Novinky
TiaS1
3
Dokud jsem nebyl pasazerem GLE63Amg, tak mě premotorovana suv přišla necim zajímavá. Po teto zkušenosti na sedadle spolujezdce, ne díky. Auto se základní vahou 2,5, které pri nájezdu na jakoukoliv malou díru připomíná malý sportak s příliš velkými koly a runflat pneumatikami, až na to, že jakmile prijedete do první zatáčky, tak to ten malej sportak nepřipomíná nicim, kromě těch ran od kol.
Přejít do diskuze
ta auta "popírají" zákony fyziky.
Mnoho (řidičů) si to myslelo a pak čuměli jak puk na zdemolované auto, pokud vůbec mohli :yes:
Mnoho (řidičů) si to myslelo a pak čuměli jak puk na zdemolované auto, pokud vůbec mohli :yes:
Superbem jsem nikdy neřídil😊 takže tato anomálie výrobce asi nebude důkazem toho, že X5M je víc sportovní, než M2.
Se zmiňovaným Kodiaqem ted travim třetí týden coby s náhradním vozidlem. Není to špatný, o dost lepší, než chodit pěšky. Líbí se mi na tom, jak me to zklidnilo. Ani na chvilku mě nenapadne pokoušet se o nějakou sportovní jízdu. A ujizdet v tom policajtum? To je jako běhat v pracovních botách, zdravím pane Zátopku 😉
"A o nemotorné krávě může mluvit jen někdo, kdo v tom nejel, ta auta "popírají" zákony fyziky."
Jo to si myslí hodně řidičů SUV. Tenhle si to taky asi myslel a jak to hezky hodil v zatáčce na střechu. Hamuna by měl radost.
https😐/www.idnes.cz/…_plzen-zpravy_vb
Představ si jel a v hodně. Možná v tolika, kolik jich ty za celý život nevyzkousis. S jedním jezdim denně a odpovím jednoznačně. Jsou to nemotorné krávy. Fyzika popřít nejde.
Jo to si myslí hodně řidičů SUV. Tenhle si to taky asi myslel a jak to hezky hodil v zatáčce na střechu. Hamuna by měl radost.
https😐/www.idnes.cz/…_plzen-zpravy_vb
Představ si jel a v hodně. Možná v tolika, kolik jich ty za celý život nevyzkousis. S jedním jezdim denně a odpovím jednoznačně. Jsou to nemotorné krávy. Fyzika popřít nejde.
I když nejsem fanoušek SUV, tak jen ten pocit, že se tohle pořád dá koupit, je, i přes to mild hybridní kazítko, uspokojující...
A o nemotorné krávě může mluvit jen někdo, kdo v tom nejel, ta auta "popírají" zákony fyziky.
A o nemotorné krávě může mluvit jen někdo, kdo v tom nejel, ta auta "popírají" zákony fyziky.
Kodiaq RS Nordschleife, za volantem nebohá S. Schmitz😒br />https😐/www.skoda-storyboard.com/…rd-nurburgringu/
čas 9 min 29 sekund
Octavia RS 8 min 20 sekund
nevím, jak moc špatný je Superb...
čas 9 min 29 sekund
Octavia RS 8 min 20 sekund
nevím, jak moc špatný je Superb...
superb ma podvozek mizernej a jeste horsi elektroniku, kodiaq ma podvozek docela dobrej a snese na hrane docela dost na auto s pasivnim podvozkem. Nechapu rozdil rychleji nebo zustane na silnici.. Pocita se mezi kuzelama… Dobre postaveny suv projede zatacku lip nez blbe postaveny kombi. Vliv vejsky a stavby karoserie je hospodsky tema. X5 projede zatacku o 1km pomaleji nez a6 na vzduchu. Vetsi vliv nez suv/kombi maj gumy. Ale pochopitelne kdyz srovnas auto se stejne nalozenym podvozkem, rozdil budou treba 2km (testovaci rychlost mam 70 a projizdim to na dvou zatackach, jedna dobrej asfalt druha ma sparu a je odklonena). A dolsi vec je sirka, kdyz rozlozis vetsi hmotnost na vetsi gumy a vetsi sirku, muze to mit setrvacny momenty kolem os podobny. Ale opet pokud na pudorusu suv mas stejne siroky lambo je to jina debata. Chci jen rict ze dobry suv klidne uzene na okreskach mensi, levnejsi a slabsi HH…
Zfetovaný *** jako důkaz toho, že SUV jsou nemotorné krávy? Nene, že jsi se uklepl?!
Kylie by ještě napsal, že kdo má SUV, tak je automaticky fetka.
Kylie by ještě napsal, že kdo má SUV, tak je automaticky fetka.
Ono obecně je současná X5 velmi dobrá volba, pokud tedy zájemce touží po SUV a překousne iDrive 8. Však tu nedávno byl článek o LCI. S ohledem na design 7er mám ale obavy i o budoucnost X5. 😊
Dobre. Asi se mi nepovede jeho schopnosti už srovnat, příští týden ho vrátím a už se těším na normální auto😊
když to limitujeme výkonem, tzn. dáme stejný výkon velkému i malému, těžkému a lehkému, velký nikdy nepojede líp.
A neříkej že nejsou?
Ano tady byl hlavní problém v ridici, ale to neodporuje tomu, že to jsou nemotorne krávy.
Ano tady byl hlavní problém v ridici, ale to neodporuje tomu, že to jsou nemotorne krávy.
Nejde o to rychleji, ale jestli zůstane na silnici. Superb nemá dvakrát dobrý podvozek, tam to zachraňuje elektronika. U kodiaqu ani ta elektronika moc nepomůže, protoze prostě fyzika.
BMW umí, ale jak sis odpověděl, stačí se podívat u sedanů BMW ( a to 7er taky není sportovec ) jsme úplně jinde.
jsou to nemotorny kravy, ktery utazenej zatackovitej okruh projedou rychlejc nez golf gti, viz okruh rasto chvala nebo delsi a rovnejsi NS. Ostatne ani cas x7 40d nebyl u rasta vzbec spatnej. Nejezdi to pochopitelne jako stejne drahej sedan, ale zvladne to fakt hodne
Kodiaq projede zatacku na blbym povrchu rychlejc nez superb, kteryho zabije mizerny esp..
Nesoudit podle pohledu…
Nesoudit podle pohledu…