Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Kromě ID. 2all Volkswagen potvrdil i menší ID.1. Má stát pod 500 tisíc!

18 komentářů

rohor
ID.0 s předpokládanou cenou již od 397 000. Více tu cenu srazit už opravdu nelze.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Avatar - Fomax
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Není to spíš nová elektrická Fabie ? Sedělo by to na Škodovku ve verzi Junior...tm bývá zvykem, že vše je v příplatkové výbavě, kapotáž, interiér a tak... možná ti daj škrabku v základní ceně.
adamzprahy
No to jsem zvědavý na realitu. Interiér konceptu vypadá lépe než u vrcholného ID5. U ID3 se taky říkalo, že bude levnější než Golf - což i přes výrazné zdražení Golfu není. Takže jestli realita bude mini plasťák zevnitř i zvenku s 38kwh baterkou (takže teoretický dojezd bude 300km a reálný max. 200) s cenou 20.000 EUR bez DPH, tak to žádná výhra nebude.
Avatar - narona
narona
oproti spalovacímu autu stejné velikosti. Je to pokrok, dnes je to 300 000 😒]
Tak že se vyplatí už po ujetých 100 000 kilometrech máš-li svojí elektriku, no nekup to.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Boží !!! 😒] 😒] 😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Každý den jednu pohádku o elektrozkratech 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
VW asi počítá, že materiály, energie a platy půjdou dolů.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Pobavilo 😁 :yes:
Avatar - pradeda777
pradeda777
To jo....a baterka bude za 250 000 Kč extra jako příslušenství..... 😁 😁 😁
Avatar - pradeda777
pradeda777
.....je to samé jako policajt na baterky....obojí na h.o.w.n.o...... :no: :no: :no:
PowerHouse
VW musí uspět na asijském trhu a tam ta levná EV pod 10 000 nutně potřebuje.
PowerHouse
Na největších trzích světa Čína a Indie, Škoda jde i do Vietnamu, musí mít VW i EV do 250 000, u nás to stejné za 500 000.

Musí se konkurovat Indům, Číňanům, Vietnamcům. Např, BYD Seal s 2,500mm wheelbase za 8900
https😐/www.arenaev.com/…it-news-1289.php
Rezna
Co jste čekal, doba elektrická nastává 😁 😁 a v zájmu pokroku půjdeme ekonomicky zpět 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Velmi podobně to bude vypadat a stejně kvalitně to bude smontovaný 😄 😄 😄
Hendly
Na jakem zakladu mas tento nazor?
Freddka
Slibem nezarmoutis :-!
Ve finale to bude takova Fabia za 800 tisic s dojezdem 300km WLTP a realne pod 200km … no neber to :-!
Freddka
Na zaklade toho ze 25tis eur je 600tis korun.

Ale je velka inflace, takze co je dnes 25 tisic, bude 2025 cca 30 tisic. A beztak to bude az 2026, nebo prosinec 25, tyhle sliby uz taky zname.

Ocekavam, ze tam daji relativne malou baterii (viz muj odhad dojezdu) a ze se tou cenou na tu slibovanou ve finale nedostanou.

Takze 33 tisic eur (3 nad sliby + 5 inflace) a bum je to 800.

Ale treba se pletu a bude to za cenu nejlevnejsiho Golf 1.0 TSI.
To bych se ale HODNE divil.

Mozna snad kdyby zmenili prodejni model a zbavili se podilu dealera, tedy prodavali to jen primo online kdy si na to dealer ani nesahne - tam by pak nejaky prostor vzniknul.