otrasne znejucimi, neefektivnymi, poruchovymi a emisnymi motormi a tie treba vymenit za vyrazne lepsie elektromotory. Vymenit otravny hukot za ticho, v ktorom krajsie vyznie to male % sportiakov, ktore kludne mozu ostat hybridmi so spalovakmi, spalujucimi palivo z emisne neutralnej konopy, namiesto tych drahych eFuel emisnych nezmyslov.
29. 9. 2022 12:29
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Na Autoforu jsem snad nečetl článek o EV který by nebyl plný chyb, fake news, špatných závěru případně neznalosti.

Když ti to vyhovuje nemám s tím problém, jen si uvědom, ze když tomu veris tak ze sebe děláš hlupáka.
Avatar - .StenLi.
28. 9. 2022 14:15
ACZ pomaha sirit hoax o zvolavacke.
Paradoxne ma ale tento hoax a nezmyselna reakcia akciovych trhov nanho dost potesila, lebo akcie Tesly uz dlho takto nespadli, tak som aspon nakupil a fajne zarobil :-) . Pritom realne to Teslu nestalo ani cent, jeden klik v ich systeme na poslanie OTA update.
28. 9. 2022 16:18
Re: To vážně nechceš
EV za kamionem uz jsem dlouho nevidel...
Avatar - .StenLi.
28. 9. 2022 14:07
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
On a este par "expertov" to maju ako bibliu :) Autoforum.cz zije z EV hate-u, mnohi im to zeru a myslia si ze su na stope velkej konspiracie :)
Avatar - Jasper De  Ceuster
27. 9. 2022 16:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 9. 2022 21:06
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Tak jestli je ekologicky problém těžby lithia naftový bagr tak to nevidím jako velký problém😀
30. 9. 2022 07:08
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
V baterii EV je do 5kg lithia. Baterie má životnost min 180 000km + druhy život a následná recyklace.

Na 5kg paliva ujede spalovací auto cca 100km.

Ropa i lithium se dopravuje loděmi …
30. 9. 2022 07:22
Re: To vážně nechceš
V krátkosti.
Nastal podstoupenim Sudet mír?

Jelcin. Stejný politik vybral Putina jako svého nástupce.

PS: je zajímavé, ze tu hajis Putina i pres to ze ti lze a vyhrožuje smrti…
30. 9. 2022 07:17
Re: To vážně nechceš
Znáš pojem doublethink?

Stále tu kritizuje EU za co2 limity u aut.

Přitom pravé EU tím tlačí na nižší spotřebu. Dlouhé roky je veřejne komunikovali a podporováno šetření energiemi. Za to vše je EU kritizována.
Teď když je krize, tak kritici křičí- chci podporu.

Druhy příklad: píšeš tu o úmyslu ozebracit lidi. Přitom na to aby jsi ušetřil energie všude dostávat od statu podporu. Hmmm něco ti tam nehraje.
30. 9. 2022 07:42
Re: To vážně nechceš
Wtf

Ty jsi normalni chatbot. :D
27. 9. 2022 20:42
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Vy ste sa s winom našli... :-[] :-[] :-[]
27. 9. 2022 16:24
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Opravdu se řídíš názory autoblesku? To je odpad nejhrubšího zrna a je mi jedno, jestli se tam dá občas najít citace cizího zdroje.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2022 21:12
Re: To vážně nechceš
Co jde Vám, elektrofanatikům?

Kolik bude stát kilowatka proudu, až svět investuje do OZE a vodíku a úložišt 4 triliony EUR? Bude stát 25 kč nebo 45 kč? Energie budou tgěžký, nadstandartní luxus jen pro vyvolené.

Kolik % ze současných majitelů aut si ho bude moc dovollit? 7%? 10? 12?
Víc ne vid.

My víme o co Vám neostalinistických šílencům jde, o totální ožebračení obyvatel, redukci obyvatel a aby otroci, kteří budou mít 3 zaměstnání v 45 zdechli na infarkt, a tak došlo k nutné redukci přelidnění planety. A těm kterým o to nejde to jen dosud neprohlédli, co je tady skutečným cílem. Ožebračit lidi a tím dosáhnout nižších emisí, nebot lidi na současný standard nebudou už níkdy mít finance.

O to Vám jde!!
Avatar - Barrichello
29. 9. 2022 21:00
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
težba téměř z 80% afrika, rusko, jižní amerika, asie a dovoz a zpracování do číny, tam výroba komponent a celků a jejich následný dovoz do Evropy a USA. Ekologie jak cyp.

Jo a těží to výhradně eletrické bgry, dumpery, buldozery, rypadla atd, HAHAHA
29. 9. 2022 20:20
Re: To vážně nechceš
Sorry, ale opět tedy musím připomenout, že tvůj názor je neuvěřitelně hloupý a omezený. Ropu ve světě přece zdaleka netěží jen RuSSko.! Tedy že obrana spalovacích motorů v žádném případě není jeho podporou. (Nemluvě o slibné možnosti budoucí produkce syntetických paliv.) :-)
P.S. Tvoje úvaha je stejně scestná, jako když je každý, kdo vystupuje proti zhoubnému západnímu progresivismu a neomarxismu osočován z proruSSáctví. Nikoliv, tuto nelidskou říši zla samozřejmě naproto odsuzuji, ale právě proto taky chci mít Západ zdravě konzervativní, takový, jako byl cca do přelomu století - tedy nepostižený progresivistickou levičáckou rakovinou, která útočí na jeho veleúspěšnou historii, bílou rasu, heterosexuální většinu, národní cítění, rodinu a taky spalovací auta! |Když nic jiného, tak EU musí pro budoucí automobilový vývoj zachovat technologickou neutralitu a ne nepřímo tupě nařizovat jen elektrodebilitu! To je cesta do horoucích pekel! :-O :-O :-O :no:
29. 9. 2022 14:35
Re: To vážně nechceš
Přesně, RuSSáci do té ***e, ve které se nyní nalézají, sami a dobrovolně hrdě odkráčeli! :-)
29. 9. 2022 14:33
Re: To vážně nechceš
Nemusí se vzdávat, stačí když se stáhnou z Ukrajiny (samozřejmě vč. jimi ukradeného Krymu). :-)
Avatar - Barrichello
28. 9. 2022 16:54
Re: To vážně nechceš
Když v bruselu začínnaj vymýšlet to, co sem ti psal už před měsícem vid. To nastává sranda -

