Ekonomika
Xylo
19
Za listopad 22 bylo registrováno 107 Enyaqů. Skutečný prodej je pouze 65 kusů, protože 42 kusů bylo registrováno výrobcem (ŠkodaAuto). Šest kusů si zakoupili fyzické osoby, dokonce jeden krajan z Českých Budějovic si pořídil Enyaq RS. Sedm kusů Enyaqů 80 si pořídila jakási organizace bez IČ ve Frýdku Místku. Největších odběratelem je opět Komerční banka přes Leasing od ALD Automotive - dalších 25 kusů Enyaq "žebrák" 60. Šest kusů pronajímá LeasePlan operačním leasingem. Zdroj: Ministerstvo dopravy, Registr silničních vozidel, Měsíční statistiky 2022
Přejít do diskuze
Nikoli, východní švejkov je pro Škoda Auto zcela marginální trh. Relevantní statistika prodejů je např. z Nizozemí nebo Německa...
Netherlands: Skoda Enyaq iV Tops Plug-In Car Sales Chart In July 2022
Top 10 year-to-date😒br /> Skoda Enyaq iV - 3,249
Lynk & Co 01 PHEV - 2,484
Peugeot e-208 - 2,221
Netherlands: Skoda Enyaq iV Tops Plug-In Car Sales Chart In July 2022
Top 10 year-to-date😒br /> Skoda Enyaq iV - 3,249
Lynk & Co 01 PHEV - 2,484
Peugeot e-208 - 2,221
:yes: nekvalita a nárust ceny, který neodpovídá výslednému produktu je zřejmě velký důvod slabých prodejů .
ať poslední zhasne 😁
(aneb Burešovi poddaní už se vedle laciných párků těší i na laciné čínské samohyby)
(aneb Burešovi poddaní už se vedle laciných párků těší i na laciné čínské samohyby)
Hlavně i po dvou letech používání pořád problémy (OIV), jednou nefungují asistenty, podruhé kessy a sem tam stávkuje infotaiment… OIII jen fungovala a jezdila, za 180tis km / 4,5roku a klid :yes😒br />
EDIT: Tomu pitomci, co tu palcuje dolu. Tohle je u OIV realita a hlavně nekvalita produktu, kterou zažívám denně 😉
EDIT: Tomu pitomci, co tu palcuje dolu. Tohle je u OIV realita a hlavně nekvalita produktu, kterou zažívám denně 😉
oni brzy přijdou o podporu pane chytrolíne, a bude po prodejích
a vzhledem k tomu, že podpora EV se snižuje od 1.1.2022 o 1/4, vidíme nárůst prodejů, "aby se to stihlo". O to bude od ledna větší prodejní pád v tom slavném Německu.
a v tabulkách nebudou moci k elektrovehiklům připočítat PHEV, protože ty přijdou o podporu úplně, hybridy také.
a vzhledem k tomu, že podpora EV se snižuje od 1.1.2022 o 1/4, vidíme nárůst prodejů, "aby se to stihlo". O to bude od ledna větší prodejní pád v tom slavném Německu.
a v tabulkách nebudou moci k elektrovehiklům připočítat PHEV, protože ty přijdou o podporu úplně, hybridy také.
Spíš ne.
Nejprodávanější Škodovky bývaly dlouhodobě Octavia a Fabia a to jsou oba relativně nové modely.
Nejprodávanější Škodovky bývaly dlouhodobě Octavia a Fabia a to jsou oba relativně nové modely.
Oba modely podrazili, sam som skusil a osobne by som pockal do fl oktavky ako poladia interier a infotaiment. Potom to mozno bude davat lepsi zmysel
Podiel Škody v EU sa zmenil za rok málo, z 5.2 na 5.1%, 11 mesiacov 2021 vs 2022. Predalo sa o cca 43 tis áut menej. Zaujímavé je, že Škodu predbehlo Audi (422 tis vs 427 tis áut). To však môže súvisieť aj s komcernovou stratégiou uprednostniť pri nedostatku čipov ziskovejšie značky.
Čínsky trh im mizne, roky najväčší pre značku (341 tis áut v roku 2018, 71 tis v roku 2021).
Ruský s predajom 90 tis áut je tiež minulosťou.
Čínsky trh im mizne, roky najväčší pre značku (341 tis áut v roku 2018, 71 tis v roku 2021).
Ruský s predajom 90 tis áut je tiež minulosťou.