Technika
To jsme samozřejmě u Asiatů již také viděli.
A potom se nedivme, že nové Polo má stát i díky kyberbezpečnosti o 5 000 více (od 25 000).
A potom se nedivme, že nové Polo má stát i díky kyberbezpečnosti o 5 000 více (od 25 000).
... alespoň by ten megaodporný vypíčený fejkový rypák Enyaqu konečně dostal reálné využiží. Zatím slouží jenom k tomu, že mě irituje, kdykoliv ho zahlédnu. :no: 😁
Chodec nesmí vstupovat na přechod pro chodce nebo na vozovku bezprostředně před blížícím se vozidlem. Chodci nemají absolutní přednost.
Že si tohle do auta někdo objedná, je to hnusné, bude to stát jen peníze navíc a k ničemu :no:
V článku chybí informace zda ten displej bude ovládat řidič aby se nenudil, anebo je určen pro všechny vozy Škoda vybavené plně autonomním řízením
Jinak informace "Stop, už na přechod nechoďte" podle mě odporuje předpisům. Přecházející chodci mají ze zákona přednost a auto jim ji nemůže svým rozhodnutím odebrat
Jinak informace "Stop, už na přechod nechoďte" podle mě odporuje předpisům. Přecházející chodci mají ze zákona přednost a auto jim ji nemůže svým rozhodnutím odebrat
Ta hlášení jsou velmi roztomilá. Vůbec nevadí, že odporují legislativě. Navrhoval bych ještě duhový displej, kde by si LGBT buznicky sdělovaly intimní výzvy a přání. Dále by se hodilo indikovat okamžité množství generovaných emisí a když by jich bylo moc tak nápis Jsem neekologická pyča a za další zatáčkou vybouchnu a zastřelím se.
Ano, a vyplývá z článku, že ten displej bude jen na EV? Nicméně jak správně připomínaš, i EV má emise a v našich podmínkách obvykle větší, než čmoud.
Základ je, aby se chodec na přijíždějící auto díval!!!!
Zrovna včera - 150m před přechodem vidím chodce, jak se na mě podívá a pak se dívá před sebe. To můžu blikat dálkovejma jak ***, že může jít. Podívá se znovu až když jsem 40m před přechodem, a už musím brzdit, zpomalit, dát za 2 on přejde a jedu dál.
Zrovna včera - 150m před přechodem vidím chodce, jak se na mě podívá a pak se dívá před sebe. To můžu blikat dálkovejma jak ***, že může jít. Podívá se znovu až když jsem 40m před přechodem, a už musím brzdit, zpomalit, dát za 2 on přejde a jedu dál.
Vše má být připojeno do cloudu.
Viděli jsme to na CESu i u Sony Afeela.