Novinky
Tenhle server už je tu stejně jen proto, abychom se zde pohádali 😁
Pro informace o autech už člověk bohužel musí jinam.
Pro informace o autech už člověk bohužel musí jinam.
Ja by som to skôr pripisoval hybridnému pohonu a nerobil z toho všeobecný záver. To je akoby si odpísal akékoľvek iné auto ako celok iba na základe skúseností s pluginom, pričom spaľovacie verzie jazdia úplne inak.
Počkajme na ten R6 dízel (je tuším o 150 kg ľahší) a až potom vyslovujme závery, či CX60 je, alebo nie je "pravou" či "šoférskou" Mazdou.
Počkajme na ten R6 dízel (je tuším o 150 kg ľahší) a až potom vyslovujme závery, či CX60 je, alebo nie je "pravou" či "šoférskou" Mazdou.
I malý harant ví že pro Evropu bude nabízena verze CX-90 označená jako CX-80, jen Auto cz to neví ...
Překrucuješ zas jedině ty. 5,5/100 mám dlouhodobou, 5,1/100 byla jedna svižná jízda necelých 600km.
Tak já dokážu s Passatem předokolkou jezdit za 5,5/100 a jsem tu označován za lháře, takže taky nevím, co je potom slib 5/100 u auta o 200kg těžšího, o 20 cm vyššího, nevím o kolik cm širšího s motorem o 1,3 L větším atd... Podle mne opravdu nesmysl.
Viděl bych to na 6,5/100 v tom nejlepším případě.
Viděl bych to na 6,5/100 v tom nejlepším případě.
Nepřekrucuj. 😒] A teď už to je 5.5 a ne 5.1? Ne nebudeme to rozvádět dál.
Těch 5 i 5.2 je dle mého nesmysl. 6.5 už možná, s lehkou nohou. Realne si myslím, že v běžném provozu pod 7 nepůjde. Ale uvidíme, co v Mazde vymysleli.
Těch 5 i 5.2 je dle mého nesmysl. 6.5 už možná, s lehkou nohou. Realne si myslím, že v běžném provozu pod 7 nepůjde. Ale uvidíme, co v Mazde vymysleli.
Když daleko slabší dvoulitr v daleko menším, lehčím a aerodynamičtějším autě jezdí za 6,5
https😐/www.spritmonitor.de/…Mazda/251-6.html?…
tak 5,0/100 ve velkém SUV je čirá fantasmagorie.
https😐/www.spritmonitor.de/…Mazda/251-6.html?…
tak 5,0/100 ve velkém SUV je čirá fantasmagorie.
Jen zkušební jízda, nevím kolik to žralo, ale nebavilo mě to. Snad diesel bude lepší i když má malý výkon.
Máš nejakú skúsenosť s CX-60?
Marketingovo ma auto zaujalo, a už som chcel aj vyraziť na skúšobnú jazdu. Ale recenzie ma odradili (zladenie prevodovky, výrazne horšie zrýchlenie pri vybitej batérii, spotreba).
Marketingovo ma auto zaujalo, a už som chcel aj vyraziť na skúšobnú jazdu. Ale recenzie ma odradili (zladenie prevodovky, výrazne horšie zrýchlenie pri vybitej batérii, spotreba).
Stejně tak jsem zvědavej na reálnou spotřebu. Už jsem četl, že dle WLTP má žrát 5,3/100 a někde nespecifikují a jinde píšou, že zadokolka a jinde, že čtyřkolka.
No, kdyby měla slabší zadokolka hmotnost do 1,8T, tak by se to tomu možná mohlo občas přiblížit, ale že by obluda s hmotností 2T a pohonem 4x4 s výškou skoro 1,7m uměla jet za 5,3 reálně, tak to je nesmysl jako hrom.
EDIT: Tvl tak slováci teď dali do WLTP 5,0 resp. 5,2/100 !!! 😁 😁 😁