" A ve hře je dosud i vyjmutí plynu z cenotvorby elektřiny, což by znamenalo zásadní průlom a zřejmě i velký pokles cen. Právě plyn totiž nyní funguje jako nejdražší závěrný zdroj, od nějž se ceny elektrické energie odvíjejí."


Znamená to, že by se zvlášť určovala cena pro plynové elektrárny, kde elektřina vychází kvůli vysoké ceně plynu nejdráž, a zvlášť pro ostatní levnější zdroje. Cena by se počítala průměrem cen jednotlivých zdrojů a jejich objemem (podílem na celkové výrobě). Tím pádem by velmi pravděpodobně nastalo dramatické snížení cen. Existoval by tedy zvlášť trh pro energii z plynu a zvlášť pro jiné zdroje, například uhlí."

https://echo24.cz/…nergeticka-burza
28. 9. 2022 09:47
Re: To vážně nechceš
"I proto je lepsi jezdit s EV po dalnici pomalu" - jen kdyby tu pohodovou idylku na dálnici od kávičky ke kávičce nenarušovali ti zběsile rychlí kamioňáci. Potom si člověk musí vybrat, buď moc rychle v pytli za nimi a ušetřit ten "kvadrát rychlosti" nebo na pohodu pomaleji a efektivněji, ale s těmi nervózními psychouši s návěsy přilepenými na zadním nárazníku. Sofiina volba.
27. 9. 2022 20:55
Re: To vážně nechceš
Tak to ani Chiron. To žere benzín takovým tempem, že si v tomto s Plaidem nemá moc vyčítat. Chiron při max. rychlosti vypije celou nádrž za 8-9 minut. Teoreticky, pokud by Tesla jela pořád na max. výkonu a neustále odebírala svých max. 762 kW, tak 95kWh akumulátor spotřebuje za 95/762 = 0,125 hodiny, tj. 7,5 minuty. Nějak tam tu dlouhodobost Chironu nevidím. Natankuje rychleji, to ano, ale výdrží na max. výkonu je to prašť jako uhoď.
27. 9. 2022 20:41
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Doteraz si bol kde? :D :D :D Arese je riadny notorik...
27. 9. 2022 15:43
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Souhlas, nikdo prostě není dokonalý... :-|
Avatar - WinDiesel
27. 9. 2022 15:35
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Dobrý, jen škoda že redaktor je silně proruSSký a pročínský ....
Avatar - Barrichello
29. 9. 2022 21:14
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Ten převoz loděmi přes půl světa a zpracování v asijských továrnách, co jedou z 60% na uhlí si opět tatkticky vynechal, Trofime :-)
Avatar - Barrichello
29. 9. 2022 21:05
Re: To vážně nechceš
Putin není Rusko a ruské výrobky. Ty byly dávno před Putinem a pokud nebude konec světa, budou i po něm.

Putin je ma*or je mi u zádele.

Co tam máš dál, mičurinský utopisto?
29. 9. 2022 20:19
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Najdi si to sám, na netu je toho dost. :-) :-)
Avatar - Barrichello
28. 9. 2022 16:49
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Žádná konspriace není, akorat zelený neostalinistický pavědecký utopismus, kterému pár zelenech Ev pomatneců tady ještě tleská a hejkaj radostí :-) :-)
Avatar - .StenLi.
30. 9. 2022 15:04
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Och, takze mas 35 rokov? Tak to je vazna diagnoza ze mas slovnik dezolata v tak skorom veku. Uvedomujes si hlupost porovnania beztriedny a bezemisny? Pochybujem. To ake hlupe je spjenie "utopistický bolševismus" v tomto kontexte nema vyznam s tebou rozoberat, nemam pocit ze vies co bolsevizmus a marxizmus vobec znamena...
Ako sa clovek tvojho vzdelania a presvedcenia pozera na realitu, v ktorej mnohe krajiny funguju funguju na 100% OZE energetike? Povazujes to za utopisticko bolsevicke sprisahanie, hoax, alebo mas tajne informacie ako v jaskyniach palia mazut a tym pohanaju rieky, vietor a svietia nim na solarne panely? :D
Avatar - Barrichello
30. 9. 2022 13:40
Re: To vážně nechceš
My co nesouhlasíme s metodou GD.

ONO je NÁS dost, akorát ty se snažíš tady lidem namluvit, že proti GD jsme my 4 tady na Auto.cz a jinak celá spoečnost netouží o něčem jiném.

Proto My, ONI a Vy.

A žádný já.
30. 9. 2022 12:59
Re: To vážně nechceš
Znova😀
“ My víme o co Vám neostalinistických šílencům jde, o totální ožebračení obyvatel, redukci obyvatel a aby otroci, kteří”

Kromě toho “my” je divné, ze všude dostávas podporu na to, aby jsi ušetřil za topení a elektřinu. To jaká nepasuje do tvé teorie.

