Pokud se vám líbí Škoda Kodiaq a přemýšlíte nad koupí ojetiny, zřejmě nyní nastal správný čas. Dětské nemoci ustoupily a do popředí se dostala kvalitní konstrukce. A hlavně ceny nejlevnějších ojetin poprvé spadly pod půl milionu.
Ikdyby to byla pravda, tak Kodiaq je dost špatný příklad. Dříve či později majitele čeká s velkou pravděpodobností množství drahých investic do servisu. Já bych šel do něčeho méně náročného a spolehlivějšího, aby to vydrželo tak 10 let než se elektro-transformace dokončí. Teď bude hodně blbé přechodné období hybridů, slepých cest, nedokonalých elektromobilů, nedostatečné a nespolehlivé dobíjecí sítě. Bude se za pochodu zjišťovat, že tohle řešení je špatné, tamto je lepší, každý rok se to bude překopávat atd. Tipují, že za 10 let si to "sedne", slepé větve zaniknu a zůstanou jenom osvědčená a funkční řešení. A za jaké peníze to bude? To bude jenom otázkou cen baterií.
Pokud o tomhle SUV přemýšlíte netrváte na německém autě s českou slepicí na kapotě, tak volte Seat. Dostanete stejné auto s hezčím designem a levnější.