Novinky
traveldrive
8
Ak pošleme celú úniu a jej povaľačskú kliku euroúradníkov tam kam patrí, tak určite áno.
Přejít do diskuze
EV Golf za půl míče, no jasně 😁 😁 😁
To už tady bylo, super ID3 za 600-700 s luxusním prostorem na úrovni Passatu.
Přitom to je zgerb, o kterej nikdo normální ani nezavadí a stojí 1,5M.
A teď tu o Karkulce.
To už tady bylo, super ID3 za 600-700 s luxusním prostorem na úrovni Passatu.
Přitom to je zgerb, o kterej nikdo normální ani nezavadí a stojí 1,5M.
A teď tu o Karkulce.
Já myslím, že při aktuální ceně Tesla Model 3 můžou rovnou zastavit výrobu ID3 a již vyrobené vozy bych co nejdříve sešrotoval, aby se zbytečné neprodlužovalo jejich trápení..
Nejde jen o Teslu, jde o chybějící dotace (v Německu, v Norsku).
Tesla si asi svoje zákazníky udrží protože ti nekupují zkratomobil, kupují Teslu (sekta) 😄
Tesla si asi svoje zákazníky udrží protože ti nekupují zkratomobil, kupují Teslu (sekta) 😄
Model 3 už má vcelku zaujímavú cenu a techniku špičkovú, tam ale neprekúsnem ten interier. A žiadny sektár nie som.
A konkrétně ID3 s cenou na úrovni Tesly Y. S pořádnou baterkou je dražší než Model Y dual motor, long range s Enhanced autopilotem včetně wallboxu.
Holátko bez ničeho s 55 kWh baterkou je dražší než Model 3 RWD s LFP baterií Enhanced autopilotem včetně wallboxu.
Ve všech případech dojedou dál, nabíjejí se rychleji, jsou výkonnější, větší. To je pro ten obstarožní moloch nedosažitelná realita. A čínská e😜anze je dalším silným hráčem na úrovni Tesly.
Holátko bez ničeho s 55 kWh baterkou je dražší než Model 3 RWD s LFP baterií Enhanced autopilotem včetně wallboxu.
Ve všech případech dojedou dál, nabíjejí se rychleji, jsou výkonnější, větší. To je pro ten obstarožní moloch nedosažitelná realita. A čínská e😜anze je dalším silným hráčem na úrovni Tesly.
Naneštěstí otázka zní jinak😒br />
Vyplatí se vývoj a výroba elektromobilů obstarožními zaprděnými výrobci a nekonečné dojení dotací?
Výsledku evropských výrobců jsou komické. Jejich štěstím je, že alespoň něco kupují věrní zákazníci.
Vyplatí se vývoj a výroba elektromobilů obstarožními zaprděnými výrobci a nekonečné dojení dotací?
Výsledku evropských výrobců jsou komické. Jejich štěstím je, že alespoň něco kupují věrní zákazníci.