Tebou uvedena procenta lze dohledat a nebo je to jen tebou vycarovane číslo?
Avatar - .StenLi.
30. 9. 2022 11:06
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Skor vas dochodcov a hejkalov, co pouzivaju vyrazy z komunistickych cias a uctievaju bezohladne palenie fosilu, na ktorom vyrastali a omielaju hoaxy o EV a OZE je tu uz len par a stale menej, nastastie :) :yes: Stare kadre nejako nie a nie pochopit co je to udrzatelna spolocnost a preco ju potrebujeme dostiahnut. Vy ste generacia "Po mne potopa" :no:
30. 9. 2022 11:00
Re: To vážně nechceš
Kdo bydlí 50 let v baráku a neinvestoval muže teď nadávat jen sobě.
Starý barák je levnější i z důvodu nákladu na vytápění. Koupit si ho a pak nadávat je celkem krátkozrake.

A i přesto na rekonstrukci dostaneš dotace. Stejně tak dostaneš dotaci na FVE která ti ušetří spotřebu ele.


Táže stále nevidím smysl v tvém původním tvrzeni😀

Víc jak 50% lidi. Zdroj té informace? Nebo jen tvůj odhad?
Avatar - Barrichello
1. 10. 2022 19:40
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Jste fanatičtí neostaliničtí utopisté, následníci Lysenka a Mičurinců.

TECKA!!
Avatar - .StenLi.
1. 10. 2022 14:26
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Takze ty ani nie si schopny vygooglit si krajiny ktore funguju zo 100% na OZE :D Nekonecne vyvracanie tych hluposti a vymyslov co tu pises s Aresom, dalsi troll, je iba strata casu, prepac, mam lepsi program na vikend ;)
Avatar - .StenLi.
1. 10. 2022 14:24
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Tvoja nevzdelanost a klamstva nemaju limity :D
Avatar - Barrichello
30. 9. 2022 15:15
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
jasně, efektivita je super.

jneže na spalováky je veškerá infrastrutura vybudováaná, na elektromobilty ne.
V dnešní sitauaci, kdy 30-40% domácností v Evropě topí plynem a 60% průmyslu jede na plyn, pokud toto všechno chceš nahradit elektřinou a k tomu ještě zavřít uhelky a donutit lidi přestat spalovat uhlí a dřvo, tak veškeré současné rezervy spotřebuješ na to, a ty elektromobily už nemáš čím nabíjet.

OZE sou POUZE DOPLNKOVY ZDROJ ENERGIE!!!, jinak je to enstabilní utopistický nesmysl, zcela závislý na výkyvech počasí, které budou čím dál větší a tím budou OZE čím dál víc nestabilní věc, kterou potřbuješ vykrývat.
Nemáš čím, plyn není, uhlí a jádro je pro vás FUJ, vodík je v plenkách a investice do něj sou řádech bilionů EUR a bateriová úložiště co uloží energii na víc jak 50 dnů sou utopistický nesmyl, který nebude nikdo scvhopen nebližších 20 let realizovat nebo za totálně astronomické ceny.

Tesla měla velký sen se solárními taškami na střechu místo panelů, nějak to nikde neprodávaj a nikdo to na baráku nemá. Musk je jen žvanil a slibotechna.
Avatar - .StenLi.
30. 9. 2022 14:51
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Pri tvojej nevzdelanosti je vrcholne opovazlive pisat "ha ha" :) Neovladas rozdiel medzi efektivitou baterie, efektivitou prenosovej sustavy a efektivitou nabijania. Vazne sa najprv dovzdelaj a potom sa zapajaj do diskusii. Parameter, ktory sa ti nedari pomenovat, sa nazyva well-to-wheel efficiency, cize efektivita vyuzitia premeny energie od zdroja az po roztocenie kolesa auta a tu maju spalovaky zalostne nizku, 3-4x nizsiu ako BEV. Chod si to nastudovat.
Asi budes prekvapeny, ale vyroba a predaj elektriny su vysokoziskove, nehovoriach o verejnych nabijackach, kde ma napr. Tesla 200% zisk z nakupenej elektriny. Goldman Sachs vypocital ze Tesla vie zarobit iba na nabijackach rocne 25 miliard USD rocne. Ak stale netusis kde sa vezmu peniaze na elektrarne a infrastrukturu, nastuduj si ze najvacsie ropne spolocnosti do nich a aj do EV vyrobcov investuju vo velkom, pretoze na rozdiel od fosil fanatikov ako ty, im uz davno doslo kde je buducnost.
Tie bajky o 0,5% vodicov ktori jazdia stovky km na dialniciach denne tu omielas uz roky, pritom denny priemerny najazd je 32km a 90% vodicov neprejde denne viac ako 100km. Tu vidis pekny priklad toho ako ty napises nejaky svoj osobny pocit, cize hlupost a je ti ju vyvratim faktickym argumentom, ktory neovladas, nie si schopny nanho vecne akonstruktivne zareagovat a teda spravis co? Napises za nim nejaky dalsi nezmysel a k predoslej hluposti sa uz nevraciac, atd. atd. ... takto vy trollovaia fungujete. A co spravis ked ti niekto argumentuje volne dostupnou informaciou ktoru neovladas? Nazves ho elektrofanatikom, lebo si nevzdelany a fakty ti pridu ako nieco z rise divov, nieco uplne nove, nepoznane :no: Zacni sa vzdelavat a potom mi mozes dokazat ze to co som tu napisal nie je pravda a som fanatik, dovtedy budes len troll na smiech ktoremu tu vzdy hocikto so zakladnymi vedomostami vytrie zrak. Akoze vazne nie si schopny vygooglit si pojem efektivita baterie predtym ako sa ides hadat do diskusie? Pocul si vobec niekedy o pojdme well-to-wheel, alebo well-to-tank? Takze nazhav klavesnicu, no tento raz nie v diskusii, ale na googli, ak nevies po anglicky, pouzi prekladac, citaj, porozumej, zamysli sa, citaj, porozumej atd. atd. ... ;-)
Avatar - Barrichello
30. 9. 2022 12:03
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Do důchodu mam 30 let :-)

