Po přečtení testu bych si i řekl, že to může být zajímavá mainstreamová volba na horní hraně nižší střední. Pak spatřím cenu: samotný výbavový stupeň 1 215 000 Kč, testovaný kus 1 376 000 Kč. :-[]
To je i na PHEV opravdu hodně. Nebo mě opravte, jak to lze obhájit? :-O
Loni 620 308 a 931 3008.
Leon 581, Astra 337, Megane 414, Focus 692, Civic 144... z tohohle pohledu není tak zle.
Ceed 4052 (+ProCeed 592), i30 8236 - jo, tohle je aktuálně jiná liga.
To mi řekni, co je na tom autě stylového? Nějak nevidím důvod, stejně jako u DS, vyhodit za takto neforemné auto s naprosto odpornými koly a s 1.2l tříhrnkem 820tis kč nebo 1.3 mio za nesmyslný PHEV… auto nižší střední, jehož tvary zestárnou velmi rychle, takový cingrlátko… Svou cenu si ničím neobhájí :no:
Zajímaly by mne prodeje Peugeot 308/408 v našich končinách. Fakt, protože co vidím Peugeot, tak je to 208,2008 a pár 3008. Zbytek mrtvo. Řekl bych, že za ty peníze lidé jsou do H/K, kde je poměr cena/výkon v lepších paramatrtech..
Tohle auto je přesně dle diktátu euroekofašistického spolku. A ještě mají tu neuvěřitelnou drzost v Peugeotu vysloveně šířit PR lži jako že má zákazník svobodnou volbu při výběru motorizace!!! To je fakt síla....
1) pod kapotu už se nedostává žádná rozumná motorizace
2) v nabídce buď R3 chcípák co se rozletí po 100t. km nebo snad ještě horší hybrid
3) totálně neprémuové auto za totálně prémiové peníze...
Sakra, proč se jen všichni diví že to nikdo nekupuje...?!? :-[]
Pod kapotou totální průšvih a v ceníku ten průšvih dokonávají. Aby se tyhle rachotiny prodávali, museli by dávat slevy tak 50%...
Dopadne to tak že u nás přežije Škoda, Hyundai a možná Toyota (z mainstreamu). Ostatní budou jen individuální dovozy maloprodejců ze zahraničí. Pak tu bude ještě Dacia za lowend a Čína jako BYD, MG, Dongfeng.
No, cena v podstatě odpovídá tomu, že to nikdo nechce a při nízkých prodejích musí být raketová marže aby nezavřeli výrobu hned zítra... A navíc musí zákazník zaplatit za EV eurohujerský politický projekt....
Poznam predajcov z regionalnej pobocky na Morave a ti tvrdia, ze predaje u nich su tragedia. Bol som tam v poslednej dobe 2x a bol som v showroome sam. Len aby to nedopadlo tak, ako v 2013 kedy 308cku predavali za 279.000.
Ja na cenu radsi ani nekoukal, preci jen je to stylovka a Peugeot dnes nedela levna auta.
Co me ale neprijemne prekvapilo (i s prihlednutim k novinarskemu stylu jizdy) je tech 20 - 40% jizdy v bezemisnim rezimu. Pokud na tech trasach nebyl pomerne velky podil dalnic, tak je to docela spatne cislo na plug-in hybrid.
PHEV ma obcas trochu vyhodu, protoze muze to baterky ulozit o neco vic energie a zase si potom vic vzit, ale v realu se to projevi malokdy.
Spis me prekvapuje ta ucinnost protoze ja jsem bez problemu schopen v lete mit EV podil pres 60% a v zime mezi 40-50%. A to pri opakovanych cestach na trase zhruba Hradec-Kralove - Rumbuk a zpet, kde je i usek Turnov-Liberec, kde jezdim realnych 130 (tam kde to jde).
Je to uvedeno u vybité baterky. Pak je v zásadě jedno, že jde o PHEV, protože v tu chvíli je to teoreticky stejné jako HEV :D Spíš to minimum 20%, to je dost málo, ale není uvedeno za jakých podmínek. Jestli to je po vynulování a následné těžké noze mimo město, pak to u HEV Toyoty nebude jiné. Ale tohle nechci spekulovat, to bych si musel projet sám.
Otázkou jak to systém PSA počítá. Ta spotřeba při vybité baterce ve výsledku - vzhledem k velikosti, zimě, uváděnému podílu bezemisní jízdy a údajnému zachování výkonu - nezní až tak špatně.