Indie je pro značku Škoda třetí nejdůležitější trh. Už teď místním zákazníkům nabízí dva svébytné modely, další mají následovat. Tamní tažení mladoboleslavských jsme vyrazili okusit naživo. I za volantem!
To je sice pravda, ale od dob Kolumba ale uplynulo docela dost času a pojmem indián je označován někdo trochu jiný.... no taky můžeme za chvíli tvrdit, že je země placatá, nebo že je dvojkovej Prius hezký auto, ale to snad nechceme ne ?
který řekl, že v Číně je to špatné kvůli velké konkurenci a v Indii skvělé, kvůli malé konkurenci.
Charakteristika Indie - 3. největší ekonomika světa v roce 2026
Západ přesouvá výrobu z Číny do Indie. iPhony začínáme mít z Indie.
Navíc bude mít Indie brzy astronauta 2025-6 a bullet train z Bombaje do Kolkaty v roce 2031 (v Indonésii jede 350 km/h).
Charakteristika indického automotive
Největší indická automobilka Tata a Foxconn - High End
Tata Tech joins Foxconn-led consortium to develop sustainable mobility. https://www.business-standard.com/…062900405_1.html
Napiš sám když umíš. Indický automotive to zní velmi zajímavě :-):-):-) Škoda, že jsi nepochopil, že jsem psal o ekonomickém rozhodování průměrného Indiána, nikoli o politice :-):-):-)