Udržitelná společnost, jasně, Bezemisní, je vtipný že někdo kdo vyznává zelený utopistický bolševismus plácá něco o hoaxech a komunistických výrazech.Akorát bolševik chtěl beztřídní společnost a zelený bolševik chce bezemisní. A ještě bezpohlavní a bezrasový, ale to už sme mimo téma.
Jiný rozdíl v tom není.

Uderžitelná společnost na základě OZE je sám o sobě jeden velký HOAX :-) :-)
Avatar - Barrichello
29. 9. 2022 23:48
Re: To vážně nechceš
A víš co je mírotvorné řešení:

1) oslovit ruské oligargy a podnikatele, kteří mají vazby na vládní kruhy a armádu s nabídkou, aby provedli vojenský puč s cílem sesadit současné vedení. Puč by musela provést armáda. Ta - nové vedení by vysvětlilo lidem invazi jako omyl a chybu bývalého vedení. Pro lepší přijetí veřejností zdůvodnit ochranou lidských životů - zrušení mobiliazce a prosazením zrušení protiruských sankcí jako výměnu za ukončení bojů
2) aby rusové okamžitě opustili veškeré letos anektované území
3) Krym ponechat ruský a Zelenského s Krymem poslat do ***. Při neakceptování pozastavit okamžitě pomoc.
4) všem co nechtějí být na ukrajinských územích Donbasu a Luhansku umožnit odchod na Krym či do Ruska
5) po provedení stažení jednotek okamžité ukončení sankcí na Rusko vyjma vojenské oblasti
6) nové právní garance pro obě strany, s tím že Ukrajina nebude členem NATO a nebudou tam zahraniční voejsnké základny a naopak jasná deklarace, že pokud Rusko v budoucnu opět poruší hranice Ukrajiny, budou na obranu nasazeny jednotky NATO v plné síle.

Toto je mírotvorné řešení. Ne eskalování konfliktu směříjícho ke třetí světové.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2022 23:25
Re: To vážně nechceš
"Takže tisíce větrníků v naší krajině s kompozitovými listy a stovky hektarů FVE s těžkými kovy uvnitř, to je ta pravá ekologie."

"Přesně tak, zelení degeneráti změní poloviční závislost na ruském plynu za zelenou OZE 80 procentní závislost na Číně 😃 To je ostatně nový geniální plán soudruhů z Brusele 😃"

Lidi Vás zelené utopisty evidentně milují, komentáře plné oslavných ód na OZE

:-) :-) :-) :-) :-) :-)

Polysicon: 79,4% všech světových dodávek Čína
Cells: 85,1 % všech světových dodávek Čína
Wafers: 96,8% všech světových dodávek Čína
Modules: 74,7% všech světových dodávek Čína

Evropské OZE a nezávislost na zbytku světa a halvně na totalitních řežimech vid
:-) :-) :-) :-) :-)

Táhni do Bruselu, zelený čínský slouho :-) Evidentně miluješ Čínu, když chceš zavléct Evropu do totální závislosti na Číně.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2022 23:19
Re: To vážně nechceš
Co říkaj Peskov a Zacharovová netuším, nečtu to.

Já píšu vždy sám za sebe a ptám se proč chceš zabít miliardy lidí a rozpoutat třetí světovou, když si přiznal, že víš že se Rusko nevzdá.

Věříš že NATO vyhraje a Rusku se nepodaří na západ vystřelit jedinou raketu s jadernou hlavicí? Pokud ano, doporučuju ti to už nehulit :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
29. 9. 2022 23:13
Re: To vážně nechceš
Ještě mam pro tebe takový krásný obrázek

https://ibb.co/wcytd30

Do české krajiny tisíce větrníků a hlavně co nejvíce plochy pokrýt soláry, abychom tak snížili svoji závislost na totalitních režimech - a jak takový dodavatelský řetězec např. pro výrobu solárních panelů vypadá? Takto

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
29. 9. 2022 23:11
Re: To vážně nechceš
Jinak Čína už vůbec s Ruskem nekamarádí
https://tvujmagazin.cz/…nka-navratilova/
HAHA

Hezky to hrajou na obě strany vid.

Cílem Číny je samozřejmě zničit nebo aspon oslabit vedoucí úlohu USA na světom dění, tz. nový světový řád, který bude mít centrum jinde než v usa a západní Evropě.

Akorát aby nebyli za zlé, tak vyzývaj k ukončení bojů...A chtějí mírové rozhovory, ačkoliv jim je jasné že na to Ukrajina nikdy nepůjde. Jen PR kecy jak obalamutit západ a prodat mu ideálně zkapalněný ruský plyn, hehe
Avatar - Barrichello
29. 9. 2022 22:53
Re: To vážně nechceš
Ta podpora - ve 30 000 uvozkovách podpora - bránící se straně znamená že než Rusko dotlačí do kouta a vystřelí ty atomice dalších cca 250-400 tis mrtých a až je vystřelí tak cca 1,5-2,7 milionu mrtvých.
To že Putin oznámí prohru a stáhne se za hranice je UNREAL. To už si pochopil, že.

