Novinky
čínanem 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
https😐/europe.autonews.com/…urope-july-sales
Každej chvilku tahá pilku 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
https😐/europe.autonews.com/…urope-july-sales
Každej chvilku tahá pilku 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
... Sereš 3. Jak já bych chtěl mít auto s takovým jménem 😒] 😒] 😒] A jenom za milión, kámo.... :yes:
"Podle Bloombergu někteří analytici míní, že fáze prvotního rozvoje doprovázená i vznikem řady přepravních společností používajících elektromobily byla v Číně důležitá. Vedla totiž ke „vzdělávání spotřebitele“, který poznal, že jde o „bezpečnou alternativu“. Čína ale i přesto stále nemá životaschopný trh, na němž by si běžné domácnosti tyto vozy kupovaly. V zemi přitom zároveň existuje přibližně 100 výrobců těchto aut. Lew k tomu dodala, že zmíněné hřbitovy elektromobilů jsou tak v určitém smyslu „podivným monumentem rozvoje elektromobility“.
Domácí média podle e😜ertky o situaci informují a očekává se, že vozy budou zlikvidovány, některé mohou být prodány v aukci, ale u jiných není jejich budoucnost jasná. Řada přepravních společností totiž zbankrotovala a „teď není jasné, co se s těmito elektromobily dá dělat.“
Tady je odkaz na originální článek na Bloombergu - zejména fotky elektroaut (+fotka vyhozených kol) jsou velmi výživné http😐/www.bloomberg.com/…a-ev-graveyards/
ano Čína vyhodila z okna miliardy miliard na propagaci zkratomobilů.
prachy došli a další už nikdo nepošle.
tak uvidíme jak se zkratomobilům bude dařit bez státních dotací 😄
ale vzhledem k tomu, že jam používají v těch jejich megaměstech, myslím si že zájem bude. rozhodně neprodukují lokální emise, což byl pro Čínu obrovský problém.
poslední dobou už se o smogu v Čínských městech moc nepíše, třeba to pomáhá 😄
Volkswagen cars graveyard in California | Volkswagen's car's
https😐/youtu.be/q4_U0VlQMrY
Jojo, vůbec to není výsledek masivních státních dotací a zásahů do trhu. 😁