Čtvrtá generace Škody Octavia je tu s námi tři roky a pomalu se z ní stává atraktivní bazarové zboží. Jak funguje coby mladá ojetina vám prozradí Martin Vaculík v nejnovějším videu.
Zufaly je aj titulok, ktory krici na stranke ACZ: ´´Martin Vaculík a ojetá Octavia: Nepříjemná pravda!´´
Po rozkliknuti je to uz: Martin Vaculík a Škoda Octavia IV jako ojetina. Hodně pozitiv, ale i nepříjemná pravda
Clikbait vladne svetu, nepríjemná pravda od Vaculíka to rozseka, kup to ! :D
Ale chytrá hlava v CNC vymyslela, že buď dvě kila za SM s ABC a bleskem pro ženy nebo nic. Neumí si spočítat, že za těch 39 jako u Bureše v Agrofertidnes, by se přihlásilo x krát víc lidí, který stejně zajímá jenom estráda tohodle recitátora.
Dobry den,
musim se pridat ke kritizujici vetsine. I jako automobilove technice clovek neznaly, mam videa pana Vaculika opravdu rad. Ovsem 200 korun ceskych za ten pocet videi co pan Vaculik ma, opravdu nedam. Prijde mi to jako velice neumerna cena. Ostatni vyhody premium uctu nevyuziji. Pokud by byla cena napriklad 30-50kc, nevahal bych a urcite by se to ve vysledku vyplatilo.
Doufam ze to casem zvazite a cenu prece jen upravite.
Připomíná mi to moji bývalou Felicii, u které se taky furt něco opravovalo a hlavně posměšné historky o elektronice ve francouzských autech ze začátku 21. století. Zlatý Windows 95, ty si člověk mohl přeinstalovat sám a jelo se dál.
Mám 12 let "korejské" auto ze Žiliny se 150 tisíci km a pouze 1x to auto bylo přes noc v servisu a nikdy jsem žádnou asistenční službu nebo náhradní auto nepotřeboval.
P.S. Obětoval jsem 1 Kč na měsíc za testovací PREMIUM, video dobrý, ale 199 Kč to fakt nee. Já myslel, že za ty peníze se dostanu třeba do archivu Světa Motorů nebo něco takového, ale za to se platí zvlášť.
Honza Koubek dnes dělá spíš recenze kaváren s flat white a má toho moc, takže nemá na nic čas (jak říká v téměř každém videu). Škoda, dříve byl celkem OK.
Rejloš a jeho parta si občas sice hrají na Top Gear, ale třeba jejich podcasty s Michalem Skuhrovcem patří k tomu lepšímu. Na “realiťáka” má solidní přehled. Ondra Chamilla se už asi správně mluvit nikdy nenaučí, ale je to pokec o autech…
Nicméně už teď tu je reklama kam se člověk podívá. Pokud se nepletu, tak deklarují že premium+ je bez reklam tzn. musí kompenzovat i toto.
Z druhé strany stále ještě je dost YT zdrojů, které si vystačí z příjmů z YT a nabízí asi 1000x kvalitnější obsah jak ACZ. Dnes sleduji několik YT kanálů a můj přehled o nových autech je nesrovnatelně lepší než kdy dříve. Doporučuji zahraniční kanály.
Bohužel paradoxně nevím o žádném českém kvalitním obsahu videí. Svého času jsem sledoval Honzu Koubka, nicméně ten to podle mě v hlavě nemá srovnané, začalo mu trochu hrabat a až příliš řeší nesmysly... Hodně tady s tím u nás míchá seznam.cz a prima s autosalonem. AS se začal přiživovat na vybraných youtuberech jako amazonka nebo hrubis, kteri se tim za mě odepsali. Rejloš a jeho company co si hraje na top gear je bohužel jen parodií.
Ve výsledku jsem přešel na zahraniční produkci a jsem spokojený.
Největší výhoda premium je diskuze. Nikdo tu nepíše a tak nejsou falešné mínusy. :-!
Kombinace Vaculík a Octávka je na metrové vlákno, ale ne za 200 korun.
Dobrý den,
Koupil jsem si PREMIUM+. To co řeší kolegové, jestli premium je nebo není výhodné nechám stranou, chtěl jsem podpořit hlavně Martina V. Co mě trochu mrzí jsou neustále technické potíže se kterými se potýkám typu "video se připravuje", po kliknutí na článek je vyžadováno přihlášení, po přihlášení už se nemůžu dostat na článek, když se dostanu tak znovu přihlášení a stále dokola. Tak to prosím ještě doladit.
Děkuji
Mám ji zřejmě v novém Leonu 1.5 tsi a zatím funguje celkem dobře, jen mě trochu zarazil „hlučnější" 2 kvalt v celém spektru a 3 do 1500 otáček. Je to fakt hodně slabé „kvičení", jako kdyby nepoužili šikmé zuby na převodových kolech, ale rovné. Není to nic strašného, Bude to zřejmě vlastnost, protože na několika videích POV s Leonem a tímto motorem, to bylo také slyšet. No jo, úspory a dvouhřídelová převodovka.