Evropská unie musí víc podporovat elektromobilitu, jinak evropští výrobci elektromobilů ztratí podíl na trhu ve prospěch Číny. Uvádí to zpráva neziskové společnosti Transport & Environment (T&E).
no SOU VŠUDE a BUDOU VŠUDE = tobě tam vypadla Jižní Korea = ale o to nejde (žejo)
podstata kterou shodou okolností přesně před rokem TADY říkal Vávra je = že místní diskutéři tvrdí EUropa na to jde MOC RYCHLE a vono realita je že spíš MOC POMALU
Už jdi s tím Vávrou do háje, jsi jak zaseklý kolovrátek. A vyprdni se na CapsLock, tohle se vážně nedá číst.
Kdysi jsme se tu bavili o autech. Někdy se i diskuzně chytli, ale to k tomu patří. Tohle, co se tu děje dnes, to je hnus, diskuzní odpad. A ač jsem se tě dlouho zastával a snažil se tě pochopit, musím říci jedno - jsi rozhodně jedním z těch, díky nimž je tu místo pokecu o autech tahle žumpa. Fuj.
dokonce ani NEDOŠLO že tohle je o autech = o autech to je i v týhle úrovni. Tohle co se tu děje dnes, to je na tebe možná moc = ale to neznamená že je správně aby Vávra šel na tvou úroveň chápání
Žumpa a odpad = je tak trochu OPAK toho na co si stěžuješ = ty chceš dál nezávazný plácání o ničem.
Lukas,fakt mas potrebu reagovat na tro(t)lla co si tu dopisuje sam so sebou???
Najlepsia je ignoracia a nekrmenie tej dusevne chorej 48 pohlavnej osoby s X nickmi.
... levné a dobré spalováky, ale potom se této výhody sama vzdala
Číně s EV konkurovat prostě nedá, v EU je příliš drahá pracovní síla a o hodně vyšší náklady na všechno. Clo to nevyřeší a představa že se materiály budou dolovat v Evropě je docela komická. Ti stejní, kteří kvůli obavám znemožnili získávání plynu v Holandsku, ti budou v Evropě a nedej bože otevírat doly? :-[]:-[]:-[]:-[]:-[]
1/3 zemí EU stejně nic nevyrábí, co se týče automobilizmu, třeba Belgie, Holandsko. Těm je to u pr_ele a auta z Číny jim nevadí, hlavně že jejich krávy nebudou prdět a budou mít ta úžasná RÁDOBY bezemisní autíčka.
čína Evropu totálně převálcuje, Evropský automobilový průmysl zkrachuje a zbnytky Čína, Indie atd bleskurychle zkoupí.
Jako už to udělali se Saabem, Jaguarem, MG, Land Roverem, LTI, Lotusem, Volvem, DeTomaso atd
Každý vývoj musí mať nejakú logiku. V Číne je najpredávanejšie EV v cene do 5 tis. Eur, Hongguang Mini. Nech ich tu predávajú za 8 tis. Eur, alebo nech niečo obdobné vymyslí EU automobilka a tiež predaj EV porastie aj bez ďalších zvrhlých dotácií. Aj keď ten rast má tiež obmedzenia.
EÚ ide na to zákazmi, urýchlenými zmenami, ešte masívnejšimi dotáciami, a autami typu BMW iX za 200 tis. Eur, príp. Megane EV za 50 tis. Eur. Nájsť okrem Dacia niečo pod 40 tis. Eur je pomaly zázrak.
Keď bude EU viac podporovať elektromobilitu, nenaučia sa EU výrobcovia ponúkať modely, ktoré zákazníkom dávajú logiku. Z elektromobility si EU spravilo nezmyselnú modlu a všetko tomu podriadilo. Muž s koženou brašnou nesmí projít. :-O
Chápem, že v niečom potrebujú podporiť dôchodcovia, alebo samoživiteľky. Alebo podporovať razantné zlepšenie vlakovej dopravy, aby mi vlak do Prahy nemeškal 3 hod a mohol som si dovoliť ísť vlakom. Ale podporovať automobilky, aby sa ešte viac vzďalovali prianiam zákazníkov a mohli predávať nezmyselné výrobky?
PS: Neziskové organizácie povedali aj, že Nemecko musí vypnúť jadrové elektrárne a staviť všetko na občasné zdroje energie a ruský plyn.
Výsledok poznáme.
