Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Dacia dosáhne zisku již letos

25 komentářů

je spodivem,že si někdo koupí rumunskou vraždu za cenu mírně jetého auta,potom se divíte politické situaci u nás
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Mírně, ale spíš silně retardovaný občan se právě ozval :no: Nech si ty svý bláboly do Bohnic, tam se už na Tebe a Tobě podobné těší.
no že na tebe tady všichni čekali, ,,nafta patří do kamen" zdar a sílu a kup si rumunský mercedes logan,pořádně se v solárku opal a budeš IN
s čím jezdíš ty, chytráku ?
No to nevim.. S bezpecnosti logan zaostava, ale se spolehlivosti si myslim ze nikoliv.. Renault do tohodle auta dava vsechny odzkousene dily s jeho starsicho modelu...😉
je spodivem,že si někdo koupí českou vraždu za cenu mírně jetého vrtulniku,potom se divíte politické situaci u nás >😁
>😁 >😁
Mež koupit 5 let starou Ochcávu se stočeným tachometrem to si radši koupím Logana. Na těch mejch 10tkm za rok to v pohodě stačí.
Avatar - sparrow1
sparrow1
Blbé je že za pět let shnije neb némá pozinkovanou kastli.Na autorecenzích na tuto otázku argumentuje každý tím že do pěti let ho stejně prodá.Ale je to káždýho věc jestli Rumun a nebo něco 2až3roky ojetýho nebot né každej chce 5letou předraženou oktávku jak psal anonym. 😉
Za 5 let neshnila ani Skoda 110, spis tak za 10. Za 5 let bude poznat, ze je to chyceny, ale totalka to jeste nebude. Nemyslim si, ze je hodne lidi, co maji jedno auto vic jak 10 let.
pr žvásty - já měl Favorita z roku 1989 (to kvalitou byl šuntík) a při pravidelným stříkání dutin se rez objevil až po 10-ti ltech provozu, rodiče mají Feldu (taky se jí o pozinku může akorát zdát), stojí na ulici, žádná extra údržba a šolichání a žádný stříkání dutin, je 7 roků stará a po nějaké známce rezu ani památka a Dacia bude myslím na stejné vlně. takže bláboly že za 5 roků shnije, protože nemá pozink jsou pr žvásty.
Avatar - sparrow1
sparrow1
No nevím ale Dacia už pár reklamací řešila a orezlý spodek jsem viděl i u jedný nový co stála v autosalonu.A Felda to je teda fakt dobrej příklad to je jasná trvalka >😁
Orezlý spodek znamená co? Musíš rozlišovat reznutí (hnití) karoserie (lemy, prahy, podlaha), kde je to závažný problém. A na druhé straně jsou např. orezlé hřídele, které jsou ale z plného materiálu a kde se jedná pouze o kosmetickou závadu... Dáčky jsem prodával, nejsou to žádná hogofogo auta, ale např. jako náhrada starých žigulíků a škodovek pro lidi třeba z vesnice je to super auto.
Avatar - sparrow1
sparrow1
Máš pravdu pro někoho kdo najede 200měsíčně a v zimě parkuje na špalkách ideál ale na každodenní ježděni nevim.nevim.No a to Dacie měla lehce orezlé prahy ale možná byla blbě nalakovaná tak jí měli jen vystavenou.Pravda ale je že v dnešní době by nové auto mělo pár let vydržet bez rezu 😉
Rumuny, co mají na svědomí laky Loganů bych poslal rovnou ke zdi 😉 - občas mi přišlo, že to snad stříkají před továrnou co v tom bylo bordelu. Jindy zase jaksi zapomněli šáhnout pistolí do kufru atd. atd. Ale jak jsem psal - pro někoho nenáročného, který chce s autem jenom jezdit je to dobrá volba. Ale hlavní nevýhodu vidím jinde - Logan je "mladé" auto - nikdo neví, co ta karoserie bude dělat po X letech. Po dvou zimách s nimi zatím nebyly problémy.
"pro někoho nenáročného, který chce s autem jenom jezdit je to dobrá volba."

no já chci taky autem jenom jezdit, ale za nenáročného se nepovažuji. Co se dá ještě s autem jiného dělat?
Někteří lidé (hlavně z měst) berou auto jako "módní doplněk" - pro ně je zcela nepřípustné přijet na sídliště s Loganem... Radši si koupí Thalii, protože to je Renault (zažil jsem to na vlastní kůži, když se pětičlenná rodina z města rozhodovala mezi Dáčkou a právě Thalií - v Thalii se sice mačkali jako sardinky v plechovce, ale stejně vzali rendlíka)Lidi z vesnic berou to auto jinak - je velké, má velký kufr a vůbec je nezajímá třeba kvalita plastů atd... Už rozumíš???
"pro někoho nenáročného, který chce s autem jenom jezdit je to dobrá volba."

no já chci taky autem jenom jezdit, ale za nenáročného se nepovažuji. Co se dá ještě s autem jiného dělat?
Když za 5 let shnije, tak je to fajn, protože záruka na neprorezivění je u Logana 6 (slovy šest) let, takže dostaneš nový 😉
acALIEN
Tohle by mela vyrabet Skoda, stejne je Fobie tak nak na stejno s Loganem. (nez me zacnete kamenovat..) VIM ZE KVALITOU ZPRACOVANI bla bla bla bla atd....je to jinde,ale obhajci tu srovnavaj Fabii s Opelem a WV..tak ja bych rek ze ma bliz k Dacii.... :-! Preji hezky den, tady leje 😉
Tak raději nic neříkej 😉
promin ze jsem urazil tvoji ,,super" karu...
Opět duchaplná rozprava a urážení jako tradičně bohužel skoro pod každým článkem. Divím se Vám...
...vždyť je to často i zábavné jak to každý žere... >😒]
Logan opravdu nemá nic moc kvalitu. Známej si ho koupil novýho, po týdnu se z motoru začaly ozývat příšerný zvuky a auto vůbec nejelo tak jim ho zavezl zpátky a koupil myslím Opela.
Já osobně mám dobrý zkušenosti s trochu jetýma korejcema. Ale nesmí to být třeba Matiz/Spark, Atos, nebo nějaká podobná malá sr*čka. Ty jsou hrozně ošizený a po 100tis se musí vyměnit půl auta aby nebylo nebezpečný v tom jezdit. Plech to má tenkej jako alobal, pokud se něco stane, nedá se to ani vařit. Taky ty slabý motory co do toho dávají jsou přetížený a hrozně rychle odchází. Chce to něco jako Leganza, Clarus, možná i Nubira, prostě něco většího. Tyhle auta jsou docela levný, kvalitní a když něco tak jsou na ně extrémě levný díly ve srovnání třeba s koncernem VW. Raději budu jezdit v málo jeté velké Leganze s veškerou výbavou za 100 tisíc než v nějaké malé potvoře za 250.