A pokud NATO odpovíd, tak miliardy mrtvých.

Hele proč chceš zabít miliardy lidí? Můžeš mi to objasnit?
Avatar - Barrichello
29. 9. 2022 22:49
Re: To vážně nechceš
Nemusel sem nic začít chápat, to už vím 15 let.

Ted když si ochoten to připustit i ty, jaké to má teda řešení...

Dotlačit Rusko do toho kouta, až to Putin a celá radikální větev armády a politiků zmáčkne.
Dobrá.

Ted co dál až to zmáčkne?

Zmáčkneš to taky?

Proč tak moc chceš konec světa? Umíš to racionálně vysvětlit?

https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Barrichello
29. 9. 2022 21:18
Re: To vážně nechceš
Válečný štáč je kdokoliv, kdo dál pumpuje zbraně, vojáky (v podobě dobrovolníků a strategických poradců) a další materiál i když předem ví, že Rusko dobrovolně z Ukrajiny neodejde, takže se bude prolévat další a další krev ukrajinců, rusů a všech co rusko naverbuje + těch západních dobrovolníků a žoldáků v barvách ukrajiny do té doby, než Rusko těsně před prohrou vypustí ty taktické atomovky.

A pak už je jen třetí světová nebo nic, konec a kolaps zamořené a spálené Ukrajiny. A NATO co se jen dívá a nemůže nic dělat, pokud nechce tu třetí světovou rozpoutat.

Takže to jsou ti váleční štváči.

Mírotvorci by volili úplně jiné řešení.
29. 9. 2022 14:30
Re: To vážně nechceš
Naštěstí elektrozkratů u nás jezdí jen naprosté minimum. :-) :yes:
29. 9. 2022 14:29
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Pokud si to ještě nepochopil, tak největší problém zkratowozů nejsou jejich elektromotory, byť i ty jsou problém pro nadšené řidiče pro svoji naprostou bezpohlavnost a nudnost. Hlavní problém jsou baterie, které jsou stále nesmyslně málo účinné (vůči svým rozměrům, hmotnosti a ceně), nemluvě o nesmírné neekologičnosti jejich výroby vč. těžby potřebných surovin. Elektroprdi by už měli konečně pochopit, že právě kvůli tomuto (a potřebě vybudovat s gigantickými náklady novou infrastrukturu a zásadně posílit elektrickou síť) je totální přechod na elektrozkraty naprosto utopická a šílená vize, která Evropu jedině ožebračí a zavede do naprosto slepé ulice. Proto je třeba proti tomu ze všech sil bojovat, než evropské automobilky vyhodí z okna ještě další miliardy... :-O :-O :-O :no:
29. 9. 2022 11:16
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Jo, AF se nebojí říkat o elektrozkratech na plnou pusu všechny ty nepříjemné pravdy, a proto elektrofašisty přivádí k šílenství. Díky, AF! :-) :yes:
29. 9. 2022 06:57
Re: To vážně nechceš
Proč by nešla jaderná válka přežít? Víš kolik už bylo na planetě provedeno jaderných výbuchu? Ani o nich nevíš. V Hirošimě i Nagasaki se žije jako by tam nikdy nic nevybuchlo. Někteří Japonci přežili jaderný výbuch 2x.
28. 9. 2022 21:09
Re: To vážně nechceš
Mám vyzkoušeno že na mě nejde covid tak hádám že ani atom. Ten nahoře má se mnou asi jiné plány. Planeta a lidstvo přežije, ale bude to konec všech ruzzaku a to nezní úplně špatně.
28. 9. 2022 19:27
Re: To vážně nechceš
Baryčku myslím že je nejvyšší čas vyhlasit na ACZ sbírku abys přežil zimu.
Avatar - Barrichello
28. 9. 2022 16:45
Re: To vážně nechceš
neboj , diskutovat se tu stále nedá

"Jistý pan inženýr Pavel Tykač, vystoupil v televizi a oznámil, že jeho náklady na výrobu elektrické energie činí 15 haléřů za kWh. Nikoli 12 korun, co ještě český občan platil před týdnem.
Dokonce pan Tykač říkal, že je to strašlivé, jelikož k této částce se pak připočítávají samozřejmě i tehdy takzvané fixní náklady, to jest ty pevné náklady, které ovšem on už nevymyslel."

Pan Tykač vyrábí za 15ha a lidi platí 15 Kč. Krásný, že.

Jak dlouho si myslíš, že se to lidi nechaj líbit? :-)
28. 9. 2022 13:56
Re: To vážně nechceš
Ale to já vím, že to nejde, mě v tomto opravovat nemusíš. Také proto píšu, že to je jen teoreticky, pokud by tak jela (a bylo to možné). A pokud by to možné bylo, tak by jí ta energie vydržela na 7,5 minuty. Což je plus minus stejně jako tomu Chironu. Ona ve výsledku právě díky tomu, že to trvale odebírat nemůže, vydrží ještě déle než ten Chiron (na druhou stranu nepojede tak rychle).
28. 9. 2022 11:56
Re: To vážně nechceš
:-[] :-[] :-[] :yes:
Avatar - xxc
27. 9. 2022 17:21
Re: To vážně nechceš
plaid zase neda 480 na dialnici, aspon nie dlhodobejsie :-)
Avatar - Barrichello
29. 9. 2022 21:23
Re: To vážně nechceš
A proto všichni co zateplení chtěli a měli na nej peníze ho měli už někd před rokem 2015 a ostatní na něj stále nemaj, protože ono to není jen o fasádě. Co střecha, okna, izloace, sanace vlhkých zákadů a odvedení vlhkosti vid.