Nemecko je aspoň pri troch posledných čiastočne pri zmysloch, aj keď to trvalo.
máš pravdu (multi)traveldrive = nemá smysl MĚ apod. krmit KECAMA = to (logicky) nefunguje. Mě prostě nevokecáš že 1+1 nejsou 2. Když někdo VÍ kolik to je = neukecáš ho. BOHUŽEL ty co to neví (a je jich dost) tak ANO
hele DEZINFORMÁTORE číslo JEDNA na ACZ = ty a MILAN SMUTNÝ což je totéž co PETR PROKOPEC
a) ty nevíš kdo to je = odkazuješ na něj Z NEZNALOSTi protože pindy se ti (prostě jen) LÍBÍ
b) ty VÍŠ kdo to je (za jakej tým kope) a = odkazuješ na něj PROTOŽE SI KŘIVÁ SS.vině?
c) = a+b
c) si NEZNALÁ křivá pro ruSSká SS.vině, která to dělá dílem z blbosti DÍLEM z křivosti
taky si RÁD SI POČTU co VYMYSLÍŠ pradědo = fakt mě zajímá COs VYMYSLEL
dal si odkaz NA PROBLEMATICKÝ ZDROJ = z neznalosti nebo zlého úmyslu?
takovej Arese dává ÚMYSLně na Prokopce = i když (už) ví jak tam kradou překládaj bez zdroje používaj články = ale ÚMYSLNĚ jen některé
taková NEJHORŠÍ MOŽNÁ novinařina = níž HŮŘ TO NEJDE = přesto na TO úmyslně dává odkazy dál
ty na STARCE V DŮCHODU MACKA a "jeho lidi" = úmysl nebo ("jen") NEznalost?
Přesně tak, šíří zelené fake news a jsou placení Krmlem, jako zelení aktivisti, aby dohnali díky OZE Evropu k závislosti na plynu, kterým se musí vykrývat.
Jinak perlička - pětina zkapalněného plynu dodávaného do Evropy zase pochází z Ruska, i když to fyzicky dodává někdo jiný, haha :-)
viz já 17:45 = hele ty info KDE ZROVNA DEZIFORMACE to si vy protiEUroatlantické civilizace ZA RUSKÓÓÓ´předáváte těma ŘETĚZOVÝMA MAILAMA? že ten 1 hnusný dezinformační zdroj NAJEDNOU hned všichni víte? :D
připomínáš mi prodavačku (a ostatní "chytré" na Václaváku) https://www.mall.tv/udalosti-ludka-stanka/demonstranti-maji-jasno-vladnou-nam-srabici-hajzlici-a-lhari
ano VYMÝTÝ MOZEK fungující na NEZNALOSTECH (neznalýho ukecáš) JE PROBLÉM
Např. když tu padaj odkazy NA PÁR DEZINFORMÁTORŮ jako je AF Prokopec a Miler (tam je to jasné ÚMYSLně informující neznalé JEDNOSTRANNĚ) a to samé co ty dvojice důchodce MACEK co AŽ život V DŮCHODU zasvětil (ideologickému opět ÚMYSLně neobjektivnímu) BOJI PROTI EV (a jeho mluvíčí na kterého dávአodkaz TY
našel sem už 100x že si byl mimo pradědo = teď už si NA STRANĚ EXTRÉMISMU
a to VOTÁČENÍ naopak = že KREML chce aby... to je taky HNUSná (i když rozšířená VŠECHNO NAOPAK = TO ZBLBNE) metoda :'-(
automobilky EU misto toho, aby se postupne venovaly vyvoji benzinaku, pak hybridu a ted EV, tak se venovaly vyvoji dyzlu, ktery jsou slepou ulickou prinejmensim od dieselgate v 2015
china osobni dyzly nema, tak ma vetsi kapacity pro perspektivni EV
za pripadnym zaostavanim EU automobilek muze chrocht a danovy zvyhodnovani nafty na ukor benzinu
nic vic bych v tom nehledal
Dojezdím aktuální auto a s těmi elektrovehikly se mohou jít třeba vyfotit. Za pár let mi tak jak tak seberou řidičák a tak mi to už nemusí vadit. Ale vadí. Už ne kvůli mě, ale kvůli nesmyslům, co se kolem toho točí. Holt, jsou lidi, kteří si myslí, že elektřina vzniká v zásuvce, a baterie zachrání planetu. Bohužel tito lidé rozhodují o budoucnosti stylem, po nás potopa. Je přitom je jedno, jestli to ***i v Bruselu, v Číně nebo v emerice.
