Videa
Video: Lezou vám displeje v autě krkem? Seznamte se s nejlepším dotykovým ovládáním dneška
17 komentářů
St.
1
Po dlouhé době jsem jel starším autem: Peugeotem 206, žádní asistenti, display je tam jeden maličký a ukazuje čas. Byla to pohoda, cítil jsem se svobodněji. Nic nepípá, nic nebliká.
Přejít do diskuze
Tak u vyfuku to ma vyznam. Jeho funkcia ostava zachovana. A tebe sa usetri penazenka. Z tohto pohladu za mna ok. Mam rad viditelne vyfuky, ale vidim to aj z druhej strany a ak to ma dovod, ktory ma zmysel tak preco nie.
Raz v nejakom teste to obhajovali. V pripade narazu zozadu je oprava lacnejsia, pretoze menis len naraznik a potrubie sa nemusi nutne poskodit.
Podla tohto principu potom mozu predne svetla skryt pod zadne sedadla, ked naburas predok pri matrixoch usetris par tisic eciek. 😁
jerry7650 evidentně ano a ještě si navíc myslí, že nejde nastavit do virtual cockpitu.
Jinak Google Maps skutečně je zdaleka nejrozšířenější navigační SW takže není divu, že jej do virtual cockpitu integrovali už dávno.
https😐/www.t3.com/…gle-maps-popular
Jinak Google Maps skutečně je zdaleka nejrozšířenější navigační SW takže není divu, že jej do virtual cockpitu integrovali už dávno.
https😐/www.t3.com/…gle-maps-popular
Jednu (asi jedinou) výhodu fejkového výfuku bych viděl v tom, že se nezačoudí a pořád vypadá hezky (vlastní zkušenost).
to jste asi viděl jenom tento displej, jinak si to nedokážu vysvětlit .... je to tragédie ...... zkuste i jiné značky než budete tvrdit, nejlepší ovládání a uvidíte, že třeba displej na klimu je úplná hovadina .... a to nemluvím o tom, že koncern má poslední dva roky nefunkční infotainmenty .... pořád se koušou atd .
Pán ve videu chválil ovládání ohřevu volantu. V Leonu je tlačítko přímo na volantu.
Pán ve videu chválil ovládání ventilace - displej je utopený dole u řadičky, takže po dobu nastavování jiné teploty, nedej bože něčeho složitějšího, mám sklopený zrak dolů a dění na silnici absolutně nevnímám.
A kromě toho, jak píše Alfonz666, pokud je automatická ventilace udělaná dobře, šteluji ji maximálně 1x za rok (maximálně 2x za rok).
Pán ve videu chválil ovládání ventilace - displej je utopený dole u řadičky, takže po dobu nastavování jiné teploty, nedej bože něčeho složitějšího, mám sklopený zrak dolů a dění na silnici absolutně nevnímám.
A kromě toho, jak píše Alfonz666, pokud je automatická ventilace udělaná dobře, šteluji ji maximálně 1x za rok (maximálně 2x za rok).
V leonu je navigace, která hlásí podle aktuální dopravní situace a ani nemusím mít zaplou navigaci. Takže nemám důvod používat mobilní aplikaci.
Dát si Google Maps před sebe do dogital cockpitu místo vestavěné navigace je záležitost dvou kliků. A je to ideální pro navigaci, protože sledování navigace je nejlepší přímo před sebou a na středovém displeji ji vypnout nebo tam nastavit třeba ovládání muziky.
ten spodní displej v podstatě jen zobrazuje to, co klidně mohlo být mnohem pohodlnější kdyby to bylo jako tlačítka. Jinou funkci to nemá...
O té "vymoženosti" zobrazení vestavěné navigace v přístrojovém panelu, kterou ale nikdo nevyužívá, protože všichni jednou přes Waze nebo Google Maps kvůli aktuální dopravě raději pomlčím....
O té "vymoženosti" zobrazení vestavěné navigace v přístrojovém panelu, kterou ale nikdo nevyužívá, protože všichni jednou přes Waze nebo Google Maps kvůli aktuální dopravě raději pomlčím....
To je uz vec vkusu. Ale myslim si, ze na to budu mat statistiku, ktora ich pri tomto rieseni drzi.
OK, proč ne, pak by (zvlášť v dnešní ekodobě) bylo lepší se tvářit, že auto výfuk vůbec nemá, ta fejková atrapa by myslím nikomu nechyběla...
je na houby, ale nevim co tam pořád všichni nastavujou? Mám nastaveno 22 stupňů a automatiku, takže vyhřívání a ventilování sedačky se šteluje samo. A nastavil jsem to jen jednou. Muziku šteluju přes volant...