Od roku 2001 zveřejňuje Auto Bild výroční zprávu o kvalitě a spolehlivost automobilů. Čtenářům nabízí rychlý, ale komplexní přehled, sestavený ze sedmi hodnocených disciplín. Zde je výsledek vozů značky BMW.
Značka BMW pro mne něco znamená, protože jsem jich vlastnil 5 každou řadu krom x3, z8 a jedničky jsem vlastnil. Asi 3 roky. Vypadá to že jsem měl štestí, ani jeden model jsem nemusel dávat do servisu s nějakými vážnějšími závady vždy to byly běžné práce jako: olej, brzdy, kapaliny. S touto značkou jsem velice spokojen, pravidelně prodávam auto po ujetí cca 100tkm. a pak si koupím úplně nové např: nyní mám 2 měsíce starou 530xd v m-paketu ale ze skušenosti vím že se nevyplatí kupovat předváděcí nebo managerský vůz.
libi se me bmw,ma skvely jizdni vlastnosti,je to nadhera v tom jezdit,ALE.....sem v americe,pojisteni je hrozne drahy,kdyz se neco posere tak nahradni dily sou opravdu drahy,porad mluvim o tom si to zpravit sam,dat to do servis,nevim jak husty to je.takze se muzu tozhodnout bud bmw......hodne moc zabavy,nebo trosku min zabavy,ale o dost levnejsi a zbyly prachy muzu investovat treba do domu,do cestovani,a nebo si koupit jeste jedno auto tREba truck......TOYoTA!!!!{mluvim o novych autech,ne o 5,6 let starejch popelnicich}
Tak a uz je to tu znova. Po Fiatoch, Hondach, Skodach a Mazdach ideme porovnavat BMW uz aj s Toyotou. Uz sa neviem dockat, kedy tu bude Report o Ssangyongu. Aspon sa dozvieme, preco je potrebne kupovat Rextona a nie X5...
ale ja som to myslel symbolicky - v nasich 2 krajinach je oooo nieco ako kultom, snom kazdeho, komu passat, ci o triedu nizsia oktavia nestacia, u nas to nie je len otazka predajov (aj tam audi vedie), ale hlavne image - je to nas sen... audi je jednoducho "najlepsia automobilka na svete", a to v celej strednej europe, vsade inde je to len ten vecne treti nemec.(opat myslim globalne, nie ze zacneme porovnavat predajnost v Cine)
co to tady placas???co ma spolecnyho treba najeti 200 000 km z kvalitou auta??podivej se na hondu,toyotu a treba bmw po 200 OOO km.a pochopis kdo je no.1 !!!po 3 letech menit lozisko....se ti u toyoty stat nemuze!! TOYOTA FOREVER!!!
moznost, ze te auto nekde ponecha stat je skutecne minimalni. Jezdim 13roku a zatim bez problemu a to jsem mel felicii, vectru, nissan primeru a francouzke sroty jako 206 a megane! Nejlepsi byl BMW E39 a taky uplne bez problemu. Ty statistiky jsou bezvyznamne, zajimavejsi by bylo se dozvedet jaka skupina jezdi z BMW a jak se o auto stara a kdo jezdi napr. z Jaguarem - v zapadni EU vetsinou duchodci a ti ty auta jinac obsluhuji
to co prodaji v celem ceskoslovensku je min jak v mnichove. Nas trh je maly a nepodstatny pro premiove znacky, audi se dari hlavne v cine kde prodava rocne 100tisic aut a ma velky naskok od konkurence. Audi se taky hodne dari v anglii kde za posledni roky z dvojnasobili svuj prodej.
jezdil jsem 3roky z E39 a nikdy nemel problemy, jen jsem menil lozisko. Problem u 5er,7er, a6, eklasse je, ze v nemecku snimi jezdi obchodni zastupci kazdy den i 600km, zatez na takove auto je uplne jine jak na jaguar, hondu, lexus ktere si kupuji uplne jini zakaznici, dost casto ty auta vydavam dokonce z "letni" znackou, protoze chteji auto setrit od soli a snehu v garazi.
V Americi jsou ty statistiky zase uplne jinaci, protoze tam jsou nemecke auta vic premiove jak v nemecku hlavne mezi prominenty, kteri nenajezdi tolik km a maji garaze. BMW jezdi v Bavorsku vic jak Oktavie v CZ a je uz spis mainstream
BMW predsa nikdy nebolo bezporuchovou znackou (snad s vynimkou ich najvyssich modelov), je jasne, ze prichodom Bangla nejakych ludi stratili, ale ved museli urobit nieco so stagnujucimi predajmi (a podla mna starnucim dizajnom), urobili to iste, o co sa dnes pokusa Jaguar - revoluciu. Mozno sa pletiem, ale nemecka trojka je momentalne daleko od nejakej stagnacie, pretoze, ci uz niekto z nich hra na vernost evoluciou, alebo dobijanim novych trhov revoluciou, dari sa kazdemu. No a ze rastu moc rychlo - musia predsa stihat skladat modly pre CechoSlovakov - audiny v quattre.
Jo, BMW velmi rychle roste - bohužel to velmi silně odnáší kvalita :no: Co se týče věrnosti zákazníků - doporučuji zkouknout nějaká ty tvrdá fakta - zákaznická věrnost dlouhodobě stále klesá.