Na větším baráku náklady cca 1,5-2,3 mega. To pokryjí dotace? Fakt? Který?

Nalepení polystyrénu na starej nachcanej barák způsobí akorát tak plísně a stejně protopíš maljant, kor s tepelkem co si tam někteří dali, když naletěli kecům prodejců. Dneska maj zálohy 15-25 000 kč měsíčně :-) A vrací se k dřevu, uhlí, pilinám, vyjetýmu oleji a všemu co hoří.

Těš se na skutečnou EKO zimu, na vesnicích bude luxusní vzdoušek :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
29. 9. 2022 21:03
Re: To vážně nechceš
Copak už se tešíš na třetí světovou, válečný štváči?

Je zajímavé, že rok 2023 shodně uvádí jako rok apokalypsy, obří války, rok ohně a spálené země několik vědem a mudrců co předpovídali budoucnost jako Nostradamus, Baba Vanga atd.

Zajímavá náhoda.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2022 20:50
Re: To vážně nechceš
Rusko se nikdy dobrovlně z Ukrajiny nestáhne a pokud bude muset, použije jaderné zbraně aby tak prohráli všichni. Co si na tom ještě nepochopil?
Jaké důvody v jejich situaci maj, aby to neudělali?
Co mohou ztratit?
že zničí svět? To je jim jedno.


Tohle nelze vyhrát, nikdo nemůže vyhrát. Splní se akorát předpovědi Nostradama a Baby Vangy atd že rok 2020 bude rok obří války a ohně a zkázy.

Je to boj o Světový řád.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2022 20:43
Re: To vážně nechceš
Rusko podporují především NEOSTALINISTICKY PAVEDECTI NEOBOLSEVICI Z EU!!!!!!!!!!

A TO VYPNUTIM UHELEK A JE. A spoléháním na nestabilní, bolševický utopistický zdroj -OZE. Všichni tito neobolševici tak veřejně podporují rusko.


Tím se stali plně, naprosto plně závislí na ruském plynu. Z Ruska, přeprodávaném čínou, usa, překupníky atd atd. To není podstatné, pořád je to ruský plyn.


Nahradit se bud uhlím nebo atomem nebo in vesticí v řádu 20-70 bilionů EUR a době výstavby cca 25-40 let v EU a v rozvojových zemích mezi 80-170 lety a s celosvětovými náklady v částkách 450-990 bilionů euro , MOŽNÁ TO PŮJDE I DO TRILIONŮ POKUD PŘIPOČTEME MODERNIZACI PŘENOSYCH SITI - vodíkem a bateriovými úložištěmi s tím, že celý svět bude závislý na monopolním dodavateli Číně s podílem na trhu surovin a komponetů pro tyro systémy v rozsahu 45-70%!!!!

jste těžčí neostalinistčtí fanatičtí BOLSEVICI!!!
Avatar - Barrichello
29. 9. 2022 20:38
Re: To vážně nechceš
To samozřejmě nikd neudělaj. Takže zbyvá vystřelit taktické a bud NATO nic neudělá a Ukrajina stejně padne, nebo začne třetí světová a je konec světa.
29. 9. 2022 20:18
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Ha ha, takže účinnost lithiových bateriíí je 99 %? A co ztráty při dálkovém přenosu elektřiny a při nabíjení? A miliardy na posílení výroby elektřiny a na posílení jejich rozvodů a na nabíječky vezmeš kde? A jak by zkratowozy používali lidé, kteří potřebují rychle absolovat stovky dálničních km? A co lidí, kteří potřebují levné malé auta převážně do města a jejho okolí? Kdy tady budou taková auta s el. pohonem a cenou kolem 300 000 Kč? Atd, atd. Podle mých dřívějších zkušeností vím, že podobné diskuse s fanatickými elektrofantiky fakt nemají cenu a jsou jen ztrátou času. :-(
Avatar - Barrichello
29. 9. 2022 10:28
Re: To vážně nechceš
Jo, akorát ta bomba byla jedna a zhruba o velikosti dnešní taktický, co chtěj právě rusové shodit na Ukrajinu.

Pokud by se odpálilo víc jak 50 velkých strategických, tak je vymalováno :-) To bude tak zamořený, že přejižš leda někde v poušti v Africe nebo v pralese v jižní americe.

A pokud by usa a rusko odpálili vše co maj, tak to asi radši přežít nechtěj...
Avatar - Barrichello
28. 9. 2022 21:32
Re: To vážně nechceš
Jaderná válka nejde přežít.

Pust si Vlákna - Threads.

NATO a Ukrajina bud dotalčí Rusko k plné mobilizaci, což Rusko neudělá, protože to by zvedlo šílenou vlnu odporu nebo k použití taktických atomovek.

