Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mazda ukáže novou vlajkovou loď! Premiéra CX-90 je na spadnutí

15 komentářů

Avatar - Mokrous
Mokrous
Jsem zvědavej, kolik to auto bude nakonec vážit. Za posledních pár měsíců se ty údaje mění až moc často od 150 až skoro po 300 kilo. Buď chybí, nebo je furt mění.
Stejně tak jsem zvědavej na reálnou spotřebu. Už jsem četl, že dle WLTP má žrát 5,3/100 a někde nespecifikují a jinde píšou, že zadokolka a jinde, že čtyřkolka.
No, kdyby měla slabší zadokolka hmotnost do 1,8T, tak by se to tomu možná mohlo občas přiblížit, ale že by obluda s hmotností 2T a pohonem 4x4 s výškou skoro 1,7m uměla jet za 5,3 reálně, tak to je nesmysl jako hrom.

EDIT: Tvl tak slováci teď dali do WLTP 5,0 resp. 5,2/100 !!! 😁 😁 😁
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tak hlavně dehet bude o 200 kil lehčí, ne? A to znát už bude.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tenhle server už je tu stejně jen proto, abychom se zde pohádali 😁

Pro informace o autech už člověk bohužel musí jinam.
Avatar - iudex
iudex
Ja by som to skôr pripisoval hybridnému pohonu a nerobil z toho všeobecný záver. To je akoby si odpísal akékoľvek iné auto ako celok iba na základe skúseností s pluginom, pričom spaľovacie verzie jazdia úplne inak.
Počkajme na ten R6 dízel (je tuším o 150 kg ľahší) a až potom vyslovujme závery, či CX60 je, alebo nie je "pravou" či "šoférskou" Mazdou.
Avatar - del42sa
del42sa
zatím furt nic ? ;-\
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
I malý harant ví že pro Evropu bude nabízena verze CX-90 označená jako CX-80, jen Auto cz to neví ...
Avatar - Mokrous
Mokrous
Překrucuješ zas jedině ty. 5,5/100 mám dlouhodobou, 5,1/100 byla jedna svižná jízda necelých 600km.
Avatar - Josef-Kratochvil
Josef-Kratochvil
Az na to, ze stejne jako cx9 a cx8, i cx90 a cx80 stejna auta nejdou a nebudou.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tak já dokážu s Passatem předokolkou jezdit za 5,5/100 a jsem tu označován za lháře, takže taky nevím, co je potom slib 5/100 u auta o 200kg těžšího, o 20 cm vyššího, nevím o kolik cm širšího s motorem o 1,3 L větším atd... Podle mne opravdu nesmysl.
Viděl bych to na 6,5/100 v tom nejlepším případě.
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Nepřekrucuj. 😒] A teď už to je 5.5 a ne 5.1? Ne nebudeme to rozvádět dál.
Těch 5 i 5.2 je dle mého nesmysl. 6.5 už možná, s lehkou nohou. Realne si myslím, že v běžném provozu pod 7 nepůjde. Ale uvidíme, co v Mazde vymysleli.
Gvick2
Když daleko slabší dvoulitr v daleko menším, lehčím a aerodynamičtějším autě jezdí za 6,5
https😐/www.spritmonitor.de/…Mazda/251-6.html?…
tak 5,0/100 ve velkém SUV je čirá fantasmagorie.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jen zkušební jízda, nevím kolik to žralo, ale nebavilo mě to. Snad diesel bude lepší i když má malý výkon.
Lubo
Máš nejakú skúsenosť s CX-60?
Marketingovo ma auto zaujalo, a už som chcel aj vyraziť na skúšobnú jazdu. Ale recenzie ma odradili (zladenie prevodovky, výrazne horšie zrýchlenie pri vybitej batérii, spotreba).
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
škoda že Mazda opustila filosofii dobře říditelných aut. CX 60 se svoji váhou není vůbec Mazda. 6ka nebude. Tu bych koupil. Tak aspoň čekám na FCL CX 30, ty plasty jsou ošklivé, ale chtěl bych už silnější motor než 2,5 i.