Proč bych to něměl pochopit? Každému s elíbí něco jiného. Co člověk, to názor. Pro mě má zase kouzlo GSko. /// Co se týče kvality, tak jsem prostě toho názoru, že o kvalitě se "nediskutuje". Buď je nebo není. Nechat mě auto dvakrát někde stát, tak holt po konci leasingu jde z domu a nikdy víc.
to zase ja kludne budem stat u krajnice s pokazenym BMW ... spominat na to ako som ho "soferoval" ... a kludne sa budem pozerat ako niaky Lex ci MB svojho majitela "veze" ;-)
Ale ano ,na kvalite záleží...ale kvalita nerovná sa so spolahlivostou...(aj ked to znie divne)
Ja osobne mam MB E-klasse a vobec mi nevadi že v poslednom roku so mal auto dvakrat odstavene kvoli poruche,lebo aj tak by som to nevimenil napr. s GS-kom,....pretoze Mercedes ma svoje čaro na rozdiel od Lexusa,ty vsak to iste nepochopiš ;-)
Ta posledna veta je napriek ironii v podstate pravdiva. V poslednych zhruba 10? rokoch, odkedy sa robia serioznejsie statistiky spolahlivosti, sa poruchovost snad ziadnej premiovej znacky nejako vyrazne nezmenila. a napriek tomu, ked sa tu uz spomina nemecka trojka a Lexus (Jaguar voli doterajsiemu dizajnovemu tapaniu vynecham), vsetci tito styria vyrobcovia kazdym rokom dost vyrazne rastu. Ked sa uz clovek rozhodne kupit si auto, v podstate vzdy si vyberie take, ktore sa mu paci, ktore ho oslovi, ci uz z hladiska techniky, historie, a pod. Urcite existuju firmy, ktore sa rozhodnu nakupovat vozovy park len podla statistik, ale ovela castejsim kriteriom pri nakupe bude asi ponuka (zlavy). Ved aj toto dlhodobo "podpriemerne BMW", ako sa tu o tejto znacke vyjadruje mnozstvo ludi, je v poslednych rokoch najvacsim premiovym vyrobcom aut. A osobne si nedokazem predstavit cloveka, ktory napr. tuzi po BMW 7, a ked si nanho zarobi, pozrie sa do nejakej statistiky, a kupi si nieco ine, cim ale nevylucujem, ze mozu taki ludia existovat. Drahe auta uz davno nie su bezporuchove a vdaka stupajucemu mnozstvu istalovanej elektroniky do nich to bude este horsie, napriek tomu vsak maju tieto automobilky vysoky podiel tzv. vernych zakaznikov. Ale jedno pozitivum statistiky urcite maju. Minimalne toto forum je vdaka nim ovela zivsie...
Nejdříve Audi průměr, nyní BMW podprůměr.. předpokládám, že Mercedes taky nedopadne moc dobře (zlepšují se, ale furt to není to, co to býval). Holt se budou muset i Ti poslední ultrafans smířit s tím, že německá kvalita je již překonaný pojem. Neříkám, že jsou německá auta nekvalitní, jen konstatuji, že to není žádný zázrak. /// Tak co strejdo, co mi k tomu povíš? >:D >:-[];-) Já vim brácho, "na kvalitě nezáleží" >:-[];-)
vážně chytré, takže abysme sme otestovali roční produkci toyoty (cca 10M kusů), není nejrychlejší cestou, zjistit názory těch 10M uživatelů (dejme tomu i kdyby se nám povedlo získat stav vozů/názory uživatelů jen u 3M, přes servisy apod.), ale vybrat 100 kusů a precizně je otestovat (dlouhodobě), takže se první výsledky dozvíme za 2 roky :)) a z těch 100 kusů to vztáhnout zpětně na celých 10M pro daný rok :)) možná tě to překvapí, ale ty auta, se prodávaj hlavně jejich následným uživatelům, takže ty "jen NÁZORY uživatelů" jsou pro automobilku to nejdůležitější :))
Nejsem obvykle žádnej rejpal a rozhodně nechci startovat flame, ale testy založené na názorech spotřebitelů nemají s objektivním stavem poruchovosti nic společného. Jde jen o NÁZORY uživatelů, které jsou velmi subjektivní. Kupříkladu řidiči značky BMW se asi budou ve svých hodnoceních více soustředit na jízdu samotnou, než na pazvuky v interiéru. Neříkám, že jsou ochotni je ignorovat. Ale prostě si auto koupili kvůli jiným věcem, takže jejich "citlivost" na téma pazvuků bude úplně jiná, než citlivost kupříkladu uživatelů Lexusu. Na druhou stranu v názorech spotřebitelů hraje nezanedbatelnou roli loajalita ke značce. Zrovna onen řidič Lexusu, který si jej koupil právě kvůli pohodlí a komfortu (a utratil za něj ránu) nebude teď troubit do světa, že mu to chrastí... Koneckonců funguje i jakási přirozená skromnost, která určitě povede všechny kupující různých levných verků k tomu, aby "reportovali", že verky jsou výborné. Přeci nikdo neřekne: škudlil jsem, autům nerozumím, koupil jsem si verk a teď mě to votravuje život, protože 5 z 10 věcí v tom autě je udělanejch blbě. Právě naopak. Dovedu si živě představit, že zatnou zuby a budou sveřepě tvrdit: mám auto za pětinu ceny, ale je stejně vyspělé a odolné proti vadám, jako auto toho blba od vedle, co se zbytečně vysypal do BMW :-) Tom