První generace Škody Superb představuje auto, které v inzerci s ojetými vozy na prodej najdeme poměrně často. Nás ale zaujal jeden kousek v nezvykle zachovalém stavu. A ještě se zajímavým motorem.
Ty mikročástice jsou právě horší než ty velký, co vyletí z Tatry 815.
Takže asi tak.
Nikdo se nebude zbavovat funkčních aut, stejně jako lidi furt kupují ve velkém jedničkové Fabie a Oktávky, je to levný, nesmrtelný, servis za babku, díly za babku, Najede to 400-700 tis s prstem v nose. Proč by to kdo měnil, zejména neshnilé exempláře.
A co mají nízkopříjmové skupiny lidí dělat? Někdo jim to auto koupí? Jsou rádi, že mají možnost za rozumné náklady udržet auto, které je nezřídka vozí z hůře dostupných míst do práce, do škol, zdravotní péči atd.
I s Vitem se dá souhlasit. Tyto smraďochy je třeba pomalu poslat tam kam patří. A teď něco k politice. Jak nafta smrděla a čmoudila, tak jí politici tlačili a teď když je nafta čistá a nesmradlavá, tak pořádají hon na čarodějnice.
Já také, na starý kolena, nemám potřebu nechat si uříznout koule, přeoperovat ksicht na Grétu a na čelo si vytetovat solární panel jen proto, abych mohl na diskuzích pateticky prohlašovat, jak je dízlák fuj a jak je třeba zřídit ekologická trestná komanda před každou školku.
A to maj mít lidi jedno auto do města a jedno na dálnici a okresky?
Sou lidi co dvě auta nepotřebují, nebo maj dvě, ale každým jezdí jeden člen rodiny, např. chlap jede do města do práce a manželka třeba někam do malého městečka nebo na jinou vesnici kde má práci + sváží děti do školek, škol, kroužky atd.
A když máš rodinu, sport a zájmy? Ne to nejde bagatelizovat. Je to holý fakt.
Máš naftového Avensise, Passata, Mondeo cokoliv 20 let staré. Zvedli ti energie, stouply výrazně životní náklady a ty řekneš dětem, že už na gymnastiku a fotbal do vedlejší obce nepojedou?
Celé to ještě otočím, já mám MZD6 10 let starou. Jediné co je na tom autě špatně je rozlišení obrazovky a nemá Android auto. Na můj model to nejde koupit z Číny. Nepřilepím milión navíc, abych měl zas to stejné.
My sa máme celkom slušne podľa toho kto má aké auto ale treba sa pozriet aj do širšieho okolia a aké platy sú v nejakých lazoch napr na SK.
Presne ako píše WP.
No, takto; uviedol som tú linku ako reakciu na generické „EV zdar“. Súhlasím, že dízle (obzvlášť staré) páchnu nepríjemne; nie som fanúšik dízlov, sám mám benzín.
Diesel je vhodný jen na dalnici. Zbytek je vhodný kdekoliv. Nikdo tě nenutí jet po dálnici 200, aby tě benzin sežral. Ale ti co jedou dieselem do města nutí všechny ostatní inhalovat ty jedy a smrad.
To je to nejhorší co smrdí u školek, dieslova auta. Přijedou ty dementi ještě s vymrzlým nezahratym autem a otravuji tam všechny kolem, včetně těch nejzranitelnejsich, nejmenších. Ať si svoje děti tráví jak chtějí, ale u školek a škol by to mělo být zakázáno obzvlášť.
Naštěstí v poslední době aapon tady v Praze ke skolce jezdi čím dál více rozumných lidi a diesely mizi. Objevuje se více hybridů, které tam jezdi v EV a dost chlapů se mne na hybridy na parkovišti ptá.
On má ale pravdu. Kdyby lidi nebyli dementi a nejezdil s diesely do města, tak to nikdo neresi a ať si klidně jezdi po dálnicích tam a zpět. Ale protože jsou takoví jaký jsou, tak se musí proti dieselum zakročit a zavádějí se ekozóny a zprisnuji euro normy.
Neskutecne smradlave auto.
Toto je legenda tak mozna v oblasti znecisteni a poskozovani zdravi. :no:
Proc pisete o techto jedometech?
Nema to ani DPF. :no:
Uz aby dojezdily. https://www.idnes.cz/…o-zahranicni_maz
„Ještě nedávno jsme se domnívali, že zevní znečištění je méně rizikové. Práce z posledních let z různých částí světa však postupně přinášejí další a další důkazy o negativním vlivu částic menších než je 2,5 mikro,“