Třetí možnost je leda se vzdát a to rusáci neudělaj. Tomu nevěřím.
Avatar - Barrichello
28. 9. 2022 20:54
Re: To vážně nechceš
PS: už sis postavil atomový kryt? Jaderná válka je na spadnutí

Rusko bere sabotáž Nordstreamů jako vojenský útok https://echo24.cz/…vody-nord-stream
28. 9. 2022 09:03
Re: To vážně nechceš
Ty jsi neskutečný omezenec. Kdybys už konečně přestal placat o fyzice. To není jako o třetím pohlaví.
3. 10. 2022 14:07
Re: To vážně nechceš
Zajímavé je, že RuSSko (i dřívější SSSR) si takovým magorem vždy nechá slepě vést. Lenin, Stalin, Putin... :-O :no:
3. 10. 2022 12:48
Re: To vážně nechceš
Aha, takže ty bys Putinovi naservíroval chudáka Ukajinu jako na talíři a pak doufal, že to bude (slovy Hitlera po Mnichovu) jeho "poslední územní požadavek v Evropě"? Fakt bys to tomuto šílenému zločinci věřil (poté, jaké agrese už má za sebou)? To nemůžeš myslet vážně! :-O :no: :no:
3. 10. 2022 12:45
Re: To vážně nechceš
Pokud se izolace aplikuje na nezavlhající budova správně a pečlivě, žádné plísně nehrozí. :-)
3. 10. 2022 12:42
Re: To vážně nechceš
Přesně tak, sami si tu kaši, ve které se teď RuSSaci topí, navařili! :-)
Avatar - Barrichello
1. 10. 2022 19:39
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Soudruhu, mě tvoje utopistické neostalinistcké výmysly nezajímaj :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
30. 9. 2022 13:55
Re: To vážně nechceš
Země kde neuměj vyrobit šroubek má další nový auto

https://www.autoforum.cz/…d-malokdo-cekal/
Avatar - Barrichello
30. 9. 2022 13:53
Re: To vážně nechceš
Na počítání máme Páju Tykače, ten to má spočítáno naprosto dokonale, kolik bude stát náhrada uhelek a JE vodíkem a OZE + kolik bude stát nutná úprava distribuční sítě.
Pronásob si to Evropou a vyjdou ti čísla, matematiku.

A co se týče světa -

v USA pronásob náklady na distribuční sít 7x, protože tam je místy přenosová sít na úrovni roku 1955 v ČSSR :-) :-) :-) A už ted jim kolabuje.
Avatar - Barrichello
30. 9. 2022 13:49
Re: To vážně nechceš
Máš smůlu, že sem sjezdil celou republiku a těch vesnic viděl vážně hodně. Nejhezčí sou ty v podkrkonoší, tam je to jeden opravený barák vedle druhého a samá opravená fabrika vid :-) :-) :-)

Nebo Severní čechy a bruntálsko a další známé regiony. Tam to místy vypadá jak na Ukrajině :-)

Jinak jak pravil malej Bonapart - je to už 10 let co sem se zvolil mluvčím odpůrců Green Dealu a snad můžu říct sám, že jste zvolili dobře
:-) :-) :-) :yes:
30. 9. 2022 13:39
Re: To vážně nechceš
K čemu ke se s tebou bavit o odborných věcech když děláš chyby v základní matematice?
30. 9. 2022 13:38
Re: To vážně nechceš
Takže jako vždy u tebe jen rozhled na špičku svého nosu…
Avatar - Barrichello
30. 9. 2022 13:35
Re: To vážně nechceš
K té číně a její prudkci klíčových věcí pro OZE, viz ten obrázek se taky radši nevyjadřuješ vid.

Se ti silně nehodí do krámu :-)
Avatar - Barrichello
30. 9. 2022 13:33
Re: To vážně nechceš
Zajed někde mezi ty lidi na vesnice, mimo ulic kde je kompletně nová výstavba je to stylem 2 opravený baráky, 3 napůl, 5 neopravených a takhle to pokračuje....

A před baráky stojí jedinčkový a dvojkový fabie, felicie, jedničkový až trojkový oktávky, Renaulty Thalia a 15-20 let starý bmw, golfy apod.

Čím pak to asi bude.

Kdo ty náklady na vodík a celou infrastrukturu nebo bateriový úložiště zaplatí, když ne koncový zákazník?
To bude dotovat Timmermans + ty + další zelení soukmenovci? Z vlastní kapsy?
:-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
30. 9. 2022 12:07
Re: To vážně nechceš
50% z těch co maj barák samozřejmě, ne jako 50% ze všechy obyvatel (řada lidí bydlí v bytech a nájmech a nkěteří už i v maringotkách a kontejnerech, bo na to nemaj) :-)

Lidi co maj 20-25 000 Kč měsíčně by investovali rádi, ale nemaj bohužel z čeho...Podle toho pak vypadaj ty venice s otlučenými fasádami a rozpadajícími se ploty.


Ale určitě jim poradíš jak si vydělat víc vid :-)
Avatar - Barrichello
30. 9. 2022 10:48
Re: To vážně nechceš
To jistě byl, proto si ho koupili ti co nemaj peníze popř. v něm bydlí už 50 let nebo ho zdědili vid.

A v těchle starých barácích bydlí 50% národa, možná i víc
30. 9. 2022 10:14
Re: To vážně nechceš
Starý kamenný barák byl jiste při koupi jistě levnější než úspornější dům.
30. 9. 2022 10:11
Re: To vážně nechceš
Rusko vyhrožuje atomovou zbraní.

Takže co zaručuje, ze by byl jiný vývoj než známe z historie ?
30. 9. 2022 10:07
Re: To vážně nechceš
To se má někdo vyjadřovat k tvým fantaziim?
Avatar - Barrichello
30. 9. 2022 09:53
Re: To vážně nechceš
Hitler měl armádu, která byla schopna napadnout celou Evropu + v Evropě spojence - fašistickou Itálii a Slovensko.

Rusko nemá armádu na nadení celé Evropy, takový menší rozdíl.

Putina vůbec neobhajuju, je to blázen.

