Vedení italské automobilky Alfa Romeo se podělilo o bližší informace k chystané vlajkové lodi a plánech na složení modelového portfolia v blízké budoucnosti.
...je minimum, třeba pro Rakousko, kde chtějí jezdit 30 město a 100 dálnici.
Než tu Alfu Stellantis vyrobí, bude omezení po městě na 20, mimo město na 40 a dálnice na 60. A vyřádit se na okruhu s autobusem taky nepůjde, protože Nürburgringy, Mosty, Laguna Secy a Monzy už budou dávno rozorány a bude se tam pěstovat proso a cizrna.
Víc k tomu snad ani není třeba dodávat. Alfa bude zlikvidována zelenými šílenci. Skvostný výrobce sportovně zaměřených vozů pro řidičské fajnšmekry, s jedinečnou historií sahající až do roku 1910.... :*):-O:-O:-(:no:
...MG vytáhl Číňan z chlaďáku v márnici, Bugatti po letech vykopal z hrobu a exhumoval Němec, většina ostatních automobilek s nějakými tradicemi jsou v držení někoho jiného a jen některá si dokázala udržet nějakou identitu a charakter své značky. Jako třeba Citroën, kterému uřízli koule a přeoperovali ho na ženskou.
Lancia léta visí na hadičkách na JIPce a Alfa čeká, až přijede sanitka, sice ještě doma, ale čeká. Stačí přestat vyrábět Giulii a přijede. Dávno nejsou samostatné, ale zuby nehty se snaží udržet to poslední, co jim zbývá - zachovat výrobní kontinuitu a v případě Alfy ještě i charakter alespoň jedním modelem. Jinak se stane maximálně jen poloúspěšným výrobcem autobusů a nepomůže ani 2000 koní.
Samostatných zdravých automobilek, které jsou schopny si udržet i charakter a hrát si i na tradice, lze napočítat dnes na prstech max. obou rukou. A EV je jako šou*tat pouze s Viagrou, sice vysoký výkon, ale pak...... drahý jako prase a ta radost je taky nějaká jiná.
"Converting the existing U.S. car fleet to electric vehicles would require more lithium than the world currently produces, showing the need to move away from private cars as a primary means of travel"
Nejde len o alfu... pozri aj na ford...koniec uspesnej fiesty je absolutne nepochopitelny tah ... alebo na vw... jeho stalica golf je dnes v eu v predaji aj za posmievanym sanderom... celkovo sa to akosi kazi napriec vsetkymi znackami... premiu nevynimajuc ... ak si vyrobcovia fakt neuvedomia ze beznym spotrebitelom na dennodenne fungovanie do prace a na nakupy netreba 2 tonove 2 melonove auta ( na ktore aj tak vacsina nema ani ich nevyuzije ) tak sa mozno uz vacsina ludi v buducnosti zacne vozit vyhradne len xy rocnymi jazdenymi autami ( ja ak do leta 2025 teda do nastupu euro 7 co bude mat za nasledok drasticke zvysovanie cien aut ako aj koniec mnohych dostupnych aut ... ak dovtedy nestihnem kupit nieco nove tak som fakt v ri.i ... potom uz ozaj len nejaka 5 ci 6 rocna jazdenka... po r 2025 sa pripravme na zakladnu fabiu za 20 litrov a koniec mnohych sikovnych modelov ) .. a ak to ma byt krok vpred pre poctivo zarabajucich ludi ( aj co do bezpecnosti na cestach aj komfortu ) tak to nemusia uz ani automobilky nic nove vymyslat a vyrabat... mozu rovno zhasnut svetlo a nechat kluce pod rohozkou... a este pritom aj usetria
Ked s tym pojdes rychlostou kolobezky po meste... a na dialnici tempom na urovni 50 rocneho trabantu z veteran klubu ... auta by mali byt predsa lahke jednoduche dostupne...ved je 21 storocie... a nie 3 tonove obludy s 1000 konmi lebo tadial cesta k ekologii ani setreniu prirodnych zdrojov fakt nevedie... vraciame sa v tomto do minulosti... kedze napriklad v 30 rokoch 20 storocia boli auta tiez pekne nechutne monstra... ten pokrok skratka nie a nie zastavit... zlate 90 roky... potom akoby ale utalo a nieco sa v matrixe pokaslalo... a odvtedy uz len klesame a bludime v kruhu... a najhorsie na tom je ze nejde len o auta hoc tie su zasiahnute azda najviditelejsie
Obrovské EV 300 až 1000 koní. To je ekologie. To by mohlo být tak úlet u Masserati. Když už chtějí něco EV, tak by to mělo být něco jako elektrický Formentor, aby toho mohli prodat desítky tisíc.