Ekonomika
Za listopad 22 bylo registrováno 107 Enyaqů. Skutečný prodej je pouze 65 kusů, protože 42 kusů bylo registrováno výrobcem (ŠkodaAuto). Šest kusů si zakoupili fyzické osoby, dokonce jeden krajan z Českých Budějovic si pořídil Enyaq RS. Sedm kusů Enyaqů 80 si pořídila jakási organizace bez IČ ve Frýdku Místku. Největších odběratelem je opět Komerční banka přes Leasing od ALD Automotive - dalších 25 kusů Enyaq "žebrák" 60. Šest kusů pronajímá LeasePlan operačním leasingem. Zdroj: Ministerstvo dopravy, Registr silničních vozidel, Měsíční statistiky 2022
Váš příspěvek nemá relevanci k obsahu článku o celosvětovém odbytu Škody Auto.
Vzhledem k tomu, že se "celý svět" škodovce smrskl na EU a i my jsme součástí, tak má.
Nikoli, východní švejkov je pro Škoda Auto zcela marginální trh. Relevantní statistika prodejů je např. z Nizozemí nebo Německa...
Netherlands: Skoda Enyaq iV Tops Plug-In Car Sales Chart In July 2022
Top 10 year-to-date😒br /> Skoda Enyaq iV - 3,249
Lynk & Co 01 PHEV - 2,484
Peugeot e-208 - 2,221
Netherlands: Skoda Enyaq iV Tops Plug-In Car Sales Chart In July 2022
Top 10 year-to-date😒br /> Skoda Enyaq iV - 3,249
Lynk & Co 01 PHEV - 2,484
Peugeot e-208 - 2,221
oni brzy přijdou o podporu pane chytrolíne, a bude po prodejích
a vzhledem k tomu, že podpora EV se snižuje od 1.1.2022 o 1/4, vidíme nárůst prodejů, "aby se to stihlo". O to bude od ledna větší prodejní pád v tom slavném Německu.
a v tabulkách nebudou moci k elektrovehiklům připočítat PHEV, protože ty přijdou o podporu úplně, hybridy také.
a vzhledem k tomu, že podpora EV se snižuje od 1.1.2022 o 1/4, vidíme nárůst prodejů, "aby se to stihlo". O to bude od ledna větší prodejní pád v tom slavném Německu.
a v tabulkách nebudou moci k elektrovehiklům připočítat PHEV, protože ty přijdou o podporu úplně, hybridy také.
ať poslední zhasne 😁
(aneb Burešovi poddaní už se vedle laciných párků těší i na laciné čínské samohyby)
(aneb Burešovi poddaní už se vedle laciných párků těší i na laciné čínské samohyby)
Podiel Škody v EU sa zmenil za rok málo, z 5.2 na 5.1%, 11 mesiacov 2021 vs 2022. Predalo sa o cca 43 tis áut menej. Zaujímavé je, že Škodu predbehlo Audi (422 tis vs 427 tis áut). To však môže súvisieť aj s komcernovou stratégiou uprednostniť pri nedostatku čipov ziskovejšie značky.
Čínsky trh im mizne, roky najväčší pre značku (341 tis áut v roku 2018, 71 tis v roku 2021).
Ruský s predajom 90 tis áut je tiež minulosťou.
Čínsky trh im mizne, roky najväčší pre značku (341 tis áut v roku 2018, 71 tis v roku 2021).
Ruský s predajom 90 tis áut je tiež minulosťou.
Nejprodávanější Škodovky bývaly dlouhodobě Octavia a Fabia a to jsou oba relativně nové modely.
EDIT: Tomu pitomci, co tu palcuje dolu. Tohle je u OIV realita a hlavně nekvalita produktu, kterou zažívám denně 😉