Jedna z největších čínských automobilek Geely vstoupí na začátku příštího roku na trh v České republice, v Maďarsku a na Slovensku. Vozy bude nabízet prostřednictvím firmy Grand Automotive Central Europe.
Redakce očividně hraje na politickou notu s tou Čínou.
A co nové automobilky z USA, Taiwanu, Vietnamu, Indie, ... .Ty také přichází.
Nyní jsem četl, že do Saudské Arábie přišel Foxconn, ... . Takže nejde jenom o Číňany.
Já ty trendy vidím obecněji, a proto tady dostávám mínus.
Tento týden oznámení jak vstupují na český trh dvě komoušské značky. Co nevidět to bude snad denně. Jak jsem psal, napařit těm kopírko komoušům clo 25 % jak to dělali oni. Jen ať postaví továrny v EU a uvidíme tu jejich konkurenceschopnost. Jen ať okusí daně, všemožné požadavky a normy, zdlouhavou a nákladnou stavbu výrobních hal... EU řeší sluníčka a větráky místo aby se zabývala opravdovými problémy. Až Čína dokončí se tažení, tak jsem zvědavý, kde na ty svoje růžové a zelené problémy sebere prachy.
Každého kdo si koupí auto čínských komunistů, nebo ho propaguje bych poslsal na rok do Jáchymových dolů, pak se podívat na čínské popravy a povinně vid2t čínské armádní cvičení a zjistit kolik nových atomek Čína vyrobí. Pak doporučuji a zeptat se v HongKongu jak se jim líbí jejich vláda, a nakonec cvičně poslal na Sibiř.
Třeba pak pochopí skutečnou cenu auta od čínských bolševiků! Hodně drahé!
U té SA je to vcelku zajímavé. Společný podnik Foxconnu společně s PIF přímo s SA. A pro začátek chtějí spolupracovat s BMW. Ale co mě zaujalo - PIF vlastní 60% podíl Lucidu.
a koupí zkrachovalé EU automobilky, připravte se, bude to brzy
Nucená Elektromobilita uspíší toto čínské tažení o 20-35 let dopředu.....nebot čínské značky jsou u EV pleček 15-70x konkurenceschopnější jak u spalováků.