Koncern Volkswagen se po hlavě vrhl do elektrifikace a Audi nezůstává pozadu. Potvrdilo příchod Q6 e-tron v příštím roce, naznačilo další elektromobily a oznámilo šetření ve výrobě.
Však nějaká jejich manažerka prohlásila, že tak nějak počítá i s variantou, že Audi zanikne.
Přesně tyto kreatury potřebuje Audi ve svém "vedení".
"Prodejní a marketingová šéfka Audi Hildegard Wormann uvedla, že Audi může v horizontu deseti let zkrachovat, přičemž šanci na přežití vidí tak 50:50."
Koho mi to jen připomíná? "Základ je totální válka a vítězství je EV!"
To už si fakt člověk v hlavě promítá konspirační teorie o připraveném a řízeném zániku automobilismu.
Zaujimavy clanok uz aj v mainstreame.Trh v Norsku je nasyteny elektroautami a tak prisiel uz ten spravny cas ukazat elektromobilistom co ich caka do buducna a neminie.
Proč myslíš? Audi má stále v nabídce jednu z nejširších palet modelů se spalovacími motory jak v benzínu, tak v naftě, takže dokáže obsloužit jak poptávku po ICE, tak po EV a evidentně nejde riskantní cestou, kdy některé automobilky zrušily ICE modely bez náhrady a na jejich místo nasadily výlučně EV.
A co, jaký nový model s ICE by měli představit? Mají ucelenou řadu ICE produktů, kde nic nechybí, již v minulosti deklarovali, že do MPV určitě nepůjdou a jediné dva modely, které chtěli zaříznout byla A1 a Q2, které nejsou moc důstojné prémie nicméně zatím ani u těch tu odvahu nenašli. Řadu EV mají daleko chudší než řadu ICE, takže ji logicky doplňují ekvivalentními modely. Může se ti to nelíbit, ale jiné automobilky už zařízli své nejprodávanější modely s ICE a nahradili je EV, u těch si můžeš stěžovat na nedostatek nabídky ICE, u Audi jsou takové plačky směšné.
toto už jsem četl jinde, ale tady jsou nějaké zajímavé detaily
nebojte se Norové, on na městskou radu v Oslu někdo ekologicky-progresivní zaklekne .... :-)
(zajímavý je důvod zdražení, Norové totiž nemají dost elektřiny ani pro sebe, je málo vody ve vodních elektrárnách a jak se dalo očekávat, se zkratomobily přichází obrovská spotřeba elektřiny...)