Ne, 65. Když to vidím kolem mě, neustálé zdůrazňování jak jsou důchodci na cestách nebezpeční, tak mám tak 10 let a pak ...
No, a na tu dobu snad auto ještě vydrží. Teď má 12 let. Pak ať se třeba rozpadne.
Podotýkám, že platí staré pravidlo, že optimista je pesimista bez životních zkušeností. ;-)
jestli nejses uplna troska, tak bys mel mit pred sebou jeste aspon 20 roku v relativni kondici
jo, duchodce cas od casu nejakej ten pruser udela (jako treba dnes v chrastave), ale mnohem vetsi prusery delame my mladsi a jeste vetsi prusery ti nejmladsi
ja v okoli vidim, ze kdo ma ridicak, tak jezdi v 80 celkem v pohode, znam i lidi starsi 85 co ridi pravidelne nekolikrat tydne
pred par lety si jeden 80 lety "mladik" v mem okoli jeste koupil novy auto (funglovku) a stale jezdi
ja to fakt nevidim tak zle, ze by se ridicak mel odevzdavat v 70 jak cas od casu nejakej vylizanec napise
ty si OPRAVDOVEJ proRUSSKEJ *** SS.VOLOČ SS.VINĚ bariku = to že po válce dala redakce ban mě a ne tobě = za to TOMU KDO TO UDĚLAL ;-) TOTÁLNĚ ROZBÍT DRŽKU = těš se :-!
§ 353Nebezpečné vyhrožování
(1) Kdo jinému vyhrožuje usmrcením, těžkou újmou na zdraví nebo jinou těžkou újmou takovým způsobem, že to může vzbudit důvodnou obavu, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok nebo zákazem činnosti.
(2) Odnětím svobody až na tři léta nebo zákazem činnosti bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1
a) jako člen organizované skupiny,
b) vůči dítěti nebo těhotné ženě,
c) se zbraní,
d) na svědkovi, znalci nebo tlumočníkovi v souvislosti s výkonem jejich povinnosti, nebo
e) na zdravotnickém pracovníkovi při výkonu zdravotnického zaměstnání nebo povolání směřujícího k záchraně života nebo ochraně zdraví nebo na jiném, který plnil svoji obdobnou povinnost při ochraně života, zdraví nebo majetku vyplývající z jeho zaměstnání, povolání, postavení nebo funkce nebo uloženou mu podle zákona.
Teš se lidský odpade, jelikož ste organizovaná skupina zelených fantiků, máš to za 3 roky - , nakup tepláky - z lapáku nevylezeš!!!
Chteji nejakou politikou rozhodovat o konkurenceschopnosti firem. Kdyz rikaji podporit, maji na mysli dotovat - vybrat dane a poslat automobilkam tak nebo onak. Prispevek na nakup, penize automobilkam, prnize na nabijecky (tj opet automobilkam), vyssi zdaneni fosilu atd atd.
Tim jako vzdy pokrivi trh a zpusobi jeste vetsi chaos.
Jako vzdy bude nejlepe, kdyz se do toho prestanou montovat a nechaji tomu volny prubeh. Ty automobilky chteji konkurovat, nechteji krachovat a najdou cestu jak si to investovat, jak restrukturalizovat, jak se prizpusobit. Jinak zaniknou. A i to je prirozeny proces v trzni ekonomice.
Jenze to by pak politici nemeli co delat a museli by resit neco duleziteho jako treba energetiku, obranu a tak.
a rostoucím věkem mě sledování konce západoevropské civilizace v přímém přenosu začalo nesmírně bavit. Tak se s tím soudruzi moc nežinýrujte, ať ještě stihnu ten konec.
Ty minusovací úchyle, ty k té hitparádě taky patříš tak super že pořád funguješ.
EU nepotrebuje viac podporovat elektomobilitu, dokonca ju nepotrebuje podporovat vobec, kedze v Nemecku sa uz predava viac EV ako spalovakov a najpredavanejsie auto je Tesla Model Y. Co by vacsou podporou elektromobility dosiahli, ked vsetky EV su mesiace dopredu vypredane?