Ale aby si pochopil proč sou v bývalém SSSR po roce 1991 problémy mezi národy, je potřeba se podívat na to, jak se staví k rozpadu SSSR obyčejný lidi a kdo to podepsal.
Samozřejmě západ by rád nového Jelcina, ale nikdo takový zřejmě v současném rusku není a hned tak nebude. A když bude, nebude mít podporu lidí. To jsou zjevná fakta.

Asi takhle.
Avatar - Barrichello
30. 9. 2022 09:48
Re: To vážně nechceš
Víc si v reakci na návrh mírového řešení nevyplodil?

No tak nic no :-)
Avatar - Barrichello
30. 9. 2022 15:33
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Které krajiny fungují na 100% OZE? Norsko vid, kde to fouká trošku jinak jak na rovince v Poděbradech a kde maj fjordy a geotermály.
Finsko po spuštění nové JE pojede ze 40% na jádru, Švédsko nejede na 100% OZE taky ani omylem.

Další země maj třeba obří vodní toky a tak maj klidně 20% energie z hydroelektráren, s pár větrníky a FVe daj v létě z OZE 50% (v zimě už horší) - u nás opět utopie.
Avatar - Barrichello
30. 9. 2022 15:24
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Žádná hloupoust to není, je to pavědecký utopismus, nereálné, nesmyslné, v masovém měřítku nefungující a nepoužitelné věci, nebezpečné pro lidi. Tehdá si pavědci typu Lysenka a Mičurinců taky mysleli, že změní společnost, že vymysleli něco úžasného a světoborného,že vše co bylo do té doby je zastaralé a nemoderní a že jedině oni pohnou s věcmi kupředu. To si myslí každý pavědec. Jste jen jejich nástupci.


Tehdá způsobili hladomor a zničení přírody, ted způsobí totální zbídačení obyvatel a pokles životní úrovně o 70 let nazpět. V plné nahotě se ukázalo, co způsobila zelená hysterie v Německu a sázka na ruský plyn, kterým se v zimě musí vykrývat OZE, nebo je to v zimním období nepoužitelné a nikdy to neutáhne vytápění domácností, firem a institucí + průmysl + elektroauta.

Nevidím sebemenší rozdíl v pokusech pěstovat kukuřici na Sibři, bavlnu na stepi v Kazachstánu a otáčet toky řek jako jako v tom násilně cpát větrníky na místa kde nefouká, všude cpát FV panely a baterky plné těžkých kovů, vyrábět milardy baterek a být plně závislí na Číně, která pro tyto nesmysly produkuje 40-90% veškerých komponetů :-)

Když by Čína zítra zastavila veškerý vývoz, jste do půl roku totálně v loji :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
30. 9. 2022 09:57
Re: To vážně nechceš
Jakou podporu?

Znovu ti opakuju, že starej kamennej barák s vlhkými sklepy nespasí nová fasáda a polystyrén, potřebuješ odizolovat vlhkost, další věc je fasáda včetně zateplení, okna, střecha, další problém je radon na mnohem místech a tím protiradonová opatření.

Na tohle všechno dostaneš podporu? Fakt? Neznam nikoho, komu stát dal 2 mega na opravus tarého baráku, kor při současných cenách stavebních materiálů.

Proto to lidi nedělaj, protože 30-40 je nevytrhne, kdež nemaj těch 60-70% co musej dát z vlastního.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2022 23:03
Re: To vážně nechceš
A ted je ještě třetí možnost - že USA jako odvetu nevystřelí atomovky na Rusko z území USA, aby Rusko nemělo důvod napadnout území USA.

A že to celé odnese POUZE Evropa.

To by bylo vůbec krásné, že?

Už máš letenku do Ohnové země? Měl bys jí urychleně začít shánět, bude se ti sakra hodit.
Avatar - Barrichello
29. 9. 2022 22:58
Re: To vážně nechceš
Kdo ty záruky podepsal, nebyl to náhodou notorický alkoholik bratr Boris Vodka Jelcin?

To má ale skutečně , velkou, hodně velkou hodnotu. Zejména právně je to čisté jak Grossovy finance na byt :) Ve většině vyspělého světa sou listiny podepsané osbou pod vlivem omanných látek neplatné, ale to je jedno vid.
Pokud to vezmem ad absurdum, tak v SSSR probíhá od roku 1991 skoro nepřetržitá občanská válka mezi jednotlivými etnickými skupinami......nebot rozpad SSSR je v podstatě právně neplatný, že. Takže je smutné, že svět ty občanské války v SSSR po dobu 30 let neřešil.

Kolik dnešních ruských politiků by obdobný dokument myslíš podepsalo? Já to šacuji tak na 15, z celé dumy :-)

Ještě taková malá odbočka - cca 70% běžných rusů Gorbačova a Jelcina za rozpad SSSR z duše nenávidí. Považují to za národní tragédii.

Ještě dál věříš, že chtěj prohrát? A že odejdou jen tak bez ničeho a řeknou ok, tak sme prohráli. A ještě budou platit reparace vid.

Na to měla naše němčinářka obrat - "Děvenky, vy jste tak naviní"
Avatar - Barrichello
29. 9. 2022 21:36
Re: To vážně nechceš
https://www.ctidoma.cz/…ena-apokalypsu-v

Zajímavá shoda a klidně ti takové články pošlu i v angličtině
29. 9. 2022 20:19
Re: Nové zprávy z oblasti vnucované elektrodebility
Najdi si to sám, na netu je toho dost. :-) :-)
Avatar - Barrichello
28. 9. 2022 20:49
Re: To vážně nechceš
Mam fixovaný ceny do 15.11, takže mam stále kilowatku za 2,80. :-)

Narozdíl od lidí co už platí rok 5 kč aaž 12 kč.... Takže neměj péči.