Ministerstvo dopravy má nějaké problémy s uveřejňováním dat z Registru vozidel. Aktuálně jsou na stránkách jen data do září, i když jsem na začátku listopadu stáhl data za říjen 2022. Rád bych se podíval, kdo registroval Enyaqy za listopad.
Je trochu divné, že měsíční přehledy registrací z SDA už tady nejsou představovány/komentovány. Zajímá mě, kdo Enyaqy kupuje. Minule bylo myslím 13 kusů registrováno na Komerční banku a asi osm pro Škodu Auto. V srpnu 2022 z 89 bylo více než polovina registrována výrobcem.
??? Chvátej navštívit Dr. Chocholouška! :-[]
P.S. Na rozdíl od některých zdejších individuí jsem tady za ty dlouhé roky nikdy nepoužil jiný nick než hrdé "Arese"! Tímto způsobem bych svojí zdejší značku nikdy nezneuctil a chválit takové hovádko jako tebe by mě ani nenapadlo! :-)
To nevadí. Výroba v EU se utlumí, lidi se pošlou na pracák a pár EV se doveze z Číny s logy VAGu. Důležité je, že bude méně emisních pokut, vše bude zelené, modré a zalité sluncem a marže na vozech bude dost vysoká, aby uživila management firmy. Hlavně teda designéry, marketing a vedení.
Tak asi treba pokladat za uspech, ze sa toho predava priblizne rovnako ako id4. Otazka je ci tych par tisic kusov mesacne nahradi straty v predajoch oktavii, fabii etc. A ci sa oplati drzat zamestnancov co v poslednej dobe lezia viac doma na gauci ako na linke
Škůdka, škůdečka, škodověnka...všemi na planetě milovaná, jediná, božská...óóó. Pojďme si o denně povídat a neustávat v němém úžasu nad její dokonalostí!
Koukáš do zrcadla, ty progresivisto, nebo komu to píšeš?
Do kopru to jde a půjde hlavně kvůli hujerům, jako seš ty. Tak si upaluj koupit několik čínskejch EV a čekej, až se to v EU všechno zhroutí jako domeček z karet.
Tím levičákem si myslel sebe, že? Když máš tak rád regulaci ze strany EU, vždyť co je lepšího, než když ti někdo ukáže směr kudy máš jít - kupředu levá, zpátky ni krok - už je to tu zas ;-) Jsi zajisté spokojený :yes:
Škodovka se prostě rozhodla na své tradiční středo- a východoevropské zákazníky, rodiny kupující Fabie Combi, Rapidy a podobná dostupná auta s vysokou užitnou hodnotou, se zvysoka vys...t! Tohle se Vám, pánové v Boleslavi (a Wolfsburgu), vrátí jako bumerang a veselo vám určitě nebude! :-O:-O:-O:no::no::no:
A preto som s elektrickym autom najazdil tolko, ako nikdy s nijakym inym autom a za lacny peniaz, ale cielom je fakt dostat ludi z aut a odmedzit pohyb. Preto pohyb zlacnuje, je setrnejsi pre zivotne prostredie a niekde to aj dotuju, lebo chcu dostat ludi z aut a obmedzit ich pohyb :-D