Autor chcel napisat ze EU musi podporovat EU vyrobcov elektromobilov a to v preklade znamena ze ma musi podporovat fabriky na vyrobu baterii, na ich vyvoj a mat tazenie kovov na ich vyrobu vo vlastnej rezii. Ale trhovu ekonomiku aj tak neoklamu, tak ako si nechavame vacsinu vyrobkov vyrabat v Cine, tak sa tam bude vyrabat aj velka cast EV. Ak chce EU naozaj podporit EU vyrobcov EV, tak nech zavedie dotacie iba pre domacich EV vyrobcov tak ako to spravilo US.
Ale sedia, len ich zle citas. V druhej statistike si si pomylil BEV s EV:
BEV: 19,7%
EV (BEV,PHEV,HEV): 50,1%
V prvej porovnavas rocne predaje ked sa MIG Model Y este nepredaval, ja porovanavm aktualne data za posledny mesiac:
Tesla Model Y: 9 846
VW Golf: 7 095
Píšeš, že elektromobily tvoria väčšinu predaja v Nemecku.
Realita september:
- elektromobily 19,7%
- gasoline powered: 32,2%
- diesel: 17%
- hybrid: 30,4%
a pár desatín niekde zmizlo
Elektormobily + PHEV cca 32,5%.
Problém tvrdenia hybrid = elektro je, že napríklad väčšina spaľovákov (diesel, benzín), možno všetky BMW, Audi, Toyota, Lexus, … sú automaticky hybrid s mini baterkou. Ja ho teda za elektromobil nepovažujem. A ani žiadne rozumné štatistiky. To je potom elektoromobil aj bývalý kolega Karol so strojčekom na srdci.
Tesla Y je v Septembri najpredávanejší model v Nemecku, aj keď sa píše, že je to taká polopravda, lebo Tesla tradične kumuluje čísla ku koncu kvartálu.
Či sa vedúce postavenie Tesly potvrdí aj v ďalších mesiacoch alebo nie, je jej úspech obdivuhodný.
A že EU automobilky nemajú úspešný recept ako s Teslou súťažiť (a možno ani expanzii čínských značiek) je pravda.
Vidim ze mas hokej v terminologii :-) Pisem "v Nemecku sa uz predava viac EV ako spalovakov".
Stale si pleties pojem elektromobil - EV s bateriovy elektromobil - BEV a preto ti to nesedi.
Takze realita je taka ze ak ma auto v oficialnom oznaceni EV, ako skupiny BEV,PHEV,HEV, tak sa rataju do EV ;-)
Problem statisik hybridov spociva v nespravnom oznacovani a teda aj zaratavani do statistik mild-hybridov, co je technicky chybny nazov, kedze kazde EV a teda aj HEV, musi byt schopne cisto elektrickeho pohonu a to mild-hybridy (ani Karol) nie su, prakticky su to obycajne spalovaky s predimenzovanym starter/generatorom a mini baterkou, napr. niektore, nie vsetky BMW, VAG, Suzuki atd.. toto by som zakazal, iba zneuzivaju pomenovanie hybrid na marketing a nemaju ziadnu relevantnu usporu paliva. Naopak vsetky Toyota a Lexus hybridy su skutocne hybridy/HEV/Hybridne elektromobily a ako aj ostatne hybridy, nemaju mini baterku, ale na zaklade miliard najazdenych km presne vypocitanu najefektivnejiu kapacitu baterie aby pokryla rekuperacne potreby drvivej vacsiny jazd. Ak ty hybridy nepovazujes za hybridne elektromobily EV, ktore v meste jazdia vacsinou (50-80%) cisto na elektricku, to je tvoja neznalost a vsety statistiky ich spravne rataju do HEV. Ak
To co si sa snazil napisat tu: Elektormobily + PHEV cca 32,5%. a myslel si BEV + PHEV = 32,3% a to sa oznacuje PEV, plug-in EV, nabijatelne elektromobily.
Nie je to polopravda, je to cista pravda, lebo Tesla predala tolko aut v septembri. Produkcia v Giga Berlin sa navysuje kazdy tyzden a uz davnejsie dosiahli vyrobu 2000 kusov Modelu Y za tyzden, takze to bude skor o prerozdeleni vyroby medzi EU krajiny, kedze dopyt je vacsi ako vyroba.
Naopak, EU automobilky maju recept ako uspiet na BEV trhu, ci uz proti Tesle alebo CN autam a pisem ho v prvom prispevku: stavat fabriky na vyvoj a vyrobu baterii a zabezpecit si dopredu suroviny na ne. Problemom je ze to zacali robit prilis neskoro a kazda z nich to priznala.