Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Stylový Peugeot 408 odhaluje české ceny, benzínový základ pořídíte od 830.000 korun

33 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
Takže opravdu základ a pak dva mastodontní PHEV. Paráda. A to je ještě ten tříhrnek za 830.
Nejvíce 408 potkáme zase s reklamou dealera.
šofér
Začínám si myslet, že výrobci aut v EU už nám, zákazníkům vlastně ani auta nechtějí prodávat.
Rasto
Takže ak človek nebýva v rodinnom dome s možnosťou nabíjabiania nemá auto prskticky adekvátny motor. Celkom slušná samovražda od PSA.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Už chybí jen verze "odrážedlo".
Avatar - kari.laz
kari.laz
Podívej sena P508. Po tom neštěkne pes s aktuální nabídkou pohonů. A to co udělali s "užitkáčema" kde ti nabídnou jen elektrickou verzi, takže prodeje nula, nula, nic a ještě to chtějí zachránit nabídkou naftové verze na půjčení.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
aby tu dováželi normální auta číňáci. 😒
ericn
Taky nechápu strategii Stellantisu, asi už nechtějí prodávat. Hlavně asi Citroen zaplakal nad e-Berlingem... Těch spalovacích se tu prodávala kvanta, po elektrice ani pes neštěkne 😉 V podstatě jen zbývá oholené N1...
Rasto
Ako hej, plug-in je fajn, ak máš kde nabíjať. Ale prečo nemajú aspoň hybrid. A veď oni nemajú ani rozumný elektromobil, oproti H/K, Tesle, Toyote, či VW. Zoškrtali a nič nepridali.
ericn
Souhlas, ty ceny a motory jsou mimo. 3hrnek za 830k v základu, to je dobrý fail. Chybí úplně čistý silnější benzin 1.6 a jakékoliv HDI :no: Plug-In je střelba mimo terč... 1800kg a jen 40l nádrž je o ničem...
Avantime
Spoliehať sa dnes na dva motory, pričom jeden z nich je drahý plug-in hybrid, je úplný masaker. Určite sa nájdu krajiny, kde firmy pluginy veselo nakúpia, ale zbytočne si v Stellantise komplikujú život. V tomto podľa mňa má Renault jasne navrch. Štvorvalec mild-hybrid, trojvalec turbo aj štvorvalec atmo full-hybrid a kto chce, tak aj plug-in hybrid. Toyota, Hyundai a Kia detto, ale Stellantis? Ten sa bude ešte nasledujúce roky trápiť. Pokiaľ viem, tento rok prídu len s mild-hybridným 48V trojvalcom 1,2 Puretech a vylepšeným elektrom. To trochu zaspali.
Rasto
Áno to je zaujímavé, do auta na dlhé trasy dávať pohon primárne na krátke trasy.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No, tak to je kauf roku.
Arese
Podivný koncept "od každého něco a nic pořádně", katastrofální nabídka motorů a absurdně vysoké ceny. A jako "bonus" navíc příšerný I-cocpit! Vypadá to, že Peugeot udělal naprosté maximum, aby se tento prapodivný produkt neprodával.... 😲 😒 😒 :no:
Robert Hlavaty
ale zapomněli na nabídku motorů mimo město...prosím alespoň o jeden 4 válec z 508.. ale asi už je to marný... 😄 😄
Gvick2
Srovnávat 408 s Karoqem nebo Kodiaqem moc nesedí. Rozměrově 408 odpovídá skoro na chlup Octavii. Je to nízké auto jako všechna auta auta nižší střední. Se 1478 mm výšky je třeba nižší než Octavia Scout, Golf Alltrack nebo Focus Active X.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ako tuto stylovku v uvodzovkach.... inak kym sestersky citron vyzera jak francuzsky outback a ma v sebe aj isty smrnc tak tento nafuknuty lev je doslova nevkusny a nepekny ... a este sa obavam ze pozerie aj ako tak peknu 508micku... no uvidime... ale 40 litrov by som za toto jalove cudo nedal ani nahodou.... vyhodene prachy... kdeze zlate casy pezotov uz su... smutne
Tonito
Nikdo mi nevymluví, že tohle je cílené ... Tahle 408 je jen další z evropských hnusů typu "pomačkaná hrouda papíru" s naprosto tragickou motorizací a ještě tragičtější cenou ... :no:

Kéž by tady byla dostupná Čína s normálními auty a za tyhle neskutečné prachy ... Ale to se tady v tomto eurohnoji nikdy nestane, bohužel.

https😐/www.autoforum.cz/…i-skodu-rozdrti/?…
Avatar - radolaco
radolaco
Chyba, ze nie je v ponuke 1.6 co je v koncernovej dvojicke C5X. To by dost dorovnalo tu slabu ponuku motorov.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Bohužel to k tomu spěje.
Avantime
To tvrdíš ty, podľa mňa 408 aj väčšia C5 X vyzerajú dobre.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Je vtipné, že C5 X, která mi sama o sobě přijde úplně zbytečná, má lepší nabídku motorizací než kterýkoli "skoroprémiový" Peugeot. O třídu níž je to podobné.
Lubo
Máš pravdu, ďakujem za upozornenie :yes:

Podľa fotiek mi to pripadalo ako vyššie auto.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Fakt nechápu způsob, jak PSA "omlazuje" nabídku motorizací a nevěřím, že se jim to na nedotovaných trzích vyplácí.
Rasto
Nj, keď už ponuka motorov subaru vyzerá zaujímavo...
kyklop
Pozri sa na cenu dodávok konkurencie a zistíš, že to berlingo je momentálne asi najlacnejšie vo svojej kategórii
ericn
Tak mrkni do konfigurároru, připlácíš za všechno a ne malé částky 😉
Pepa__007
Koukám že ani jeden pozitivní příspěvek. To budou velké prodeje.... 😉
ericn
Tak u nás v ČR už to nejde, na stránkách dovozce je jen e-Berlingo v osobní verzi a jen VAN v N1... ani ceník už nejde stáhnout :no: Takže zbývá jen Toyota a ta je sakra drahá - 800tis+
Avantime
Presne tak, hoci aj s mrežou vo fullke.
Lubo
Na tej cene žiaľ dnes už nie je nič prekvapujúce.
- O dosť menší Karoq s 1.0 TSI začína na 639 tis. Kč.
- Základný Kodiaq 864 tis. Kč, s 1.5.TSI (s o 0,5 s lepším zrýchlením na 100, takže dynamicky podobný)
- Elektro rozmerovo podobný Ford Mach-E začína takmer na dvojnásobku.

Dizajnovo je to vždy individuálne, mne osobne sa zvonka páči. Aj keď P508 je oveľa vyváženejší.
A pri 408 bolo zadanie vychádzať z 508 a ponafukovať to. Čo nedopadlo tak dobre ako u P508, ale za mňa stále fajn.
Aspoň takto na fotkách. Interiér sa mi zdá prekombinovaný.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Jestli se nepletu, tak jediný čtyřválec v 508 je 1,5 HDI. Což by i tak bylo v té bídě oživení.
Avantime
Tá N1 vôbec nie je oholená. 😉
gil54
Jen drobný detail, PSA už dva roky neexistuje. Takže sebevražda dvouleté mrtvoly. 😄