Novinky
0
Spotreba iba 20l
medvidak
0
A co bys chtel, spotrebu 4.9l na 100? Prober se..
To si asi nemusíme pořád opakovat, že v zemi, kde lidi pokládají za normální dojíždět do práce třeba 200 kilometrů, je představa o velikosti auta jiná, než v zemi, kde to máte průměrně nanejvýš hodinu na hranice. Mesa je další z kousků od Kie, které jsou vyvíjené s hlavní myšlenkou na americký trh. A navíc je to i psychologický milník - mít kompletní lineup i v kategorii SUV. Další fotky a povídačky jsou třeba tady [odkaz]
OT: Test cee'du SW - to je ta míra pro Evropu. Už po těch pár prvních testech je jasné, že Kia zamířila přesně a trefila dobře. Pokud si ohlídá marketingovou péči a zdvořilé a hbité poprodejní služby, nemůže v podstatě nemít úspěch. Před časem jsem tu psal, že Kia už vyšlapala do patřičného patra a už je v předsíni bytu, kde žije slušná společnost. No, tak teď už je zkrátka v salónu a fasuje si bez upejpání šálek čaje a keksy. Samozřejmě, křesla u krbu jsou obsazená honoračkou, ale dobrá židle o kus dál postačí, prostě už je vevnitř.
OT: Test cee'du SW - to je ta míra pro Evropu. Už po těch pár prvních testech je jasné, že Kia zamířila přesně a trefila dobře. Pokud si ohlídá marketingovou péči a zdvořilé a hbité poprodejní služby, nemůže v podstatě nemít úspěch. Před časem jsem tu psal, že Kia už vyšlapala do patřičného patra a už je v předsíni bytu, kde žije slušná společnost. No, tak teď už je zkrátka v salónu a fasuje si bez upejpání šálek čaje a keksy. Samozřejmě, křesla u krbu jsou obsazená honoračkou, ale dobrá židle o kus dál postačí, prostě už je vevnitř.
Američané jsou tradicionalisté a puristé, kteří si zakládají na svém patriotismu. Byli ochotní přijmout automobily z Japonska, ale trvalo jim to dlouho a teprve až kvalita a spolehlivost japonských vozů je přesvědčila. U korejských aut se stále ještě dá o kvalitě a spolehlivosti polemizovat - a to korejcům zlomí vaz i kdyby byla jejich SUV sebelevnější a úspornější ;-\
Hyundai je v USA uz peknych par rokov doma podobne ako japonci(ma najspokojnejsich zakaznikov zo vsetkych znaciek podla J.D.Power aj podla Strategic Vision). Rapidne sa za poslednych 5-7 rokov zmenila kvalita tejto znacky. Casy sa menia a Hyundai sa chysta na dalsiu e😜anziu - i10,i20,i50, i70, i30 wagon, new coupe alebo napr. Veracruz ci Genesis. A to este nehovorim o mini MPV, ktore sa bude vyrabat v Nosoviciach - www.hyundai-motor.cz pozri foto tovarne.
Hyundai je v USA uz peknych par rokov doma podobne ako japonci(ma najspokojnejsich zakaznikov zo vsetkych znaciek podla J.D.Power aj podla Strategic Vision). Rapidne sa za poslednych 5-7 rokov zmenila kvalita tejto znacky. Casy sa menia a Hyundai sa chysta na dalsiu e😜anziu - i10,i20,i50, i70, i30 wagon, new coupe alebo napr. Veracruz ci Genesis. A to este nehovorim o mini MPV, ktore sa bude vyrabat v Nosoviciach.
Clovece kde zijes, Hyundai i Kia jsou v USA jedny z nejoblibenejsich znacek. O nejakem lamani krku nemuze byt ani rec... Navic jejich vozy uz jsou nejakou tu dobu kvalitativne na lepsi urovni nez mistni Ford, Saturn, Buick atd atd.
Jak už tady psali kolegové - Hyundai má dnes v US příznivé hodnocení a jeho prodejní výsledky se průběžně pořád zlepšují. Po uvedené SUV Veracruz překonal zájem plánovaný objem produkce, takže se na něj dokonce muselo čekat a americká dcera Hyundaie honem posilovala výrobu. Ano, nebývalo to tak a vtipy o Hyundai jako šmejdakáru byly v US běžný folklór, typicky má jeden takový Daniel Mammet ve své (ve světě) známé hře Konkurenti z roku 1984, takže i víme, kdy ta bída Hyundaie byla největší. Ovšem v 60. letech na tom byla podobně i dnešní superhvězda Toyota. Hyundaii se podařil v 90. letech obrat čelem vzad, směr kvalita, takže kolem roku 2004 už byla situace v US totálně jiná. Už jsem to tady psal i s odkazem, že jsi to ty, dám ti ho sem znovu, přečti si to, abys věděl, o čem mluvíš [odkaz]
Kia má samozřejmě obtížnější pozici, protože byla původně ještě víc v substandardu než Hyundai. Ten ji vzal do výtahu po akvizici v roce 1998 a dal jí v podstatě všechno to, co dostala shůry Škoda od VW. S tím rozdílem, že duo Hyundai-Kia se pohybuje mnohem dynamičtěji kupředu než naprostá většina jejich konkurentů - ve vývoji techniky, v designu, v perfekcionismu výroby, v investičních rozhodnutích a koneckonců i v marketingu. Jestliže jsou dnes Kia a automobilka XY v bodu A, můžeme si být na 90% jistí, že do bodu B dorazí dřív Kia. Říká se tomu našlápnuto. Lámání vazu přichází v úvahu jedině při nějaké vlastní hrubé elementární chybě nebo faulu soupeře.
Kia má samozřejmě obtížnější pozici, protože byla původně ještě víc v substandardu než Hyundai. Ten ji vzal do výtahu po akvizici v roce 1998 a dal jí v podstatě všechno to, co dostala shůry Škoda od VW. S tím rozdílem, že duo Hyundai-Kia se pohybuje mnohem dynamičtěji kupředu než naprostá většina jejich konkurentů - ve vývoji techniky, v designu, v perfekcionismu výroby, v investičních rozhodnutích a koneckonců i v marketingu. Jestliže jsou dnes Kia a automobilka XY v bodu A, můžeme si být na 90% jistí, že do bodu B dorazí dřív Kia. Říká se tomu našlápnuto. Lámání vazu přichází v úvahu jedině při nějaké vlastní hrubé elementární chybě nebo faulu soupeře.