Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Euro NCAP: 5 hvězd také pro Peugeot 308 (+ video)

Chce-li dnes někdo soupeřit v nižší střední třídě s Golfem, Astrou nebo Focusem, musí mít 5 hvězd od Euro NCAP. Peugeot 308 je má.
Zpět na článek
3. 9. 2007 06:27
Re: co větší tychlost, a dalsi testy
Ty si v zivote Cienych baronov necital, ze? :-)
neregistrovaný "tomi03"
2. 9. 2007 20:38
A co s panoramatickou strechou???
Zajimalo by me, jak je to u peugotu s panoramatickou strechou pri testu bocniho narazu na kul? byl by vysledek testu stejny? A kdyz tohoto celkoveho vysledku dosahli s motorizaci 1,6 HDI, znamena to, ze stejne bezpecne je to i s jinymi typy motoru? Testuji se stejna auta s ruznymi motorizacemi?
neregistrovaný "Černej baron"
1. 9. 2007 19:03
Re: co větší tychlost, a dalsi testy
......protože mu to politicky myslelo vy...šmejdi!!!Se vzpamuatujte sakra!!!Halík, pokračujte!!!
neregistrovaný "princ Charles"
1. 9. 2007 19:01
Re: co větší tychlost, a dalsi testy
Výsledek při 130ti je jasný, včera vzpomínaná Lady Di jela v jednom z nejbezpečnějších aut své doby, ve 140 ti narazili do betonu a ze čtyř přežil jen jeden.
Nechtěl bys také testy nárazu do protijedoucího kamionu?
Samozřejmě jsou výjimky, někdo přežije pád z pátýho patra, někdo nepřežije pád ze židle, ale globálně je to snad jasný...
neregistrovaný "nastran"
1. 9. 2007 17:44
Re: Bez pochyb
s tou bezpečností soulasím, s kvalitou ne ;-)
Avatar - MeSiL
1. 9. 2007 13:04
Re: co větší tychlost, a dalsi testy
Jestli chces mluvit o smrti kvuli pretize, tak nejvetsi pretizeni, kdy clovek prezil bylo 178 g,kdyz David Purley v Silverstone 1977 naboural ve 170km/h a zastavil na 60cm... a prezil!...........
neregistrovaný "nat"
1. 9. 2007 12:29
proč mi nejedou videa???
myslím že jednu metodiku již EURO NCAP změnilo a to videa. Nechápu proč mi to sakra nejede, ani ne těch jejich stránkách ;-\
neregistrovaný "jjk"
1. 9. 2007 11:26
Re: co větší tychlost, a dalsi testy
Mozem ti zodpovedat aspon jednu otazku, keby robili frontal naraz pri 130, nikdo by podla standardnych pretazeni neprezil, aj keby mal minimalne povrchove zranenia.
neregistrovaný "Budjik"
1. 9. 2007 11:22
Re: co větší tychlost, a dalsi testy
Ono při větší rychlosti už je to více-méně jedno, to už nepomáhají skoro žádné bezpečnostní prvky, to už je o štěstí.
anonym
1. 9. 2007 06:49
co větší tychlost, a dalsi testy
Mě by zajímali i testy při vyšších rychlostech třeba 100 a 130km/h.
Taky by mě zajímaly testy při nárazech ze zádu a nedo ze šikma na přední nápravu na straně řidiče?
Většina dopravních nehod se stává ve městech, takže by chlost neměla přeáshnout 50km/h ale známe lidi a jeszdí se i rychleji.
neregistrovaný "Perun."
1. 9. 2007 06:41
Bez pochyb
Tady není třeba pochybovat. Peugeot - stejně jako Ëčko hraje na jistotu a nehazarduje se svou pověstí výrobce skutečně bezpečných aut. Není to lidumilství a navíc je to i celkem drahý špás... Například hmotnost se oproti předchozímu modelu o desítky kilogramů snížila a to i přes fakt, že karoserie je pevnější a tužší, o desítky procent narostl poměr vysokopevnostní oceli a myslí se opravdu vážně i na chodce. Zaměstnanec mého bývalého zákazníka roztřískal na silnici 307 Break do té míry, že pojišťovák jen zatlačil slzu a s bolestí v hlase tiše špitl "sešrotovat". Pak asi omdlel :-! Chlápek ale vylezl ven s odřeným loktem a šéf do týdne přesedlal ze zamilovaného Scénica do 307 SW. Je to vysoká investice, ale v prodejích se vrací zpět. Tak jako zodpovědná snaha o maximální kvalitu, ža kterou jsem upřímně rád :yes: Předpovídám třistaosmičce stejné úspěchy, jako v případě modelu 207.. Peugeot vykročil tím správným směrem :-) :yes: